Nederlandse Lit-Leden - Stel jezelf voor.

Hey,

Ik moet zeggen dat ik maar bar weinig lees aan verhalen hier op Lit. Dat heeft minder met de kwaliteit van de verhalen te maken dan met het feit dat ik nogal kieskeurig ben. Dus trek je van mij niets aan; er zijn genoeg liefhebbers hoor!

Mij zal je voornamelijk hier op Dutch Lit vinden in het forum en in How To en het How To Café op de engelse kant. Hoop je ook wat in de forums te zien hier en daar!

Groet, M's
 
EddySpaghetty said:
Ik zag dat mijn verhaaltjes geplaatst zijn, dat heeft nogal wat tijd nodig blijkbaar voordat ze door de keuring gaan...of is het gewoon een kwestie van opladen?

Nou maar hopen dat de lezers ze leuk vinden

http://dutch.literotica.com/stories/showstory.php?id=310320

http://dutch.literotica.com/stories/showstory.php?id=310321
Nee, ze gaan wel door de/een keuring voor zover ik weet. Maar ik schrijf geen verhalen (voor Lit) en dus ken ik het proces niet goed. Maar het duurt altijd een paar dagen en soms (meer dan) een week, heb ik begrepen. Het kan ook zijn dat je verhaal afgekeurd wordt of dat je e.e.a. moet aanpassen geloof ik.
 
Oh, en je mag je nieuwe verhalen in de betreffende thread aankondigen en verder heb ik je in de Dutch Lit auteurslijst opgenomen.
 
M's girl said:
Nee, ze gaan wel door de/een keuring voor zover ik weet. Maar ik schrijf geen verhalen (voor Lit) en dus ken ik het proces niet goed. Maar het duurt altijd een paar dagen en soms (meer dan) een week, heb ik begrepen. Het kan ook zijn dat je verhaal afgekeurd wordt of dat je e.e.a. moet aanpassen geloof ik.

Dat klopt. Alle verhalen worden gelezen voor ze geplaatst worden. Vandaar dat het soms lang duurt, zeker als er een wedstrijd gaande is.

't Is mij nooit gebeurd, maar het schijnt voor te komen dat een verhaal wordt afgekeurd. Je krijgt dan wel te horen waarom.

:D
 
M's girl said:
Oh, en je mag je nieuwe verhalen in de betreffende thread aankondigen en verder heb ik je in de Dutch Lit auteurslijst opgenomen.


Ja ik had het reeds gezien, dank je...
 
Black Tulip said:
Dat klopt. Alle verhalen worden gelezen voor ze geplaatst worden. Vandaar dat het soms lang duurt, zeker als er een wedstrijd gaande is.

Zijn er ook wedstrijden voor nederlandse verhalen dan? Dat wist ik niet...
 
Black Tulip said:
Voor zover ik weet alleen de best year award.

:cool:

Op dit moment is er een wedstrijd gaande voor alle schrijvers van Literotica, ook de Nederlandse. De wedstrijd heet Survivor Contest. Ik schrijf al mijn verhalen en gedichten in het Nederlands en ik sta bij de top-5. De wedstrijd is 1 januari begonnen maar je kan je het hele jaar door aanmelden.
Zie Awards & Contests.
 
heb er vaak aan gedacht aan zoiets mee te doen. Maar ik schrijf mijn verhalen liever voor de mensen die ik zelf ken (meestal meisjes vreemd genoeg, op verzoek). Ik stop er echt heel veel in om een verhaal speciaal en uniek te laten klinken, zou ik niet kunnen bij een openbaar verhaal.

welkom aan de nieuwe leden btw :D
 
Deze 43 jarige opgewonden Vrouw is op zoek naar wat extra opwinding in haar leven in de vorm van een opwindend MSN-, mailcontact.
Het wind mij mateloos op om samen met een opwindende man een opwindend vervolgverhaal te maken, waarna die opwinding een uitweg zal vinden in de vorm van een opwindende date
 
Erotika_1963 said:
Deze 43 jarige opgewonden Vrouw is op zoek naar wat extra opwinding in haar leven in de vorm van een opwindend MSN-, mailcontact.
Het wind mij mateloos op om samen met een opwindende man een opwindend vervolgverhaal te maken, waarna die opwinding een uitweg zal vinden in de vorm van een opwindende date
Welkom Erotika! Hoop dat je hier vindt wat je zoekt, hoewel het op Dutch Lit wat rustig is. Maar kom eens in het café binnen vallen!
 
Procastinator

Had het natuurlijk al veel eerder moeten doen, maar daar gaat-ie dan:

Hi, ik ben Simon (krijg AA-meeting gevoel),
Man, 41, trotse vader van mijn zoontje (echte mannen maken kerels) en na 11 jaar nog steeds verliefd op mijn vrouw (nee, ze leest dit niet :p ).

Kwam toevallig op dit forum na uitwisseling van verhalen met voornamelijk Amerikaanse dames, waar ik veel lief en leed mee deel (en daarnaast ook mijn muzikale voorkeur), een soort harem, positief bedoeld. Door mijn beperkte Engelse vocabulaire worden mijn verhalen (meestal interaktief) al snel plat en ik probeer ze wat op te leuken door romantiek. Ben een romantische softie. :D

Over het algemeen vind ik vrouwen betere verhalen schrijven dan mannen, minder daadgericht en meer verdieping in het emotionele vlak. (dat geldt vooral voor moderators, hahaha)

Ben hier gekomen om een beetje lol te hebben en mijn fantasie een beetje te prikkelen. Sta open voor alles, beetje flirten/teasen, maar geen irl fysiek contact/ontmoeting. Ik denk ook niet dat ik de Engelse sectie veel zal bezoeken (ben niet eens op de website geweest) , want ik hou van een kleinere, overzichtelijke gemeenschap..... hahaha, ik zei gemeenschap. ;)

Ik neus nog een beetje rond hier om toch een beetje de sfeer op te snuiven voordat ik los ga en het hier een beetje wakker schop...
 
