Nederlandse Lit-Leden - Stel jezelf voor.

Vind het wel leuk wat te lezen over moeder/dochter verhouding. Ook over vintage kleding. Ik hou wel van erotiek met kleding aan.
 
Goede dag,
Ik ben hier nieuw. Kijk nog even rond maar heb wel de nodige leuke dingen gezien. Eerst even ontdekken wat er voor mijn smaak(en) te lezen valt. Mischien schrijf ik ook wel wat. Het is wel meest mannen wat ik hier tegen kom. Ik hoop ook wat vrouwen. te " spreken" en eventuele ervaringen te bespreken en eventueel om te zetten in een verhaal. Een van mijn interesses is andere vrouwen in de ruimste zin van het woord. Mischien een beetje lipstick, vrouwlijkheid en er van te genieten en practiseren. Nog even in de schaduw maar hoop het leuk te krijgen hier.
Welkom!
 
Goede dag,
Ik ben hier nieuw. Kijk nog even rond maar heb wel de nodige leuke dingen gezien. Eerst even ontdekken wat er voor mijn smaak(en) te lezen valt. Mischien schrijf ik ook wel wat. Het is wel meest mannen wat ik hier tegen kom. Ik hoop ook wat vrouwen. te " spreken" en eventuele ervaringen te bespreken en eventueel om te zetten in een verhaal. Een van mijn interesses is andere vrouwen in de ruimste zin van het woord. Mischien een beetje lipstick, vrouwlijkheid en er van te genieten en practiseren. Nog even in de schaduw maar hoop het leuk te krijgen hier.
Wees welkom inderdaad!
 
Hallo, volgende week ben ik in Leiden, heeft iemand goede tips voor leuke bars/clubs om naartoe te gaan?

Woont iemand van jullie in Leiden en wil je graag eens iets gaan drinken? Meisjes hebben de voorkeur!
 
Hallo, volgende week ben ik in Leiden, heeft iemand goede tips voor leuke bars/clubs om naartoe te gaan?

Woont iemand van jullie in Leiden en wil je graag eens iets gaan drinken? Meisjes hebben de voorkeur!
Wil je leiden of lijden?
 
Geweldig ! Een Nederlandstalige tak van Literotica ! :nana:


Het lijkt mij leuk om een beeld te krijgen van het aantal, en de diversitijd aan, Nederlandse (en/of Nederlands 'typende') Literotica-leden. Dus dacht ik: "Een introductie-thread zou leuk zijn".

Als ieder nederlandstalig Lit-lid hier een korte beschrijving van zichzelf geeft kunnen we straks aan het aantal 'posts' gelijk zien met z'n hoevelen we hier eigenlijk zitten, en kunnen we - uiteraard na het posten van ons eigen verhaal - gaan rondneuzen in de leventjes van onze medelanders (waar wij als Nederlanders zo gek op zijn). ;)

Hint: 1 post per Lid dus... Anders klopt de telling niet meer !!

Damn... Bedenk me net dat ik nu zelf "het goeie voorbeeld moet geven" en mezelf even mag gaan voorstellen. :cool:



De naam is Berend,
Dominant 'jochie' van 33 uit het noorden des lands (Drachten), die na wat omzwervingen in de 'vanilla'-wereld er achter kwam dat 'gewone' seks - alhoewel best lekker -, en gewone relaties - alhoewel ook prettig - mijn dingen niet helemaal waren. Altijd een gevoel dat er wat aan ontbrak. En tja.. wat doe je dan? Je gaat op zoek. Hopt van de ene pono-site naar de andere, leest boeken met de seksuele belevenissen van de meest uiteenlopende 'perverse' medemensen. En je begint de overeenkomsten bij elkaar op te tellen, en de verschillen er af van te trekken. De slotsom was de D-kant van BDSM. Een behoorlijk ingekort verhaal, aangezien ik de omwegen achterwege heb gelaten, maar in grote lijnen is dat waar het op neer komt. Door die omzwervingen op het internet, en mijn zoektocht naar mezelf, vond ik dus ook mijn weg naar Literotica, en nu dus ook Dutch Literotica.

