Nederlandse Lit-Leden - Stel jezelf voor.

anouk said:
Ik ben Anouk, 28 jaar en ik woon met mijn man in Limburg. Wij hebben een D/s (tpe) relatie waarin ik onderdanig ben en zo leven wij sinds 8 jaar heel gelukkig samen
...
Mijn man en ik zijn op zoek naar andere koppels zoals wij waarmee wij een vriendschap kunnen opbouwen en misschien meer als het klikt. Wij hopen uiteindelijk een ander koppel te vinden en daar een exclusieve, duurzame relatie mee op te bouwen.
...
:cathappy:

Hallo Anouk,

Het heeft even tijd gekost voordat ik kon reageren, maar je zou misschien eens kunnen kijken op alt.com.
Via Lit ben ik terecht gekomen op aff en vandaar op een zustersite voor bdsm contacten. Dat is dus alt. Zitten ook Nederlandse leden op. Je kunt je gratis aanmelden.

't Is maar een ideetje. ;)

Oh ja, en meer reclame voor de Nederlandse Literotica: zie mijn sig.

:D
 
o1216o said:
Nooit eerder de ambitie gehad om lit ( mind the pun ) te worden van een discussie groep.

Hehe. ;)

Daar moest ik heel eventjes over nadenken. :D

Leuk je te ontmoeten!
 
o1216o said:
K,

Nooit eerder de ambitie gehad om lit ( mind the pun ) te worden van een discussie groep.
Maar gezien ik veel plezier heb gekregen van de verhalen hier voelde ik mij toch zowat " Verplicht " om iets terug te doen voor de "cummunity".

Allereerst mijn excuses als mijn texten een wat gebrekkig nederlandse vorm aannemen maar ik ben nooit een taal atleet geweest.
( so for all you spelling-nazi's .... :p )

For some reason klinkt nederlands in mijn oren meer erotisch dan engels.
zelf ben ik van internationaal origine en begeef ik mij ook meer met engels sprekende mensen. Wat mij soms in verlegenheid brengt wanneer ik nederlandse schuttingtaal produceer tijdens de sex.

( must be een overblijfsel van mijn childhood toen ik met rode oren al mastruberend naar de sextelefoon luisterde. "good old "days toen het nog tussen de 0,25 tot 0,50 cent per minuut koste :rolleyes: ).

Wanneer ik de verhalen lees mis ik jammer genoeg de tension van de opbouw.
Ik wil toch meegenomen worden in een verhaal van verleiding en verboden liefde. een verhaal waar ik een verbondenheid kan krijgen met de characters en al beeldvormend kan mee fantaseren. unfortunatly gaan ze meestal al "plat" bij de eerste encounter . " oeh wat zie jij er goed uit, wanna suck dick?!".
maar maybe heb ik te snel geoordeeld gezien ik nog maar de taboo-niche aan het filteren ben.
( mature and mother-son is my groove. :catroar: ).

meanwhile.....
Hier is op een goed lopend Nederlandse discussion board.
:nana:


Nah, nogmaals welkom, en leuk dat je je even voorstelt. Als je je verder wilt uitlaten over de erotiek van de Nederlandse taal, dan nodig ik je uit in de "vieze woorden" thread.

Veel plezier hier!
Groet, M's Girl
 
Ik kom al enige maanden zo nu en dan langs hier, maar zie nu dat er plotseling veel activiteit is gekomen. En zowaar: niet alleen gebral en getetter, maar wel degelijk hier en daar een echte uitwisseling van ervaringen en ideeën.
Ik ben een man, werk in een culturele instelling, en ga - zoals zovelen - soms even het internet op voor enige afleiding, in welke vorm dan ook.

Ik hoor wel van M's girl of dit vooralsnog voldoende is.
 
Dude, welkom.

probeer het lit café .. maar wees gewaarschuwd, al werkt de bediening voor tips ze zijn wat reluctant om verder te gaan dan een glimlach, al was je the last man on earth. ;)
 
Ha! Daar ben je. Ja hoor, goed genoeg! Nogmaals welkom.

