Prostate milking

wolf2002 said:
Nou ja, dat is ook de bedoeling uiteindelijk.

Hmmm, bespeur ik hier enige dominante trekjes?

:rose:

Mee eens, ik kan me wel voorstellen dat dit geil is voor een vrouw. (afhankelyk van de vrouw, bless her), maar ik kan me niet voorstellen hoe een vrouw kan denken dat dit geil is voor een man die niet een sub is.

Dus: heren, als je graag slaaf bent, hier is een methode om dat nog eens te onderstrepen. Voor de rest van de mannen, een ouderwetse ejaculatie verlaagd de spanning op de zelfde manier, maar je komt dan ook nog eens lekker klaar :p

PS wat vinden jullie van andere medishe behandelingen: uh.... byvoorbeeld een Rontgen foto van je longen wordt je daar geil van?
 
realwanderer said:
PS wat vinden jullie van andere medishe behandelingen: uh.... byvoorbeeld een Rontgen foto van je longen wordt je daar geil van?

Pfff, denk het niet hoor... Maar ik kan niet zeggen dat ik het geprobeerd heb. :rolleyes:
 
realwanderer said:
PS wat vinden jullie van andere medishe behandelingen: uh.... byvoorbeeld een Rontgen foto van je longen wordt je daar geil van?

Niet nodig om dit meteen in het belachelijke te trekken... het kan heel sexueel zijn om de controle over je eigen lust over te dragen aan een ander... de spanning van het niet mogen klaarkomen kan uiterst opwindend zijn... en het is natuurlijk tergend wreed om vervolgens 'gemolken' te worden... wat de zaak voor onderdanige mannen nog opwindender maakt...

Inderdaad, je moet er sterk voor zijn... daarom zijn subs doorgaans geen watjes...
 
wolf2002 said:
Inderdaad, je moet er sterk voor zijn... daarom zijn subs doorgaans geen watjes...

Goed gezegd! :cathappy:

(Ik kan dan wel een onderdanige vrouw zijn, maar ik ben ook heus geen watje hoor! :rolleyes: )
 
Ja maar ben je het dan wel met me eens dat zy die geen sub zyn daar niet veel aan kunnen beleven?
 
realwanderer said:
Ja maar ben je het dan wel met me eens dat zy die geen sub zyn daar niet veel aan kunnen beleven?

Ja, als je het over de daad opzich hebt, maar als je het over het gevolg hebt, dan zeker niet.
 
realwanderer said:
Mee eens, ik kan me wel voorstellen dat dit geil is voor een vrouw. (afhankelyk van de vrouw, bless her), maar ik kan me niet voorstellen hoe een vrouw kan denken dat dit geil is voor een man die niet een sub is.

Mwah.... moet je een slaafs type zijn om het zelf (als man) geil te vinden zaad uit je lul te zien komen? Want daar heeft het ook mee te maken denk ik.

Want de prostaatmassage/stimulatie kan natuurlijk gepaard gaan met iets anders waardoor het allemaal supergeil wordt. Ik vind het wel spannend om M op het randje van een orgasme te brengen en te houden. Hij ook wel, en aangezien we beiden wel iets met zaad/sperma hebben kan ik me voortstellen dat als niet alles er in Ă©Ă©n keer, op het eind, uit komt - waarna de geilheid snel afneemt - maar gedurende de hele 'sessie' dat dat wel heel geil is.
 
Ja, het is wel een idee hè? Hmmm... misschien binnenkort eens kijken ja. Maar dan moet ik eerst even lezen wat nou precies de bedoeling is. Niemand hier schijnt er dus ervaring mee te hebben....
 
Uitgebreide discussie

Op de Engelse kant is over dit onderwerp al heel wat gezegd en geschreven. Ik zal ook eens uitgebreider gaan lezen in deze thread.

Eh.... komen jullie wel ook weer terug hier? Please? :p
 
Ik las net even op Engelse Lit nog iets hierover......

Iemand vroeg "Hoe vindt mijn vriendin de juiste plek"? en het (terechte denk ik) antwoord was: "vind 'm eerst zelf, zodat je weet hoe het moet voelen en waar die plek bij jouzelf zit" (zelfde als de G-spot bij de vrouw denk ik dan)...

