Nederlandse Lit-Leden - Stel jezelf voor.

picacho said:
Ik woon in West Australie en Ik weet niet als ik nog steeds Nederlandse kan schrijven. Ik zal het probeeren maar Ik spreek nooit Nederlandse tegenwoordig dus het gaat niet makkelijk. Ik wou maar G'day zeggen.
Welkom!
 
Ik ben Joop

Joop Knoop. Woon sinds 6 jaar in Spanje. Mijn pseudoniem voor mijn verhalen is Dick Darlington. Ik hou eigenlijk helemaal niet van verhalen, maar meer van echte gebeurtenissen. Ik ben mijn eigen ervaringen op mijn weblog http://dickdarlington.wordpress.com aan het opschrijven (staat nog niet zo veel, maar dat komt wel) en ik heb gemerkt dat ik uit respect voor de vrouwen geen schunnige taal gebruik. Ik probeer dat wel (She sucked my cock) maar het komt er nog niet echt uit. Een schrijver kun je me dus nog niet noemen.

Wie volgt?
 
Wat ontzettend leuk, zoveel nieuwe medelanders. LOL

Welkom allemaal.
Kletsen, serieuze discussies, ruzie maken kan allemaal in de AH (Author's Hangout).

Vragen kun je altijd stellen in het Newbie Support Forum.
Zie mijn sig.

8298.gif
 
Oke, ik ben nieuw hier qua posten, maar kijk al een tijdje mee op LIT, leuk dat er een dutch section hier is......... Zit er aan te denken om een pic-thread te starten ;-)
 
Hé allemaal, ik ben Jillian. Tja, wat valt er te vertellen? Ik ben erg gelukkig getrouwd met mijn man, maar voor een poesje kun je me altijd wakker maken. Ik schrijf graag en ik zal proberen om ook snel hiervan wat te posten.
 
korte voorstelling

Ik ben toppentip, een gebruiksnaam voor dit internet.
Ik probeer mijn geest door mijn lijf heen te schrijven
in gedichten en soms ook verhalen. Stap voor stap.
Een van mijn gedichten vinden jullie al terug in deze
digitale krant, in de hoek van erotische gedichten.

Erotiek is voor mij niet expliciet. Ik hou van verleiding
als woord, als klank, in kleding, houding en uitdrukking.

:catroar:
 
hoi

meisje1983 said:
Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 22 (joh..) en lees nu zo ongeveer 2 jaar verhalen hier, waar ik erg blij van wordt ;) . Vooral als het over BDSM gaat. Verder zou ik bij god niet weten wat ik over mezelf moet vertellen. Maar wil je toch iets weten vraag gerust.
hou jij ook van spannende lingerie en kleding? ik ben geschoren jij?
 
Hi linda ,

:confused: I don't know what you talking about . By your profile you sound hot.


Dice (American) :) :kiss:
 
waarom ook niet

Hoi,

Ik ben Jean-Marc, uit het zuiden des landes, 30, 1,91, en lees reeds een jaar of 6/7 op Lit. Echter pas deze week es wat shorts gesubmit. ik doe al lang aan verhalen, maar oraal, sms, msn of mail. Alles om een leuke meid geil te krijgen. Maar ga nu es delen denk ik :p
 
Hey Jean Marc, welkom op Lit (officieel, na 6/7 jaar :rolleyes: )

Je doet oraal aan verhalen...? Hmmmm.... ik neem aan dat je eerder verhalen verteld maar niet opgeschreven hebt? Oraal is binnen de context van Lit een aparte uitdrukking ;)
 
Ik ben Anouk, 28 jaar en ik woon met mijn man in Limburg. Wij hebben een D/s (tpe) relatie waarin ik onderdanig ben en zo leven wij sinds 8 jaar heel gelukkig samen.

Mijn man werkt in de media en ik ben zoals hij dat noemt zijn “housewifey”. Verder ben ik helemaal stapelgek op mijn kat die de hele dag achter mij aansjokt en ik ben een echte boeken wurm. Soms schrijf ik verhaaltjes voor een erotisch blad en dat vind ik erg leuk om te doen.

Ik lees eigenlijk al jaren mee en dan vooral op het bdsm gedeelte van Literotica. Een aantal jaar geleden had ik een andere gebruikersnaam maar ik vond het prettiger om gewoon mijn eigen naam te gebruiken.

Mijn man en ik zijn op zoek naar andere koppels zoals wij waarmee wij een vriendschap kunnen opbouwen en misschien meer als het klikt. Wij hopen uiteindelijk een ander koppel te vinden en daar een exclusieve, duurzame relatie mee op te bouwen.

Tja, ik dacht dat ik dat misschien hier zou kunnen vinden maar dat valt een beetje tegen. De meesten waarmee wij tot nu toe echt contact mee hebben gehad zitten aan de andere kant van de oceaan. Maar wat niet is kan nog komen, toch?

