Nederlandse Lit-Leden - Stel jezelf voor.

ook hallo.

nou ik zal me even voorstellen.

ik ben michael.
geboren in Minnesota,maar woon al mijn gehele leven ( - 1 jaar) in Nederland.
ik ben een gezonde 32 jarige man woonachtig in Gelderland.
Apeldoorn om precies te zijn.

ik kom al 2 jaar hier om verhalen te lezen ,ideeën op te doen,en gewoon om "wat stoom af te blazen"

ik ben 1,99 lang.
weeg net ff iets meer :p (115kg)
maar draag het wel goed ( al zeg ik het zelf).al krijg ik wel veel te horen dat ik een beer ben.
of het nou een teddy bear is..geen idee.

ik ben redelijk openminded.en ben voor veel in.
en ik hoop dat ik er leuke vrienden aan over hou.
nou mocht je wat willen weten.pm me.
ik ben niet zo van de boards maar als ik er iets van kan leren or iemand wat kan leren. ben ik er altijd voor in.
 
Jan

Helemaal niets hier jeetje zijn er geen leuke vrouwen hier voor een man van 55 :D
 
Last edited:
Ondanks de dode commentaren wou ik mij toch even voorstellen voor de liefhebber ;) ik ben Avondrood en ik ben een jonge meid van 25, student in Nijmegen en ik zat eerst op Xnxx, maar dat beviel me niet zo. Dus ben ik hier naar toe gekomen. Het schijnt er hier wat gemoedelijker aan toe te gaan.

Als jullie meer willen weten, je kan dat altijd vragen ;)

Kuss Avondrood
 
Ondanks de dode commentaren wou ik mij toch even voorstellen voor de liefhebber ;) ik ben Avondrood en ik ben een jonge meid van 25, student in Nijmegen en ik zat eerst op Xnxx, maar dat beviel me niet zo. Dus ben ik hier naar toe gekomen. Het schijnt er hier wat gemoedelijker aan toe te gaan.

Als jullie meer willen weten, je kan dat altijd vragen ;)

Kuss Avondrood

Welkom op Lit en geniet ervan,er valt genoeg te beleven hier.
Gewoon even rondkijken, dan kom je een hoop tegen.
 
Rustig

Ik lees af en toe de nieuwe berichten.
Volgens mij gebeurt hier niet veel - het is alleen een aanduiding dat meer en meer mensen literotica ontdekken
Bijna alles is in het Engels - op deze manier wordt je gedwongen je Engels op te halen. In het begin is het (soms) lastig, maar op een gegeven moment heb je niet eens in de gaten dat je een Engels boek (verhaal) aan het lezen bent. Tevens maak ik hier even van de gelegenheid gebruik om iemand aan te prijzen: Daniel Quintin Steele. Zijn lit id is DanielQSteele1. In het bijzonder de serie When we were married.
Jullie zijn gewaarschuwd - eenmaal begonnen - en de verslaving begint lol.

gr Rob

ps voor de BDSM liefhebbers en fantastisch geschreven verhalen:
http://tigger-n-brandy.net/LovingD_S.html
 
ik zal mij ook even voorstellen,

ik ben een 24 jaar oude man, oorspronkelijk uit Utrecht, maar ik woon al de laatste 15 jaar in schotland.
 
Leuk ;) hoe Ben je in schotland terecht gekomen?

En ach mijn Engels is prima hoor. Ik heb ondertussen zelf ook een verhaal geschreven ;)
 
ik ben met mijn ouders verhuisd toen ik nog een klein jochie was :) het is alleen jammer dat mijn nederlands nu niet zo vloeiend is. ik moet er veel te lang om denken.
 
Hey :),

Beetje rustig hier dus laat ook maar een berichtje achter.
28-jarige huisvrouw/mama uit noord-holland.
 
Hey :),

Beetje rustig hier dus laat ook maar een berichtje achter.
28-jarige huisvrouw/mama uit noord-holland.

Hoi Hoi!

Het is hier inderdaad rustig :)

Maar dat wil niet zeggen dat er niet toch wat moois te vinden is.

Welkom op literotica!
 
verhalen

gewoon je verhalen schrijven en lezen in het Engels. Ik heb hier al verschillende heel goede kennissen opgedaan en zelfs met een paar 'belangrijke' schrijvers een soort van vriendschap opgebouwd. (oa Tigger en DanielQuintinSteele). Daarnaast gaan mijn vrouw en ik in sept naar Londen en ontmoeten we een van mijn editors. (Niet sex-related)
 
Al langere tijd lezer van de verhalen site en vanmiddag ontdekte ik het forum, dus heb ik me maar geregistreerd. Ik woon in het midden van Nederland.
 
Nou welkom Ron :)

Ik hoop dat je je vermaakt hier, alleen is het Nederlandse deel een beetje ingekakt helaas.

Maar misschien komt daar ooit nog weer verandering in!
 
Wahnsinn!

Wil ik van het duitse Board naar het GB, klick ik uit nieuwsgierigheid even op het NL-board, zie ik dat er hier zowaar iemand online is!
 
Wahnsinn!

Wil ik van het duitse Board naar het GB, klick ik uit nieuwsgierigheid even op het NL-board, zie ik dat er hier zowaar iemand online is!

Dat is dan een mooie "mis klik" normaal is hier nooit iemand :D
 
*lach*
Dat had ik ook al gemerkt!
Vreemd...
Een beetje spookachtig...

Helaas ja, misschien kunnen ze de spookstad beter sluiten!

Of weet jij nog meer Nederlanders die hier komen, is er nog weer leven in te blazen denk je?
 
Last edited:
Helaas ja, misschien kunnen ze de spookstad beter sluiten!

Of weet jij nog meer Nederlanders die hier komen, is er nog weer leven in te blazen denk je?

Helaas nee, ik beweeg mij in het duitse Spraakgebied.
Ik ken daar wel andere Nederlanders, maar...
Op D-lit ken ik geen Nl-ers.
 
Ik was voor de afgelopen drie weken in NL geweest; nu ben ik terug in Amerika. Het was goed mijn nederlands weer te oefenen. :)
 
Back
Top