Luister, je mag hier zo veel en zo weinig kwijt over jezelf als je wilt. Het is allemaal redelijk anoniem hoewel je wel steeds meer stukjes van de puzzel weg geeft als je hier langer komt, maar dat heb je helemaal zelf in de hand.

Het mooie van Lit vind ik dat er echt heel veel waardevolle informatie te vinden is. Vooral de How To board is heel goed met bovenin The Blank Manual. (ga maar eens kijken als je dat nog niet gedaan hebt, maar kom wel ook hier terug alsjeblieft, anders was dit mijn laatste doorverwijzing :D )

Everything you wanted to know about SEX and thén some... is het hier.

Ik vond het jammer dat Dutch Lit niet van de grond kwam, dus heb ik mijn tanden er maar eens in gezet. Voordat ik er erg in had was ik, samen met Wolf, tot moderator gebombardeerd. Die twee factoren maken dat ik zo duidelijk vertegenwoordigd ben.

Ik hoop dat steeds meer mensen hier komen en blijven! Het lijkt nu af en toe een beetje het M's Girl forum en dat is niet de bedoeling! Het wordt steeds leuker als veel mensen hun mening gaan geven en waardevolle informatie delen! Daarnaast is er volop (ook) ruimte voor minder serieuze zaken, dus...

Enjoy! Als je meer wilt weten dan hoor ik het wel!
 
o1216o said:
Dude, welkom.

probeer het lit café .. maar wees gewaarschuwd, al werkt de bediening voor tips ze zijn wat reluctant om verder te gaan dan een glimlach, al was je the last man on earth. ;)


Reluctant ja... maar jij zou met een marketing-wise-plan komen. :p
 
o1216o said:
Ik neem aan dat je het niet heb over dame judi dench van de james bond films?!.

Volgens mij heb je net het mysterie van M's girl ontrafeld. She's a bond girl!
 
Er flashde een fragment van south-park in me op toen ze met zijn alle naar een bar gingen waar de meisjes die in de bediening werkte t-shirts aanhaden met de text " raisins " als een tegenhanger van " hooters ".
 
wolf2002 said:
Volgens mij heb je net het mysterie van M's girl ontrafeld. She's a bond girl!


Ohw!



Damn! Cover blown. Must report back (and get a good fuck from James - wie is de laatste ook al weer voordat ik dat te hard roep? :p )

Hellup! :eek:
 
Mag ik weten waar het over gaat, of ben ik daarvoor nog te virgin? (Hoe krijg je dat eigenlijk weg bij je nickname, dat zou ik toch wel prettig vinden...)
 
lastmanonearth said:
Mag ik weten waar het over gaat, of ben ik daarvoor nog te virgin? (Hoe krijg je dat eigenlijk weg bij je nickname, dat zou ik toch wel prettig vinden...)

dude, just like the real world... hoereren die handel !!!.
 
lastmanonearth said:
Mag ik weten waar het over gaat, of ben ik daarvoor nog te virgin? (Hoe krijg je dat eigenlijk weg bij je nickname, dat zou ik toch wel prettig vinden...)


Literotica werkt met verschillende statussen die samenhangen met je aantal posts. Ik kan (zal je altijd zien) in de FAQ even niet het schema vinden. Na 30 posts ofzo ben je je virgin status kwijt. Dan wordt je experienced, vervolgens really experienced, daarna really really experienced en tenslotte (500 posts? weet ik even niet meer) Literotica Guru. Vanaf dat moment mag je die titel ook zelf veranderen, daarvoor niet.

Een Av kan je pas gebruiken na 100 posts.

Lees meer over Literotica
En kijk hier voor meer user info
 
o1216o said:
Er flashde een fragment van south-park in me op toen ze met zijn alle naar een bar gingen waar de meisjes die in de bediening werkte t-shirts aanhaden met de text " raisins " als een tegenhanger van " hooters ".


Ik heb niks met South Park, maar die is wel cool.
 
o1216o said:
dude, just like the real world... hoereren die handel !!!.