Verder kan ik echt genieten van de verhalen die Literotica heeft en hoop ik ooit eens de moed te vinden om een foto thread te openen in de foto afdeling.

Nou ben ik helemaal uitgebabbeld voor vandaag.

Groetjes!

:cathappy:
 
Welkom Anouk, ook al ben je eigenlijk een oudgediende...;)

Even nieuwsgierig, wat houdt dat in, een ' housewifey' ? Het klinkt alsof er meer bij komt kijken dan poetsen en schrobben...

Ben benieuwd naar je erotische verhaaltjes en de foto's...

:rose:
Wolf
 
Ja, hi Anouk, leuk je weer te zien hier.

Tsja, Dutch Lit heeft geen eigen "personals" afdeling, daarvoor moeten er eerst überhaupt meer bezoekers op Dutch Lit komen. Zoals je wellicht gezien hebt hebben Wolf en ik het gedeelde moderatorschap op ons genomen, en het is mijn bedoeling wel ook te gaan kijken hoe we méér mensen hier naar toe kunnen krijgen. Wie weet heb jij ook wel goede tips daarvoor? Het helpt in ieder geval als je zo nu en dan ook eens hier binnen hopt en post. Ik merk wel dat er nu al méér mensen kijken nu het iets drukker wordt hier, dus wie weet?

Aan mij (ons) heb je niet veel qua het soort contacten dat je zoekt. Ik hoop dat jullie ooit een leuk stel tegen komen waar je een leuke relatie mee kan opbouwen zoals jullie dat wensen. Is jouw man trouwens ook actief op Lit?

Ik zou het leuk vinden om met je van gedachten te wisselen over allerlei zaken die relatie/sex gerelateerd zijn. We zullen het misschien niet altijd met elkaar eens zijn, maar dat hoeft ook niet. Het is juist interessant óók andere meningen te horen. Ik heb wel gemerkt dat ik, wat sommige dingen betreft, tóch wel iets anders ben gaan denken door Lit. Maar dat ik ooit mijn intieme/sex-leven met een derde persoon zou willen delen (buiten mijn relatie dus) zie ik niet gebeuren want dat één-op-één principe zit veel te diep.

Hoop je snel weer te zien hier!
 
wolf2002 said:
Welkom Anouk, ook al ben je eigenlijk een oudgediende...;)

Even nieuwsgierig, wat houdt dat in, een ' housewifey' ? Het klinkt alsof er meer bij komt kijken dan poetsen en schrobben...

Ben benieuwd naar je erotische verhaaltjes en de foto's...

:rose:
Wolf

Mijn man en ik praten engels met elkaar en het is een van zijn koos naampje voor mij. Het is denk ik een lieve uitdrukking voor huisvrouw met een tikje humor. ;)

Ik zie mijzelf als zijn bezit en ik identificeer mezelf als slavin. Poetsen, schrobben...het hoort er allemaal bij. ;)

Dankjewel voor je welkom. :rose:
 
M's girl said:
Ja, hi Anouk, leuk je weer te zien hier.

Dankjewel. :)

Nee, mijn man zit niet op Literotica maar ik post nooit iets zonder zijn toestemming dus in die zin zijn we wel met z'n tweeën hier.

Om meer mensen te krijgen naar dit gedeelte van het forum zal er reclame moeten worden gemaakt denk ik. Dan moet er dus gelinkt worden van andere (populaire als het even kan) sites waar veel nederlanders komen. Ik denk ook dat als wij gewoon lekker stug door gaan met kletsen dat het vanzelf wel zal komen. Hihi.

Ik vind het zelf ook leuk om met anderen van gedachten te wisselen over sex en relaties (of huisdieren, de tuin, recepten...het maakt mij niet uit).

Iedereen het recht heeft op zijn eigen mening, vind ik. Het lijkt me logisch dat niet iedereen altijd hetzelfde denkt. Ik geloof ook dat we dan een heel saai wereldje zouden krijgen. ;)

Ben benieuwd of we binnenkort verkiezingen krijgen trouwens. We hebben gisteren de hele nacht naar het debat zitten te kijken en het was een groot zooitje kan ik je vertellen. Tjongejonge. :rolleyes:
 
Last edited:
Nah..... het 'zooitje' heeft inmiddels een staartje gekregen, en het staartje is eraf gevallen :D Ah... de politiek.... ik houd me er meestal het liefst ver van.

Ik zal me eens gaan verdiepen in hoe Literotica zich op de Nederlandse markt (of eigenlijk wáár) manifesteert. Ik heb wel sites gezien met links en verwijzingen naar Lit, maar ik weet niet of daar Nederlandse bij zaten. Ik weet ook niet wat de policy van Lit is op dat gebied en of men wil dat we dat gaan stimuleren elders. Ik zal wel eens de andere mods er op aanspreken, die weten dat vast.

