Go Back   Literotica Discussion Board > Non-English Literotica Forums > Dutch Literotica

Reply

Thread Tools

Old 04-12-2013, 06:24 PM   #1
dreaming_daily
Virgin

dreaming_daily is offline
polyamorie liefhebbers hier?

Ik vroeg me af of hier Nederlandse liefhebbers zijn van polyamorie. Dit is een onderwerp dat mij steeds meer bezig houd. Op dit forum zijn er prachtige verhalen te lezen met polyamorie als onderwerp. Graag zou ik hier meer van willen weten van Nederlandse liefhebbers.

Old 05-26-2013, 08:41 AM   #2
vg27
Really Experienced

vg27 is offline
Quote:
Originally Posted by dreaming_daily View Post
Ik vroeg me af of hier Nederlandse liefhebbers zijn van polyamorie.
Ik vind het een interessant idee, maar heb er zelf geen ervaring mee en ik zou dus ook niet weten of het voor mij in de praktijk werkt. Werkt het voor jou wel?
  Reply With Quote

Old 11-10-2013, 10:12 AM   #3
ponglenis
Virgin

ponglenis is offline
Quote:
Ik vroeg me af of hier Nederlandse liefhebbers zijn van polyamorie. Dit is een onderwerp dat mij steeds meer bezig houd. Op dit forum zijn er prachtige verhalen te lezen met polyamorie als onderwerp. Graag zou ik hier meer van willen weten van Nederlandse liefhebbers.
Ik zocht laatst naar verhalen over dat onderwerp, maar kon helaas niks vinden. Kun je misschien wat links of zoekwoorden plaatsen?
  Reply With Quote

Old 11-16-2013, 04:17 AM   #4
appios123
Virgin

appios123 is offline
Thumbs up

Hi I like it
  Reply With Quote

Old 12-06-2013, 03:14 AM   #5
Nedcuck
Virgin

Nedcuck is offline
Quote:
Ik heb een vorige vriendin een hele tijd met een ander gedeeld. Echt een super gave ervaring. Misschien was het meer cuckolding dan polyamorie maar liefde speelde een grote rol. Wat wil je weten? Wie het met wie deed?
  Reply With Quote

Old 12-12-2013, 06:44 AM   #6
dreaming_daily
Virgin

dreaming_daily is offline
Wanneer je zoekt op de tag polyamory dan vind je heel wat verhalen. Romantic1 heeft een hele serie goede verjhalen over dit onderwerp. Ook de discussie over wat polyamory is en hoe je bijvoorbeeld omgaat met jaloezie.

Thread Tools

Posting Rules