Nee hoor....kom maar gewoon in The Dutch Lit Café kijken, dan snap je 'm vanzelf. Biertje?
 
Als moderator ben je niet echt oplettend..

Whatever happend with big sister is watching you?!.

Niet echt een bier drinker.
bitter is niet echt een van mijn favo. smaken.
 
o1216o said:
Als moderator ben je niet echt oplettend..

Whatever happend with big sister is watching you?!.

Niet echt een bier drinker.
bitter is niet echt een van mijn favo. smaken.


Dat is ook niet mijn taak als moderator. Dat ZOU mijn taak als bar-vrouw kunnen zijn, maar daarvan heb ik al toegegeven dat ik geen ras-echte ben en van biertappen en the likes niks bak. Ik kan andere dingen goed. :D
 
thats its baby... shake it like you are working for tips... :nana:

Party of here.....
 
Er is me gevraagd (min of meer) om me hier nog even voor te stellen.

Sinds juni 2005 waar ik op Lit rond. Sinds dag één dat ik Lit vond (letterlijk per ongeluk, want was niet op zoek naar sex & zo) heb ik me geregistreerd en ben ik gaan posten. Sindsdien ben ik behoorlijk part of the English Community geworden, voornamelijk bij de vaste bezoekers van How To en How To Café. Pas later ontdekte ik dat Literotica óók een board was waar veel erotische verhalen op stonden (staan) en dat er ook een Dutch Lit was.

Af en toe ging ik op Dutch Lit kijken, maar er gebeurde niet veel. Wat ik zo geweldig aan Literotica vind, is alle informatie die er te vinden is. Sex is een gek 'ding'. We doen het allemaal (nou ja - maar als je buren kinderen hebben, hebben ze het minimaal x dat aantal kinderen gedaan, right?), de meesten van ons hebben er veel plezier van en een kleiner gedeelte van 'ons' is er door geobsedeerd! We doen het allemaal of we willen het allemaal doen.

En niemand praat er over. Niet écht. Niet wanneer het nódig is. Sure, er worden flauwe grappen gemaakt en opmerkingen gemaakt tijdens feestjes en partijen die nog nèt wel (of nèt niet!) kunnen. Maar als het in bed niet zo lekker loopt met je partner of als je dingen wilt doen waarover je onzeker bent dan zijn er maar weinig mensen aan wie je met goed fatsoen iets kan vragen. Toch?

Oké, uitzonderingen daar gelaten. Men mag mij overigens een hoop vragen, ook in real life. Maar het ligt er aan wie het vraagt en hoe het gevraagd wordt hoe ik er op reageer. Soms ben ik best wel een beetje verlegen, terwijl ik hier, in de betrekkelijk comfortabele anonimiteit, niet echt een blad voor de mond neem en alles bespreekbaar is.

Ik vind het dus prettig dat Lit een plek is waar mensen dingen over sex en relaties kunnen vragen aan een breed publiek en zo, naar aanleiding van de reacties, hun eigen mening uiteindelijk kunnen vormen. Ik heb zelf gemerkt dat ik mijn mening over bepaalde dingen heb moeten bijschaven in de loop der tijd. Onwetendheid maakt vaak ignorant.

Ik ben er erg voor dat kinderen véél meer over sex en relaties moeten leren dan ze nu doen. En helemaal op de manier waarop ze dat nu doen. Ik woon samen met een man die twee kleine kinderen heeft uit een vorig huwelijk. Ze zijn om het weekend en in vakanties bij ons. Gelukkig gaat dat heel erg goed dus we zijn erg close met elkaar. Ze zijn nu op een leeftijd dat ze de dynamiek van sex beginnen op te pikken. Ineens zijn borsten en billen (de mijne in dit geval) niet meer alleen maar kussentjes waar ze TV-kijkend hun hoofd op kunnen leggen. Uiteraard ligt de verantwoordelijkheid van de opvoeding in eerste instantie bij mijn partner en de moeder van de kinderen maar helaas is de communicatie onderling belabberd. Ik ga daar hier niet over uitwijden verder. Het maakt ook in zoverre niets uit dat kinderen toch wel dingen vragen en zeggen en doen, ongeacht of die communicatie er wel of niet zou zijn.