Ik zou het in ieder geval leuk vinden je hier wat vaker te zien. Overigens zitten wij (M en ik) een beetje op dezelfde manier op dit forum. Hij leest af en toe wat mee op de achtergrond en ik vertel hem vaak over interessante threads enzo. Een aantal ervan zijn ook wel aanleiding geweest om die tegen ons eigen sexleven aan te houden zeg maar. Dat heeft al de nodige interessante gesprekken opgeleverd. We zijn behoorlijk open over sex tegen elkaar en ik denk dat dat ook nodig is om een goede (sexuele) relatie op te bouwen en te behouden. In ons sexleven is er geen dom/sub verhouding, hooguit zo af en toe op een speelse manier maar ik zou, vooral de dominante kant, nooit op een écht overtuigende manier sterk door kunnen voeren denk ik. Het zou eerder een lachwekkende vertoning worden ben ik bang. Ik denk dat ik gewoon niet zo'n goede toneelspeelster ben en dan moet het dus gewoon heel erg in je zitten, anders komt het er niet uit. Waarmee ik overigens niet impliceer dat het bij anderen allemaal maar een toneelspelletje is. Voordat iemand daar over gaat vallen (want ik heb op het BDSM gedeelte wel al gezien dat men soms wat lichtgeraakt is als de levenswijze ter discussie wordt gebracht...

Op de Engelse kant van Lit komen ook tal van andere onderwerpen aan de orde die vaak maar weinig meer met sex of relaties te maken hebben. Dat vind ik juist ook leuk. Als je leuke contacten hebt/krijgt, krijg je al gauw een beetje dat community gevoel en ga je elkaar feliciteren met verjaardagen, een prettige kerst wensen en dat soort. Ik vind dat wel grappig en dus doe ik ook vrolijk mee aan allerlei non-Lit onderwerpen als ik vind dat ik er wat te melden heb.

Ik hoop je veel vaker hier te zien en je mening in de diverse threads terug te lezen. En misschien heb je nog onderwerpen die je zelf aan wil snijden? Ik zie nu een beetje te veel mijn naam overal staan :D ... Dan kan je zeggen: "post dan niet", maar ik wil Dutch Lit juist een flinke slinger geven. Doe je mee?

See you!
 
Nou, dat wordt dus weer stemmen binnenkort. :rolleyes:

Je hebt gelijk over dat licht geraakt zijn van sommigen op het bdsm gedeelte. Om eerlijk te zijn voel ik me daar ook totaal niet thuis. Ik lees wel mee en soms draag ik wat bij maar over het algemeen is het heel erg kliekerig en je komt er gewoon niet tussen. Ik kom er al jaren maar ik heb me tot nu toe altijd genegeerd gevoeld door de meesten daar.

Er zijn overigens veel betere forums en sites over dit onderwerp waar de mensen gezelliger zijn en waar ik dan ook beduidend actiever ben. Wat ik zelf ook heel leuk vind is een dagboek bijhouden op livejournal.com. Dat doe ik al jaren met heel veel plezier. Daarin kun je foto's plaatsen, je bepaalt zelf wie wat kan zien en je bouwt er een echte vriendengroep op in mijn ervaring.

Je weet het als iemand ziek is en die wens je beterschap, je weet het als iemand jarig is en die feliciteer je...dat vind ik dus hartstikke leuk. We hebben intussen ook al wat mensen ontmoet en dat was heel gezellig.

Goed om te horen dat jouw partner en jij zo open over sex zijn. Voor ons is communiceren een van de allerbelangrijkste aspecten in onze relatie. Ik kan zonder twijfel zeggen dat wij elkaar door en door kennen en ik zou het ook niet anders willen of kunnen.

Ik begrijp dan ook totaal niet dat mensen soms iets op het forum posten als: "ik wil graag dit maar ik denk niet dat zij dat wilt, wat nu?" of "als hij dit doet dan doet het pijn, wat moet ik nu doen?".
Dan vraag ik me af wat voor een relatie die mensen eigenlijk hebben. Blijkbaar durven ze niet eens fatsoenlijk te communiceren met hun partner. Hoe kun je dan ooit krijgen wat je nodig hebt en gelukkig zijn? ("Zwijgende mensen kan ik niet dienen" zei mijn oma vroeger altijd.)

Ik denk dat ik maar eens lekker de tuin in ga. Lekker een beetje poedelen in het badje of zo. ;)


Groetjes!
 
