Nederlandse Lit-Leden - Stel jezelf voor.

Noem mij maar Kees

Ook ik ben geboren en getogen in Nederland, en dat "geboren" alweer 50 jaar geleden. :( Ik mag graag erotische verhalen lezen, maar schrijven vind ik misschien nog veel leuker.

Ik heb dat ook een poosje op een andere site gedaan, en daar kreeg ik vooral complimenten om mijn mooie langzame opbouw; dus niet d'r op, d'r in, d'r uit, d'r af, maar vooral "hoe komen twee (of meer) mensen ertoe om met elkaar de liefde (of lust) te bedrijven." Overigens zijn dat bijna altijd fantasie verhalen, geschreven vanuit het gezichtspunt van iemand die totaal niet op mij lijkt, vaak zelfs een vrouw. Kennelijk zit er ergens een vrouw in mij verborgen. ;)

Oh ja, gelukkig getrouwd, geen kinderen.
 
Ik ben Roos en ik ben hier omdat ik een verhaal over mijn fantasieēn aan het schrijven ben, vooral om het een keer uit mijn kop te krijgen. Ik studeer Engels dus daar schrijf ik mijn verhaal ook in.

:rose:
 
Ik ben Roos en ik ben hier omdat ik een verhaal over mijn fantasieēn aan het schrijven ben, vooral om het een keer uit mijn kop te krijgen. Ik studeer Engels dus daar schrijf ik mijn verhaal ook in.

:rose:

Welkom op Lit roos!

Altijd leuk een nieuw Nederlands gezicht, we zijn nogal in de minderheid hier :)
 
hallo allemaal!

fijn om eens een kinky gezelschap te vinden waar ik me lekker thuis voel. veel goeie stuff hier.
hoop hier nog lang te genieten!!!
 
Vader dochter

Ik ben Roos en ik ben hier omdat ik een verhaal over mijn fantasieēn aan het schrijven ben, vooral om het een keer uit mijn kop te krijgen. Ik studeer Engels dus daar schrijf ik mijn verhaal ook in.

:rose:

Goed verhaal Rose95.

Het verhaal leest goed weg, zo goed zelfs dat ik de andere hoofdstukken ook gelijk heb doorgelezen. en dat doe ik niet zo snel.
Wanneer komen de andere delen ;)

Ik denk ook zoals jij schrijft en qua crativiteit dat je rustig aan lange vehalen kan beginnen want als ik je verhalen zo lees zijn je fantasieen eindeloos ;)

Gr Remko
 
Ze noemen me ......... Sim (Zh)

Mijn naam is Simmie en ben 25 jaar oud. Ik heb een relatie met A. Ik ben op dit forum gekomen omdat ik op zoek ben naar advies over sex. Ik hoop op deze anonieme manier antwoord te vinden op persoonlijke vragen die je normaal niet zo snel stelt.

Dus dames, als je een topic van me voorbij ziet komen aarzel dan niet om te reageren.

:):):heart:
 
Last edited:
Na lange tijd op dit forum meegelezen te hebben, heb ik me toch maar eens geregistreerd. Mijn naam is Frank, ben 39 jaar oud. Ik heb altijd vrij veel verhalen geschreven, waaronder ook erotisch getinte. Toen dat op een bepaald moment moeizamer begon te gaan, ben ik daarmee gestopt. Toch kriebelt het zo nu en dan en ik hoop dat ik door de posts op Literotica nieuwe inspiratie krijg.
 
Hé iedereen. Ik ben Aleksandra. 23 jaar oud en sinds één dag lid van Literotica. Ik lees en schrijf graag, momenteel heb ik ook al enkele erotische verhalen geschreven, maar die staan voorlopig nog niet online.

Verder ben ik tewerkgesteld in de Sales. Tijdens mijn vrije tijd doe ik aan spinning en wandel ik ook graag.
 
Hier Robbert, mannelijke helft van LD. Getrouwd en samen beleven we spannende avonturen. Over sommige van deze avonturen een verhaal geschreven, eens uitvogelen hoe en waar ik deze verhalen hier kan delen. Voorliefde voor waargebeurde verhalen.
 
Hier Robbert, mannelijke helft van LD. Getrouwd en samen beleven we spannende avonturen. Over sommige van deze avonturen een verhaal geschreven, eens uitvogelen hoe en waar ik deze verhalen hier kan delen. Voorliefde voor waargebeurde verhalen.


Hallo Robert, en welkom!

Ik heb nog nooit een verhaal naar Lit ge-upload. maar er is ook een Nederlandse sectie als je in onze eigen taal schrijft.

Je kunt ook onder User CP - Edit Options - Enable private messaging aanzetten, dan kunnen ook privé berichten worden verstuurd.
 