Mijn partner en ik praten veel over sex. We praten veel over relaties en vooral ook onze relatie. Alles is bespreekbaar. We praten uiteraard ook veel over de kinderen want ook wij samen hebben uiteindelijk wel een verantwoordelijkheid naar de kinderen toe, hoe zeer de moeder dat ook NIET wenst. We hebben het er vaak over gehad hoe dat met de sexuele opvoeding zal gaan. Omdat hij twee jongens heeft is het logisch dat hij degene is die ze misschien wat meer kan vertellen dan 'een vrouw'. Toch denk ik dat de input van de vrouw net zo belangrijk is om ze juist de dingen over gevoelens en "hoe het voor een meisje werkt" uit te leggen. Ik zou het ten zeerste aanraden dat ze, naast de informatie die ze van ons en hun moeder zullen krijgen, op een site als deze gingen kijken. Maar daarvoor moet Dutch Lit eerst wel wat meer "body" krijgen.

Zo, nu weet je iets van mijn leefsituatie. Verder ben ik 7 jaar ouder dan mijn partner en zijn we niet getrouwd. Ik ben nooit getrouwd geweest. Gewoon nog nooit "de ware" tegengekomen. Wel heb ik langere relaties gehad. Ik ben hondstrouw en dus zo monogaam als maar kan. Hoewel het alleen maar werkt voor mij als mijn relatie (dus ook van de andere kant) 100% monogaam is betekent dat dus niet dat ik me niet kan inleven in mensen die het anders willen. Mijn motto is: doe wat je goed acht. Doe wat je leuk en lekker vindt zolang je het voor jezelf en naar je partner toe kan verantwoorden. Er is geen "fout" als beide partijen het goed vinden en ze niemand er mee lastig vallen of in de weg zitten. (Enkele uitzonderingen daar gelaten uiteraard maar dan hebben we het over sex met kinderen, verkrachting - niet in een rollenspel maar echt - en dat soort dingen).

Natuurlijk zijn er dingen waar ik minder van gecharmeerd ben. Ik ben iemand, ook in het dagelijkse leven, die ongezouten haar mening geeft. Ik weet wie ik ben en ik weet wat ik wil. Ik weet vooral ook wat ik niet wil (misschien nog we belangrijker). Ik laat zoveel mogelijk iedereen in zijn/haar waarde en haal liever mijn schouders op dan te veroordelen. Maar ik zeg wel wat ik denk. Ik heb daar recht op. dat heeft iedereen. Soms gaat het mij wél te ver en dat zal ik laten merken. Ik hoop met een - toch nog - humoristische twist omdat ik gewoonweg niet graag mensen pijn doe of voor het hoofd stoot. Ik ben graag semi-sarcastisch maar meestal is dat grappig bedoeld... Ik wil ook nog wel eens kwesties ter discussie stellen just for the sake of argument. Niet om mijn gelijk te halen (hoewel ik wél zal zeggen wat IK er van denk en soms mensen probeer te overtuigen) maar puur om te laten zien dat een verhaal altijd twee (of meerdere) kanten heeft.

Over mijn werk en verdere privésituatie laat ik liever niet te veel los. Ik vind het juist zo prettig dat Lit zo anoniem is. Ik zou een heleboel dingen niet zeggen of schrijven als ik wist dat bekenden mee zouden lezen.

That's me.

Over mijn sexuele voorkeuren en opvattingen kan je inmiddels wel zo'n beetje ALLES ( :rolleyes: ) lezen op Lit. De rest zal hier op Dutch Lit hopenlijk nog aan de orde komen. Ik ben een open boek ..... alleen mist de kaft dus je weet niet écht over wie het gaat :D

Ohja, ik ben M's Girl... mind the sigline!
 
Back
Top