Hi,

Dat mensen hun onzekerheden en vragen op een forum als dit posten snap ik op zich wel. Wij praten veel, en óver veel, maar ik vind het niet altijd even gemakkelijk. Ik ben vrij open en mijn partner is dat ook en toch weet ik dat we elkaar niet alles altijd meteen 'voor de voeten gooien'. Misschien komt het omdat we beiden 'slechte' relaties/ervaringen achter de rug hebben en beiden daardoor veel pijn hebben gehad en teleurgesteld zijn geweest. Ik ben een 'people-pleaser' (ik weet het, slechte eigenschap) en vind het dus juist soms moeilijk heel eerlijk te zijn tegen de mensen die me het meest dierbaar zijn omdat ik bang ben ze dan pijn te doen.

Ik denk dat dat voor heel veel mensen heel herkenbaar is. Maar ik denk ook dat gewoonweg niet iedereen een partner (relatie) heeft waarbij hij of zij het gevoel heeft dat praten echt veel zin heeft. Ik denk ook dat veel van de vraagstellers al lang wéten dat hun partner never nooit- met hetgeen ze op de proppen komen in zo'n thread - akkoord zal gaan en op deze manier bevestiging zoeken, om daar op de één of andere manier hun partner dan mee 'om de oren te kunnen slaan'.

Ik predik ook vaak dat communiceren de beste oplossing is, maar boy ! weet ik goed dat dat niet altijd makkelijk is!

Wat ik dus goed vind aan Lit en dat de mensen tóch die vragen stellen is dat het ze wellicht een opening biedt tot een discussie op het thuisfront. Verder denk ik dat er genoeg mensen zijn die écht geen idee hebben hoe ze de dingen moeten aanpakken; die hebben een zetje in de rug nodig en dat krijgen ze vaak hier wel.

Ik heb even op die site gekeken waar je aan refereert en gezocht op 'anouk' maar vond daar (alleen) een Amanda uit (volgens mij) niet Nederland. Dus moet je hier af en toe maar wat meer vertellen.. ;)
 
Ben zelf ook een people pleaser. Tjongejonge, hoeveel uittreksels ik op de middelbare school heb gemaakt voor anderen. Blij dat ik altijd zo'n boeken gek ben geweest. Haha! Gelukkig heb ik mijn man nu om "nee" te zeggen tegen anderen want op de een of andere manier kan ik dat totaal niet.

Misschien zijn het inderdaad de negatieve ervaringen in het verleden die mensen voorzichtiger maken als het gaat om communiceren. Mijn man was mijn eerste vriendje dus ik heb verder nooit (negatieve) ervaringen gehad. Ik zeg altijd gewoon alles tegen hem en ik heb ook nooit het gevoel dat ik niet serieus genomen zal worden of zo. Hoe beter we elkaar kennen, hoe beter we op elkaar kunnen inspelen en dat komt de relatie alleen maar ten goede.

Bedoelde je Livejournal.com? Daar heb ik een andere gebruikersnaam. En mijn dagboek is "friends only" zoals dat heet. Sommige dingen die ik schrijf zijn nogal op (of over) het randje voor mensen die niet in een zelfde soort relatie zitten, vandaar. ;)

Dit is gezellig zeg...lekker kletsen. Hihi. :)

Heb je al lekker in het zonnetje gezeten?
 
Zeker leuk....

Maar dit is het voorstelrondje ...... officieel.....

Hoog tijd voor The Dutch Lit Café... zie ik je daar?
 
K,

Nooit eerder de ambitie gehad om lit ( mind the pun ) te worden van een discussie groep.
Maar gezien ik veel plezier heb gekregen van de verhalen hier voelde ik mij toch zowat " Verplicht " om iets terug te doen voor de "cummunity".

Allereerst mijn excuses als mijn texten een wat gebrekkig nederlandse vorm aannemen maar ik ben nooit een taal atleet geweest.
( so for all you spelling-nazi's .... :p )

For some reason klinkt nederlands in mijn oren meer erotisch dan engels.
zelf ben ik van internationaal origine en begeef ik mij ook meer met engels sprekende mensen. Wat mij soms in verlegenheid brengt wanneer ik nederlandse schuttingtaal produceer tijdens de sex.

( must be een overblijfsel van mijn childhood toen ik met rode oren al mastruberend naar de sextelefoon luisterde. "good old "days toen het nog tussen de 0,25 tot 0,50 cent per minuut koste :rolleyes: ).

Wanneer ik de verhalen lees mis ik jammer genoeg de tension van de opbouw.
Ik wil toch meegenomen worden in een verhaal van verleiding en verboden liefde. een verhaal waar ik een verbondenheid kan krijgen met de characters en al beeldvormend kan mee fantaseren. unfortunatly gaan ze meestal al "plat" bij de eerste encounter . " oeh wat zie jij er goed uit, wanna suck dick?!".
maar maybe heb ik te snel geoordeeld gezien ik nog maar de taboo-niche aan het filteren ben.
( mature and mother-son is my groove. :catroar: ).

meanwhile.....
Hier is op een goed lopend Nederlandse discussion board.
:nana:
 
Last edited:
Back
Top