Maar mijn vraag is dus (in het algemeen, wie het weet mag het zeggen): weet je zelf waar de prostaat zit? Heb je het/'m zelf gevoeld, en hoe voelt dan dan aan?
 
M's girl said:
Ik las net even op Engelse Lit nog iets hierover......

Iemand vroeg "Hoe vindt mijn vriendin de juiste plek"? en het (terechte denk ik) antwoord was: "vind 'm eerst zelf, zodat je weet hoe het moet voelen en waar die plek bij jouzelf zit" (zelfde als de G-spot bij de vrouw denk ik dan)...

Maar mijn vraag is dus (in het algemeen, wie het weet mag het zeggen): weet je zelf waar de prostaat zit? Heb je het/'m zelf gevoeld, en hoe voelt dan dan aan?
Ik weet waar de prostaat zit bij mij, het voelt als een verdikking zeg maar. Als je er op drukt geeft dat een drukkend gevoel, net alsof je moet plassen.
 
E's Toy said:
Ik weet waar de prostaat zit bij mij, het voelt als een verdikking zeg maar. Als je er op drukt geeft dat een drukkend gevoel, net alsof je moet plassen.


Klinkt als.......

de G-spot dus. Alleen heb ik die bij mij nog nooit kunnen vinden of voelen. En M ook niet. We hebben nu een wetenschappelijk onderzoeksteam besteld :D
 
M's girl said:
Klinkt als.......

de G-spot dus. Alleen heb ik die bij mij nog nooit kunnen vinden of voelen. En M ook niet. We hebben nu een wetenschappelijk onderzoeksteam besteld :D
Ja het male g-spot, en is makkelijker te vinden dan de female g-spot
 
realwanderer said:
even 2 weken weg en meteen gaat het weer over prostaat melken :confused:


Tsja.....

Welkom terug, by the way.... is het al weer twee weken? Fijne vakantie gehad? Ik vind prostate milking wel een beetje een raar woord overigens, en helemaal als je het vertaalt, maar ja.

Verder heb ik met het idee op zich niet zo veel problemen, zeg maar. Het is het meest vergelijkbaar met het stimuleren van de G-spot bij de vrouw waarbij bij sommigen (vrouwen dus) ook ineens veel meer vocht vrij komt (laten we voor het gemak hier even in het midden laten wát dat dan is...)

In dit geval is de toegevoegde waarde, buiten dat het een zeer plezierig gevoel voor de man is die daar gevoelig voor is, dat je dus zou kunnen zorgen dat de stroom of uitstoot van vocht/sperma constanter wordt. En let's face it: een zaadlozing is toch wel een geil iets. Ik vind van wel. Het stromen van dat vocht symboliseert nou eenmaal het ultieme genot, toch? Ik persoonlijk zou het wel geil vinden als er meer was en als het vaker gedurende Ă©Ă©n sex-sessie was. Dat zogenaamde prostate-milking komt daar het dichtst bij.

Als M en ik sex hebben en hij produceert zichtbaar voorvocht dan vind ik dat erg geil, en hij zelf ook, en waarom ook niet? Ik vind het iets dat zeker het proberen waard is, hoe raar de naam ook... :rolleyes:

Maarre..... er zijn véél meer onderwerpen aan de orde geweest hoor, dus leef je in de andere threads uit zou ik zeggen :D
 
realwanderer said:
Doe ik ook niet :nana: Ik schreef dit omdat het onderwep weer boven aan stond :D
goed zo, welkom terug weer. goede vakantie gehad?
 
Ja dank je, ik zie dat er ook een paar nieuwe active nederlanders by gekomen zyn. Cool, welkom allemaal :)
 
Ja maar andere zijn zo te zien weer afgehaakt, of allemaal op vakantie, zonder wifi en laptop op de camping :p
 
E's Toy said:
Ja maar andere zijn zo te zien weer afgehaakt, of allemaal op vakantie, zonder wifi en laptop op de camping :p


Of druk bezig met prostate milking en dat vergt wat oefening en geduld en dan heb je geen tijd voor Lit!

Maar zonder gekheid.... er zijn er een paar ineens min of meer spoorloos verdwenen. Erg jammer!
 
Back
Top