Flap het er hier maar uit

loekie07 said:
O jawel! Zaterdag mik ik hier alles in beide categorieën buiten, hoor.
Haha!!

Onze kat is een binnenkat dus die wordt niet naar buiten gemikt. Maar de kerstboom staat al een tijdje buiten. :D
 
Ik wilde dat het al (bijna) zomer was. Ik heb zin in jurken, rokjes, korte broeken, zwem outfit, strand, zonnebrand creme, cola light met een rietje naast het zwembad met een boek, wandelen, paard rijden buiten zonder bevroren ledematen, daglicht, vrolijke mensen, ijsjes, 's avonds laat lekker buiten zitten, terrasjes, auto dak naar beneden, de natuur, de geur van pas gemaaid gras, baby dieren, zee, barbeque...zucht...
 
bah, morgen weer werk v.v;


Ben bloedgeil de laatste tijd ook. Zit er over na te denken om volgend weekend uit te gaan en misschien nog wat te scoren misschien (scoren klinkt lullig, maar ach..). Man wat zou een fuckbuddy af en toe nuttig zijn >_>
 
Maar dan wil ik wel ten minste een mooie strakke blauwe lucht zodat we lekker kunnen gaan wandelen.

En sneeuw die plakt zodat ik een sneeuwpop kan maken.

Da's toch niet te veel gevraagd?
 
Okay...get.ver.demme.

Ik ben normaal echt geen watje maar ik zie hier net op Anatomie Voor Beginners op Talpa iemand die een penis/balzak aan het ontleden is. In detail.

Ik word even niet goed. :eek:
 
M's girl said:
Ik denk, echter, dat M de penis/balzak ontleding niet te boven zou komen, dus laat maar.

Haha! Op zich vind ik het altijd wel interessant. Maar er zijn bepaalde onderdelen waar ik wat minder goed tegen kan. Ogen, knieen en borsten dacht ik tot nu toe maar daar kan ik dus ook de kruis regio aan toevoegen. :rolleyes:


Grumpy old women.... is dat nu? Lijkt me wel grappig maar heb geen zin in TV kijken eigenlijk. Volgende keer eens kijken. Kijken of ik in het rijtje (van die grumpy old women) pas... :p

Ik vind het wel leuk altijd. Je hebt op de BBC ook wel eens Grumpy Old Men en dat vinden wij altijd erg grappig. Ben het ook wel vaak eens met wat ze zeggen dus misschien ben ik wel een Grumpy Old-ish Woman.
 
M's girl said:
Nu al weer? Time flies when.... enzovoorts. Hoe is het met je zeeuws gesteld inmiddels?

En dan even wat anders.... wat een vreselijk mooie nieuwe Av heb je. Als je dat zelf bent, ben ik bij deze officieel jaloers! ;)


Het gaat beter met mijn Zeeuws. Dat is een apart dialect, jeetje.

En ja, dat ben ik in de foto. :) (Dankjewel voor het compliment!)
 
McKenna said:
... En ja, dat ben ik in de foto. :) (Dankjewel voor het compliment!)
Geen dank. Vreselijk mooi. Complimenten aan de fotograaf (dus) ook!
 
M's girl said:
Ja, zo zie je dan hoe snel je aan 'dingen' went, hè? Nou houd ik meestal wel van de rust om me heen en een flinke portie privacy, zeg maar. Ik kan je helaas niet opvrolijken met Zeeuws gebabbel; zou niet weten wat te zeggen! :D


Kan ook in Nederlands! :D

Heb jij kinderen?
 
M's girl said:
Da's waar :D Nou, waar kan ik je mee opvrolijken? Ik ben 'even kwijt' of je in Nederland geweest bent of er zelfs gewoond hebt? Je 'spreekt' goed genoeg Nederlands, dus het zou zo maar kunnen. Als het zo is (dat je hier gewoond hebt of geweest bent) wat mis je dan (als je al iets mist) van NL?


Ik woonde voor 2 1/2 jaar in de buurt van Amsterdam. Ik ben ook met een Nederlander getrouwd. :)

Ik mis de kaas de meest. Lekkere Oude Amsterdam of Edam kaas... *zucht* Ook de chocolade, maar ik kan het hier kopen, Droste in ieder gevaal. En soms mis ik de gezeligheid van een familie verjaardag feest of zo. Het is niet dezelfde in Amerika.

Piratentaart, lekker! Piraten zijn helemaal "in" dit jaar. Ik was een piraten-meid voor Halloween. :D
 
Last edited by a moderator:
McKenna, en Nederlandse gebruiken, die blijf je iin stand houden, denk aan Sinterklaas en het eieren rapen met pasen?
 
rakeandhoe said:
McKenna, en Nederlandse gebruiken, die blijf je iin stand houden, denk aan Sinterklaas en het eieren rapen met pasen?


Sinterklaas vieren wij ook niet, maar wij rapen de eieren op met pasen.

Maar dat herinnerd mij... Paaseitjes!!! De kleine chocolade paaseitjes met zo veel verschillende smaken. Die mis ik ook. :)
 
Back
Top