Hoe Literotica werkt....

realwanderer said:
Nou dan is het doel berykt. er is weer consensus, en we hebben over niets kunnen debatteren.
Bovendien is er een product differentiatie met met het duitse Literotica :D
Dat moet ook tot de verbeelding spreken :nana:


En zo is het maar net! En we gaan de Duitsers nog wel verslaan met het aantal posts in ons chaotische forumpje :D
 
BUDDY's online?

Vandaag gelezen in How To (en dat wist ik nog niet)...

Op de indexpagina van alle forums kan je onderaan zien wie online is, in de opsomming, en als je goed kijkt zie je bij de mensen die je als BUDDY aangemerkt hebt of ze online zijn d.m.v. een plusje. Of beter gezegd, de BUDDY's die niet online staan, staan ook niet in die opsomming en je BUDDY's hebben een armetierig plusje bij hun naam staan.

De plusjes zijn slecht zichtbaar en het is altijd flink scannen, vind ik.

Echter....

... als je rechts bovenaan op QUICK LINKS klikt en dan kiest voor OPEN BUDDY LIST, dan zie je je gehele BUDDY-list en wie er on- en offline zijn!
 
Op dit moment lopen er 167 threads op Dutch Lit. Je ziet standaard alleen de threads waarin het meest recent gepost is. Dertien stuks, plus de sticky's.

Onderaan de lijst met threads vind je een kader met daarin de Display Options (zie pic) en door daar in het vak "From the" LAST MONTH te vervangen door bijvoorbeeld LAST YEAR zie je de rest van de threads ook terug.

Misschien een beetje ten overvloede maar het zou zonde zijn als "men" de iets oudere threads links liet liggen omdat ze toevallig niet actueel aan bod zijn geweest... :D
 
M's girl said:
Op dit moment lopen er 167 threads op Dutch Lit. Je ziet standaard alleen de threads waarin het meest recent gepost is. Dertien stuks, plus de sticky's.

Onderaan de lijst met threads vind je een kader met daarin de Display Options (zie pic) en door daar in het vak "From the" LAST MONTH te vervangen door bijvoorbeeld LAST YEAR zie je de rest van de threads ook terug.

Misschien een beetje ten overvloede maar het zou zonde zijn als "men" de iets oudere threads links liet liggen omdat ze toevallig niet actueel aan bod zijn geweest... :D

vervelend randverschijnsel op fora ... members die zich qua reply beperken tot "up" om een topic weer in beeld te brengen, maar dit uiteraard geheel terzake :D
 
Ah, de Literotica *bump*, meestal gevolgd door de *grind* van een andere bewoner.

:D
 
Hmmm ja... maar ik bedoelde niet dat onderwerpen gebumpt moeten worden om niets, maar dat begrepen jullie wel al denk ik. Ik bedoelde voornamelijk dat er onder de oudere topics best aardige dingen zitten nog, vooral misschien ook voor de nieuwkomers. Als iemand daar alsnog iets zinnigs op te zeggen heeft lijkt me dat wel aardig in plaats van dat iemand een nieuwe thread start met meer van hetzelfde, zeg maar.

Bumpen is alleen cool als je dat doet omdat je weet dat iemand anders binnen het forum die info goed kan gebruiken (is mijn idee) maar dan kan je er net zo goed ook even een klein stukje tekst aan wagen, vind ik... :D

Anyway.....
 
Avatar gebruiken: pas na 100 posts

Een veelgestelde vraag is waarom men geen Avatar kan uploaden. Die vraag wordt vaak gesteld door gebruikers met minder dan 100 posts... en dat komt omdat je er minstens 100 op je naam moet hebben staan om een Avatar (Av) te kunnen/mogen gebruiken... :D

Als je de 100 posts gepasseerd bent klik je op User CP en kies je "Edit Avatar" uit het lijstje links op het scherm. (Misschien staat er niet "Edit" maar iets anders als je nog geen Av hebt, maar dat weet ik niet meer). Nadat je je Av geupload hebt moet ie in al je posts te zien zijn. Ik heb begrepen dat het soms even kan duren en dat ligt aan het systeem van Literotica. Meestal helpt Lit afsluiten en weer opstarten dan ook.

Er zijn regels van wat wel en niet mag bij het gebruik van fotomateriaal (en dus ook voor Avatars) zoals geen copyrighted material en geen afbeeldingen waarop de geslachtsgemeenschap uitgebeeld wordt. Bovendien moet je je afbeelding eventueel verkleinen tot max 800 x 600. Daarvoor kan je een fotobewerkingsprogramma gebruiken. Heb je die niet dan is Irfanview een handig en gratis te downloaden programma.
 
Nog wat te doen

Oke dan.. ik lees net dat ik helemaal puur zuiver 100% maagdelijk ben :D
Wat werk te doen dus?
Wat valt er hier allemaal te beleven?

Groeeetz
 
Wickedonetwo said:
Oke dan.. ik lees net dat ik helemaal puur zuiver 100% maagdelijk ben :D
Wat werk te doen dus?
Wat valt er hier allemaal te beleven?

Groeeetz
Hallo en welkom! Nou, om te beginnen kan je je voorstellen in deze thread als je dat leuk vindt, zodat we iets meer over je te weten komen en daarna zou ik zeggen: duik in de andere threads en praat mee. Stel je eigen vragen als je niet vindt wat je weten wilt en dat soort. Je kan ook altijd even het Dutch Lit Café binnen hobbelen voor een drankje en wat small talk....

Het is niet erg druk op Dutch Lit, dus we kunnen wel een paar 'praters' gebruiken!
 
Dat ligt er, denk ik, aan welke kant je op wilt....
Ik heb het idee dat minder doen je en hogere score oplevert namelijk.....

new cars
 
Back
Top