Nederlandse Lit-Leden - Stel jezelf voor.

Welkom sexy! Gaan we voortaan alles publiek doen of blijven we ook PM'en...? ;)

:rose:
 
wolf2002 said:
Welkom sexy! Gaan we voortaan alles publiek doen of blijven we ook PM'en...? ;)

:rose:

Dank je Wolf :)

Hm alles publiek doen ? Neuh... ze hoeven niet alles te weten, toch ? :devil:

Likjes,
Rave
 
wolf2002 said:
What happens in the cave stays in the cave...

~Hugh Hefner

My thoughts exactly, my dear Wolf :D

By the way... vergeet je niet ons verhaal af te maken ? ;-)

Rave
 
Last edited:
Hi

Nou, ik kom hier al 3 jaar kijken. Ik ben een nederlander maar woon al 18 in Engeland. Ben geintereseerd in BDSM, maar lees bijna alles.

Groetjes

Ducth
 
Hi Dutch!

Welkom op Dutch Lit, of welkom bij het posten op Lit moet ik eigenlijk zeggen dus! Er lopen best een paar BDSM (-gerelateerde) topics dus ik hoop dat er iets voor je bij zit! En anders hoop ik dat je zelf een thread start.

Goed dat je er 'zichtbaar' bent nu! :rose:
 
ja strat een paar toppics over BDSM, wy zyn een beetje vanilla op dat gebied maar open voor suggesties :cool:
 
zweefje said:
woww, wat een heldere EN mooie man die DutchDom....en onbereikbaar :S


Haha, welkom zweefje... wat brengt jou hier? Tsja.... DutchDom hebben we hier al een tijdje niet gezien dus dat onbereikbaar klopt wel een beetje :D
 
Stel je toch eens voor.......

Dat je al een dikke 20 jaar bent getrouwd met je eerste vriendje. Dat je samen op een erotische ontdekkingsreis gaat en je dus de kans krijgt om alsnog wat meer sexuele ervaring op te doen. Je leert jezelf op allerlei manieren kennen. Poeh het valt nog niet mee om als vrouw de 'nette meisjes opvoeding' van je af te schudden. En hoe ga je om met de verschillen tussen je man en jij? Nou eenvoudig, je reis gaat gewoon door. Ik ben op zoek naar spanning. Ik hoop hier verhalen te vinden die mij inspireren om mijn man mee te verrassen, shockeren en verleiden. Ik zou ook graag iets over rollenspellen willen weten, maar dat gaat geloof ik alleen in het engels. Nou ik ben klaar voor wat minder 'net meisje' zijn en wat meer sletterigheid.
 
tikkleme said:
Dat je al een dikke 20 jaar bent getrouwd met je eerste vriendje. Dat je samen op een erotische ontdekkingsreis gaat en je dus de kans krijgt om alsnog wat meer sexuele ervaring op te doen. Je leert jezelf op allerlei manieren kennen. Poeh het valt nog niet mee om als vrouw de 'nette meisjes opvoeding' van je af te schudden. En hoe ga je om met de verschillen tussen je man en jij? Nou eenvoudig, je reis gaat gewoon door. Ik ben op zoek naar spanning. Ik hoop hier verhalen te vinden die mij inspireren om mijn man mee te verrassen, shockeren en verleiden. Ik zou ook graag iets over rollenspellen willen weten, maar dat gaat geloof ik alleen in het engels. Nou ik ben klaar voor wat minder 'net meisje' zijn en wat meer sletterigheid.

Mooi zo! Welkom en geniet ervan.
Weliswaar heb ik geen vaste partner, maar wel net als jij op ontdekkingsreis gegaan.

Have fun.

:D
 
Hey Tikkleme!

Van harte welkom! Nou, je introductie is glashelder, en ik moet zeggen: je bent naar de juiste plek gekomen! Kom je iets drinken in het café? En verder.... snijd onderwerpen aan die je zelf interessant vindt en praat (graag!!) mee in de onderwerpen die er al zijn!

We zijn een klein cluppie op het moment op Dutch Lit, maar het is best gezellig en leerzaam en we hebben de Engelse kant als back-up om nog meer van je nieuwsgierigheid te 'bevredigen'... :D

Groet,
M's Girl
 
tikkleme said:
Dat je al een dikke 20 jaar bent getrouwd met je eerste vriendje. Dat je samen op een erotische ontdekkingsreis gaat en je dus de kans krijgt om alsnog wat meer sexuele ervaring op te doen. Je leert jezelf op allerlei manieren kennen. Poeh het valt nog niet mee om als vrouw de 'nette meisjes opvoeding' van je af te schudden. En hoe ga je om met de verschillen tussen je man en jij? Nou eenvoudig, je reis gaat gewoon door. Ik ben op zoek naar spanning. Ik hoop hier verhalen te vinden die mij inspireren om mijn man mee te verrassen, shockeren en verleiden. Ik zou ook graag iets over rollenspellen willen weten, maar dat gaat geloof ik alleen in het engels. Nou ik ben klaar voor wat minder 'net meisje' zijn en wat meer sletterigheid.
Hoi Tikkleme, welkom op LIT en speciaal op Dutch-lit. Kijk rustig rond of kom een borrel halen in het cafe
 
Met hele zachte dwang werd ik hierheen gestuurd om me voor te stellen, maar laat ik daar nu net een hekel aan hebben haha

Maar goed, een paar basics dan maar :)

Ben 26 jaren jong, van de mannelijke kant van de sexe, studeer al een tijdje psychologie en moet het maar eens afmaken dit jaar. Verder ben ik hier omdat mijn meisje hier in geintresseerd is en ze mij een beetje aan het aansteken is :) Hiervoor nooit zo mee bezig gehouden maar ben benieuwd waar dit allemaal heen kan gaan leiden en wat ik allemaal kan leren en kan delen!