Welnu... Thats all for now... Ik heb mijn best gedaan. Nu zijn julie aan de beurt. En voor iedereen: "Veel lees, schrijf, ontdek, herken en verken plezier". Have fun!

Greetzz... DutchDom out.
Hello y'all

Ik ga hier als OvidiusThePoet en ik moet hier de weg nog een beetje vinden.
Over mezelf: Ik ben oud, redelijk ervaren D, met een speciale vriendin die zich liefdevol en graag onderwerpt aan mijn perverse wensen. Ik heb een paar dagen geleden een verhaal opgestuurd (in het NL) maar geen idee waar dat nu is gebleven en wanneer het voor jullie te lezen is. Aan mijn nick kun je al iets afleiden uit mijn achtergrond, maar daar zal later wel meer helder van worden.
PS. Ik ben uit de Randstad.

Ovidius
 
Hallo, sinds een paar jaar lees ik regelmatig verhalen op Lit. Het is nogal erg US/UK gericht, daarom heb ik de afgelopen tijd 2 verhalen gepubliceerd met een Nederlandse/Europese achtergrond. Ik sta open voor opbouwende kritiek. Mvg jasnaw
 
Last edited:
Back in Leiden for a little time, any litsters around - even if to just help me learn some Dutch 🤣
 
Hallo, sinds een paar jaar lees ik regelmatig verhalen op Lit. Het is nogal erg US/UK gericht, daarom heb ik de afgelopen tijd 2 verhalen gepubliceerd met een Nederlandse/Europese achtergrond. Ik sta open voor opbouwende kritiek. Mvg jasnaw
 
Hallo jasnaw,

Leuk dat je reageert. Zoas ik al schreef moet ik hier nog een beetje de weg vinden. Zodra ik jouw verhalen heb gevonden zal ik ze met plezier van commentaar voorzien. Omgekeerd wordt jouw commentaar op mijn verhaal "Therapie2" ook op prijs gesteld.

Ovidius
 
Hoi, heb je verhaal gelezen. Het lijkt me lastig om ze in het Nederlands te schrijven, dan komt het toch vaak anders over. Mijn verhalen kan je vinden als je googled op literotica.com jasnaw. Ze zijn itt jouw verhaal in het Engels. En bij mij is in 1 verhaal de vrouwelijke hoofdpersoon dominant. Mvg jasnaw
 
Hoi! Leuk dat hier ook Nederlanders zitten. Ik lees al jaren op literotica en heb nu eindelijk gisteren een account gemaakt om zelf wat te delen. Het is nog pending, maar als het door is hoor ik graag hoe jullie het vinden - als is het wel in het Engels geschreven.

Ik ben in de 30 en vindt veel interresant. Heb sinds kort geen partner meer, dus ik lees hier nu ietsje meer. Als jullie aanraden hebbeb, hoor ik het graag.
Welkom. En leuk dat je ook schrijft. Ik schrijf ook het meeste in het Engels. Dat wordt nou eenmaal veel meer gelezen dan verhalen in het Nederlands. En we schrijven toch ook om gelezen te worden. Ben benieuwd naar je verhalen.
 
Hoi! Leuk dat hier ook Nederlanders zitten. Ik lees al jaren op literotica en heb nu eindelijk gisteren een account gemaakt om zelf wat te delen. Het is nog pending, maar als het door is hoor ik graag hoe jullie het vinden - als is het wel in het Engels geschreven.

Ik ben in de 30 en vindt veel interresant. Heb sinds kort geen partner meer, dus ik lees hier nu ietsje meer. Als jullie aanraden hebbeb, hoor ik het graag.
Klinkt goed! Welkom, ik ben benieuwd naar je verhaal! Wat tips betreft, er zijn veel leuke hoekjes op dit forum. Op de playground is altijd wat te doen, en voor de meer visueel ingestelden onder ons kun je altijd een bezoekje brengen aan het amateur picture feedback board.
Groeten,
Thom
 
Back
Top