Hey hey, ik ben Adalind en ik ben afkomstig uit België, maar ik woon slechts op vijf minuutjes wandelen van de Nederlandse grens. Ik ben 22 en ik werk als technisch verkoopsadviseur. Ik hou van lezen en zwemmen. Ik lees al een tijdje de verhalen op Lit en na wat aarzelen ben ik nu ook op het forum te vinden ;)
 
Hey hey, ik ben Adalind en ik ben afkomstig uit België, maar ik woon slechts op vijf minuutjes wandelen van de Nederlandse grens. Ik ben 22 en ik werk als technisch verkoopsadviseur. Ik hou van lezen en zwemmen. Ik lees al een tijdje de verhalen op Lit en na wat aarzelen ben ik nu ook op het forum te vinden ;)


Hey, Adalind,

I'm writing, just in case your Dutch (or Belgium) friends are not so often around... ;)

Let me know ^^
 
Hey. Ik ben een jonge man uit Amsterdam. Ik ben al sinds vorig jaar lid maar heb nooit echt wat gedaan op Literotica, alleen maar de verhalen lezen enzo, dus ben ook best wel nieuw. ;)
 
Hi allemaal, ik ben Jack, 36 jaar en woon in het midden van het land. Ben getrouwd en heb een normaal sex leven maar merk dat ik het heerlijk vind om lekker alleen mijn fantasie de vrije loop te laten. Hou er van om verhalen te lezen, lekker te chatten en heb hier ontdekt dat rollenspel ook best heel leuk kan zijn.
 
newby

Hoi, Ik ben een Nederlandse man van zo'n jaar of 50. Al jaren lees en schrijf ik erotische verhalen, soms gebaseerd op mijn werkelijkheid, soms gefantaseerd uit mijn wenselijkheid.

Op dit moment tracht ik een ouder verhaal van mij te vertalen naar het Engels, zoek nog wel een goede engels/US editor of meelezer. Merk dat mijn engels nog roestig is en dat ik het erotische slang nog niet beheers in een buitenlandse taal.
 
Hoi, Ik ben een Nederlandse man van zo'n jaar of 50. Al jaren lees en schrijf ik erotische verhalen, soms gebaseerd op mijn werkelijkheid, soms gefantaseerd uit mijn wenselijkheid.

Op dit moment tracht ik een ouder verhaal van mij te vertalen naar het Engels, zoek nog wel een goede engels/US editor of meelezer. Merk dat mijn engels nog roestig is en dat ik het erotische slang nog niet beheers in een buitenlandse taal.

ey, waarschi****jk zijn wij tweeën het hier :p

Ik schrijf zelf uitsluitend in het NL, mijn engels is gewoon te beroerd, ben bezig om te leren schrijven, heb wat verhalen gepost, maar kan mijn stijl niet echt vinden
 
schrijven

Valt wel mee hoor - maar ik denk dat de meesten gewoon de verhalen lezen en mogelijk commentaar leveren. Mijn Engels is enigzins opgevijzeld door gebruik te maken van een Engelse (VS) editor.
Gewoon proberen en iemand aanschrijven. Als ik mijn eerste verhaal vergelijk met de laatste is daar een behoorlijk verschil (positief) in gemaakt. Achteraf denk ik "heb ik dat geschreven" - maar idd - wanneer je eenmaal begint gaat het los.
Ik zou zeggen: gewoon doen!
 
Hey hey, ik ben Adalind en ik ben afkomstig uit België, maar ik woon slechts op vijf minuutjes wandelen van de Nederlandse grens. Ik ben 22 en ik werk als technisch verkoopsadviseur. Ik hou van lezen en zwemmen. Ik lees al een tijdje de verhalen op Lit en na wat aarzelen ben ik nu ook op het forum te vinden ;)

Welkom - ik hoop dat je al een beetje "fun" hebt kunnen beleven.
 
Hai.

fresh meat!.

Ik ben B. , 33 , ergens uit het ' Hoge Noorden'

Heb me enkele dagen geleden op het forum aangemeld, om mijn nieuwsgierigheid te temmen en meer insight the krijgen over bdsm/ mijn kinks te specificeren./ ontdekken.

Is het altijd zo stil aan deze kant van het forum?
 
Hai.

fresh meat!.

Ik ben B. , 33 , ergens uit het ' Hoge Noorden'

Heb me enkele dagen geleden op het forum aangemeld, om mijn nieuwsgierigheid te temmen en meer insight the krijgen over bdsm/ mijn kinks te specificeren./ ontdekken.

Is het altijd zo stil aan deze kant van het forum?

Welkom aFairy!

Het Nederlandse gedeelte op dit forum is jammer genoeg nogal stil. Het zou leuk zijn als daar verandering in komt, maar tot die tijd vind je vast wat je zoekt in het Engelstalige gedeelte.
 
Back
Top