:rose:
 
Heb je een hekel aan zachte dwang, of aan voorstellen? :D En wat zegt jouw studie psychologie daarover? :p

Hoe dan ook, blij dat je je hebt laten sturen en wens je van harte welkom op Lit! Zoals ik al zei: er is veel te lezen en leren denk ik. Waart je vriendin ook op Lit rond, of op een andere site? Ik gebruik veel van wat ik lees en leer hier op Lit in mijn relatie. Mijn partner leest ook over mijn schouder mee (zeg maar) en de rest vertel ik hem. Het is soms stof voor interessante discussies.

Vermaak je!
 
Haha, beide een beetje ;) Hou ervan om in controle te zijn, maar vind het stiekem spannender als dat niet zo is. Denk niet dat mijn opleiding daar veel over te vertellen heeft, vind het gewoon leuker om mensen te leren kennen via gesprekken, en ook dat ze mij zo leren kennen.

Anyways, mijn vriendin waart hier ook rond ja :) ze gaat onder de nick meisje1983 en is geloof ik al een beetje bekend onder sommige van jullie ;)

Maar bedankt voor de warme welkom!
 
Aha, de vakantieganger! :D

Jaha, meisje hebben we ook al mogen ontmoeten! Gezellig jullie hier beiden te hebben! Ze is meteen de eerste avond gestrikt voor een try out striptease in het café. Sleep haar de volgende keer weer mee, wil je? Hoe meer zielen... bla bla... je weet wel.

:rose:
 
Ahhh, dan ben je net terug van weggeweest. ;)

Sla je vleugels uit op het internet, op deze site.
Het heeft mijn blik in ieder geval enorm verruimd.

En je ontmoet veel mensen, soms leuk, soms ergerlijk, maar altijd boeiend.

Have fun.

:D
 
Jaha, meisje hebben we ook al mogen ontmoeten! Gezellig jullie hier beiden te hebben! Ze is meteen de eerste avond gestrikt voor een try out striptease in het café. Sleep haar de volgende keer weer mee, wil je? Hoe meer zielen... bla bla... je weet wel.

haha, ja had het gelezen, ben je even op vakantie en voor je het weet zit ze al te strippen voor vreemden :p Maar zal het vragen, misschien een dubbele optreden, kijken hoe dat is :)

Ahhh, dan ben je net terug van weggeweest.

Al een weekje weer, was een leuke thuiskomst haha
 
Welkom Tikkleme en Shadowz op Literotica / Dutchlit !

Er valt hier meer dan genoeg te lezen en te posten, duik er in en geniet :devil:

Rave
 
in de simpele vorm :
man, 25. werkzaam in callcenter momenteel, vrijgezel, matige drinker/blower, woonachtig ergens in het oosten

wil je het uitgebreid en moeilijk - dan moet je maar ff pm'en :p
 
coz752 said:
in de simpele vorm :
man, 25. werkzaam in callcenter momenteel, vrijgezel, matige drinker/blower, woonachtig ergens in het oosten

wil je het uitgebreid en moeilijk - dan moet je maar ff pm'en :p


Moeilijk? :D

Hey, maar welkom! Ik ben niet zo van de PM's... alles wat je over jezelf kwijt wil lees ik graag hier in de threads terug. Zo krijg je langzaamaan ook een goed beeld van iemand... vind ik.

Vermaak je hier op Lit en als je vragen hebt dan hoor ik het wel!

M's Girl
Moderator Dutch Lit
 
coz752 said:
in de simpele vorm :
man, 25. werkzaam in callcenter momenteel, vrijgezel, matige drinker/blower, woonachtig ergens in het oosten

wil je het uitgebreid en moeilijk - dan moet je maar ff pm'en :p

Hallo Coz,

Welkom. Ik zag dat je de kroeg al gevonden hebt. :D
 
M's girl said:
Moeilijk? :D

Hey, maar welkom! Ik ben niet zo van de PM's... alles wat je over jezelf kwijt wil lees ik graag hier in de threads terug. Zo krijg je langzaamaan ook een goed beeld van iemand... vind ik.

Vermaak je hier op Lit en als je vragen hebt dan hoor ik het wel!

M's Girl
Moderator Dutch Lit
doelde beetje tussen de regels door , mocht er een aantrekkelijke vrijgezelle dame tussen 22 en 28, buiten de threads om iets willen vragen ..... :rose: :p

Black Tulip said:
Hallo Coz,

Welkom. Ik zag dat je de kroeg al gevonden hebt. :D
haha .. ik doe me best :p
 
coz752 said:
doelde beetje tussen de regels door , mocht er een aantrekkelijke vrijgezelle dame tussen 22 en 28, buiten de threads om iets willen vragen ..... :rose: :p

Cool! Dan val ik af. Op alle punten! :D
 
Back
Top