Welkom, Simon!

Ik wens je veel genoegen en plezier, in deze kleine hoek van Lit. ;) :kiss:

If my Dutch were more erotically eloquent, I'd attempt to join you. :p
 
SimonLeBonbon said:
Had het natuurlijk al veel eerder moeten doen, maar daar gaat-ie dan:

Hi, ik ben Simon (krijg AA-meeting gevoel),
Man, 41, trotse vader van mijn zoontje (echte mannen maken kerels) en na 11 jaar nog steeds verliefd op mijn vrouw (nee, ze leest dit niet :p ).

Kwam toevallig op dit forum na uitwisseling van verhalen met voornamelijk Amerikaanse dames, waar ik veel lief en leed mee deel (en daarnaast ook mijn muzikale voorkeur), een soort harem, positief bedoeld. Door mijn beperkte Engelse vocabulaire worden mijn verhalen (meestal interaktief) al snel plat en ik probeer ze wat op te leuken door romantiek. Ben een romantische softie. :D

Over het algemeen vind ik vrouwen betere verhalen schrijven dan mannen, minder daadgericht en meer verdieping in het emotionele vlak. (dat geldt vooral voor moderators, hahaha)

Ben hier gekomen om een beetje lol te hebben en mijn fantasie een beetje te prikkelen. Sta open voor alles, beetje flirten/teasen, maar geen irl fysiek contact/ontmoeting. Ik denk ook niet dat ik de Engelse sectie veel zal bezoeken (ben niet eens op de website geweest) , want ik hou van een kleinere, overzichtelijke gemeenschap..... hahaha, ik zei gemeenschap. ;)

Ik neus nog een beetje rond hier om toch een beetje de sfeer op te snuiven voordat ik los ga en het hier een beetje wakker schop...

Hallo Simon,

Welkom! Volgens mij is M's girl op vakantie, dus neem ik even de honneurs waar.

Kijk rond en kom vooral ook eens langs in ons bruine café. Het heeft dringend behoefte aan nieuwe gasten.

Veel plezier op Lit.

:D
 
Bedankt voor dit warme welkom, heb al even in het café gekeken, maar het was inderdaad rustig.

Scintillating said:
Ik wens je veel genoegen en plezier, in deze kleine hoek van Lit. ;) :kiss:

If my Dutch were more erotically eloquent, I'd attempt to join you. :p
Very tempting welcome ;) :kiss: , maar als je denkt dat je Nederlands erotisch niet overtuigend genoeg zal zijn, heb je mijn Engels nog niet gelezen :p

Nu nog even uitvinden hoe ik mijn avatar en biography kan wijzigen :)
 
SimonLeBonbon said:
Bedankt voor dit warme welkom, heb al even in het café gekeken, maar het was inderdaad rustig.


Very tempting welcome ;) :kiss: , maar als je denkt dat je Nederlands erotisch niet overtuigend genoeg zal zijn, heb je mijn Engels nog niet gelezen :p

Nu nog even uitvinden hoe ik mijn avatar en biography kan wijzigen :)

Avatar kun je pas bij 100 posts. Sorry, nog even geduld. Kijk ook even bij de threads, d'r is er een met dit soort weetjes. Je kunt ook even in mijn sig kijken voor de link naar het Newbie Forum. LOL

:D
 
Hallo, ik ben een 31 jarige man uit het zuiden van het land, momenteel in een LAT relatie met een Noord Ierse jongedame. Ik lees de verhalen hier al jaren, voornamelijk de Engelstalige verhalen.

Ik heb onlangs mijn eerste verhaal gesubmit en wacht op goedkeuring. Ik schrijf eigenlijk alleen in het Engels, die taal ligt me makkelijker als het om lezen en schrijven gaat. Maar wellicht dat ik in de toekomst ook Nederlandstalige verhalen schrijf.
 
Hey Adamus, welkom!

Nou, als je verhaal er staat laat het ons dan weten, dan kunnen we je bijvoegen in het lijstje met Nederlandse auteurs... als je dat wilt natuurlijk....

Groet, M's
 
Hoi, Na lang nadenken met toch even melden. Het grote annonieme Internet komt toch een stukje dichterbij als je in het nederlands gaat schrijven.

Ik ben 38 jaar getrouwd en 2 kinderen. Ik lees de verhalen op lang op deze site. ( niet bekend bij mijn vrouw)

Ik vind het leuk om ervaringen en gedachten uit te wisselen en literotica is daar perfect voor. Wellicht ook hier?

Groeten Aero
 
aerodeck said:
Hoi, Na lang nadenken met toch even melden. Het grote annonieme Internet komt toch een stukje dichterbij als je in het nederlands gaat schrijven.

Ik ben 38 jaar getrouwd en 2 kinderen. Ik lees de verhalen op lang op deze site. ( niet bekend bij mijn vrouw)

Ik vind het leuk om ervaringen en gedachten uit te wisselen en literotica is daar perfect voor. Wellicht ook hier?

Groeten Aero
Hey Aero, welkom!

Ik zie aan het aantal posts op jouw naam dat je idd al iets langer rond zwerft op Lit. Welkom op Dutch Lit in ieder geval.
 
Back
Top