Nederlandse Lit-Leden - Stel jezelf voor.

Hallo Iceburg1,

schrijf je zelf ook verhalen? Zo ja, dan ben ik er wel benieuwd naar.
 
Belgen hier?

Hallo iedereen,

Zijn er hier nog andere Belgen lid? En dan in het bijzonder Belgische vrouwen?
Niet dat ik iets tegen Nederlanders heb, hé! Interraciale erotiek moet kunnen ;-)
 
Hallo Schattigdiertje,

Er zijn hier zeker ook Belgen, al ben ik dat niet. LOL

Welkom hier en veel plezier.

:D
 
bedankt allemaal,

en tot snel...zal hier well van tijd to tijd opduiken..


en als mijn spelling vreselijk is...by voorbaat 'fucking sorry'

elk woord dat ik schrijf in nederlands heeft een rode streep met dank aan mijn spellchecker
 
1e dinges...yay!

Hallo :)

Ik kon niet slapen dus ik ben maar wat op het internet gaan rond wandelen. Lijkt me wel gezellig hier.

Groetjes uit het zuiden. :)
 
Hallo en welkom hier.
Ik zag dat je al aan het rondneuzen bent geweest.

Vooral doen, en veel plezier hebben.

:D
 
Hallo en welkom hier.
Ik zag dat je al aan het rondneuzen bent geweest.

Vooral doen, en veel plezier hebben.

:D

Ja, ik ben in een ver verleden al wel eens op Lit geweest maar op de een of andere manier ben ik toen niet echt blijven hangen. Er is sindsdien wel het een en ander veranderd (quick reply?) maar het lijkt me nog steeds gezellig. :)
 
Make_My_Day

Hallo Allemaal,

Ik geloof dat ik zo'n beetje het oudste Nederlandse lid ben hier! Wauw..
(Tenzij "Warmfantasies" echt in Dec 1969 lid is geworden.. haha!)

Ben er een paar jaar tussenuit geweest en blij verrast een Nederlandse tak te zien hier! Super!
Wil jullie allemaal knuffelen nu! :D


Ik ben vrouw, nu 33 jaar. Inmiddels woon ik in New York.
Ik heb een aantal verhalen geschreven, in een ver verleden, die je op deze site kunt vinden. Verder zul je me vooral tegenkomen op de Sexual Role Playing board.

Groetjes,
MMD
 
Hallo,

Het is niet zo druk op de Nederlandse sectie. Een beetje dooie boel eigenlijk.

Hoe is het in New York? Lekker spannend zo voor de verkiezingen?
 
Hi EddySpaghetty,

Nou, beetje leven in de brouwerij brengen dan! ;)
New York is geweldig! Dinsdag avond had veel gemeen met een succesvolle Nederlandse wedstrijd in het EK! Iedereen toeteren, schreeuwen, juichen. Fantastisch!

NY is erg Pro-Obama, Nederland ook begreep ik? Super!
Yes we can baby! Yes we can! Ik heb er vertrouwen in in ieder geval, vond het gewoon jammer dat ik niet mocht stemmen hier.

Daar alles z'n gangetje?
Officieel was deze thread 1 post per Nederlands lid toch?..
SORRY! :eek:

Ciao,
MMD
 
Hi MMD,

Alles naar wens hier....

Hollanders zijn veelal pro Obama inderdaad, maar als je weet wat zijn standpunten zijn zou hij hier weinig kans maken. Voor de doodstraf, tegen abortus etc etc...voor Nederlandse begrippen dus rechtser dan Verdonk...Hoe kan dat, zou je denken.

Ik denk dat Hollanders geen tweede Bush willen, en aangezien je slechts kan kiezen uit twee, kies je de minst gevreesde. In dit geval dus Obama.

Veel plezier in de Big Apple.
 
Hallo allemaal :)

Sensual hier...

Vrouwelijke vrouw, midden 40, gezegend met een hoog libido en dagelijks bezig met dingen die daarmee te maken hebben :D

Ik zal eens gaan rondsnuffelen, kijken wat Literotica biedt. Wie weet tot lees !

Liefs, Sensual_lover
 
Hallo Sensual,

Welkom, het is niet heel erg druk hier maar volgens mij is er genoeg te beleven voor een dame met een hoog libido.

In ieder geval een inspiratiebron om jezelf aan te laven, zo eentje voor je wildste fantasieën. Of zoiets. :)

Veel plezier,
 
oudere dames in leer

Hallo, ik heb een verhaal gepost. Zoals de titel duidelijk maakt, ben ik gefascineerd door oudere vrouwen die leren kleding dragen. En natuurlijk ook in een beetje ruwe sex.
Het verhaal heet: Margot - een oudere dame in leer.
Wanneer je het leest, laat een commentaar achter.
Er volgen meerdere delen

Likesuede
 
Back
Top