Nederlandse Lit-Leden - Stel jezelf voor.

Helaas nee, ik beweeg mij in het duitse Spraakgebied.
Ik ken daar wel andere Nederlanders, maar...
Op D-lit ken ik geen Nl-ers.

Die paar Nederlanders die ik ben tegengekomen zijn helaas ook niet meer erg actief op lit.

Ik was voor de afgelopen drie weken in NL geweest; nu ben ik terug in Amerika. Het was goed mijn nederlands weer te oefenen. :)

Aha! Drie zielen op één dag! Een record :D

Leuk om hier een keer weer mensen te zien :)
 
Ik ben wel actief - maar niet zo op de forums. Sowieso is het nl forum stil. Contacten die ik maak zijn meestal in de VS.
 
Mmm - aan het aantal posts te zien die jij gemaakt hebt op ht forum - had je ook wel een verhaal kunnen schrijven.

Volgens mij is Lit gemaakt om verhalen te schrijven, te posten en te lezen. Het woordje lurker is op mij... niet van toepassing.
 
*lach*

Er zit leven in het oude beestje!

Dit is al de tweede dag, dat er een heuse conversatie plaatsvindt...

Ik heb hier maar een verhaal, (in het duits) meer staan op andere sites (in het duits).

Ik kwam eigenlijk op Lit om een paar vrienden een beetje te ondersteunen.
Niet bij het schrijven, maar om een mod een beetje te porren.
 
Last edited:
Straks komt het forum nog weer tot leven :)

Hebben we dan een ander thread nodig?
 
'lach'

Één?

Mindestens vier.

Momentan 'labern' we in de voorstellungsthread...
Is hier geen 'Café' of zo? Een thread waar vrijblijvend gekletst kan worden?We moeten de boel wel een beetje op orde houden hier.

Een goede indruk achterlaten, dat lijkt mij erg belangrijk *lach*
 
Hallo allemaal,

Ik ben Carlos, 41 jaar, en sinds een jaartje weer vrijgezel. Toen ik deze site tegenkwam, wist ik niet eens dat er een nederlandstalige versie van was.

Ik heb altijd van schrijven gehouden, en ik wil hier inspiratie doen om wat verhalen hier. Ik ben in feite in alles geinteresseerd. Ik wil ook een 'partner in crime' wel ontmoeten, een dame die met mij verhalen wil schrijven.
 
Hallo allemaal,

Ik ben Carlos, 41 jaar, en sinds een jaartje weer vrijgezel. Toen ik deze site tegenkwam, wist ik niet eens dat er een nederlandstalige versie van was.

Ik heb altijd van schrijven gehouden, en ik wil hier inspiratie doen om wat verhalen hier. Ik ben in feite in alles geinteresseerd. Ik wil ook een 'partner in crime' wel ontmoeten, een dame die met mij verhalen wil schrijven.

Hi Carlos

Een beetje laat, maar hier is ook van mij een hartelijk welkom.
 
Ik zeg ook hier maar even hoi! Ik zit nou al dik een jaar op Lit, maar ik begon er onlangs over te denken om ook in het Nederlands te schrijven. Ik schrijf Romantiek (gewoon liefjes allemaal) en die categorie blijkt in het Nederlands dus hartstikke leeg te zijn (niet eens echt vertaald, haha). Is daar gewoon geen interesse voor onder NLers? Wat denken jullie? Ben wel nieuwsgierig. ;)
 
Schrijven

June,

dat lijkt me een prima idee - er zit alleen een nadeel aan: je bereikt er niet echt veel mensen mee. Ik schrijf 'gewoon' in het Engels - en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Engels is best wel een 'rijke' taal. Ook goed voor je taal-ontwikkeling :p

grtz Rob
 
Ik zeg ook hier maar even hoi! Ik zit nou al dik een jaar op Lit, maar ik begon er onlangs over te denken om ook in het Nederlands te schrijven. Ik schrijf Romantiek (gewoon liefjes allemaal) en die categorie blijkt in het Nederlands dus hartstikke leeg te zijn (niet eens echt vertaald, haha). Is daar gewoon geen interesse voor onder NLers? Wat denken jullie? Ben wel nieuwsgierig. ;)

Ik zou het niet weten June, begin te schrijven, en vul de NL Romantiek-kattegorie...

Welkom!
 
June,

dat lijkt me een prima idee - er zit alleen een nadeel aan: je bereikt er niet echt veel mensen mee. Ik schrijf 'gewoon' in het Engels - en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Engels is best wel een 'rijke' taal. Ook goed voor je taal-ontwikkeling :p

grtz Rob

Hoi Rob, ben het helemaal met je eens hoor, wat Engels betreft! Maar ik moet zeggen, misschien vind ik Nederlands wel moeilijker. Ik zie het maar als een schrijfoefening. ;)


Ik zou het niet weten June, begin te schrijven, en vul de NL Romantiek-kattegorie...

Welkom!

Thanx, dutchrain! Lijkt me wel lachen om daar in m'n uppie te staan, maar ja, iemand moet het doen, he? :D
 
Hoi Rob, ben het helemaal met je eens hoor, wat Engels betreft! Maar ik moet zeggen, misschien vind ik Nederlands wel moeilijker. Ik zie het maar als een schrijfoefening. ;)




Thanx, dutchrain! Lijkt me wel lachen om daar in m'n uppie te staan, maar ja, iemand moet het doen, he? :D

Precies, June, iemand moet het doen. Misschien zou ik het enige wat ik ooit in het NL geschreven heb, er ook in kunnen zetten... Sta je niet helemaal in je uppie...
 
Hoi,

Ik ben een 27 jarige man uit Nederland (geboren en getogen). Doordat de verhalen me aanspreken leek het me leuk om hier eens op het forum rond te hangen. :)

Beetje een beknopt verhaaltje zo, maar met de stilte in het Nederlandse gedeelte is het ook wel weer eens leuk als daar wordt gepost, dacht ik zo. ;)
 
Hoi,

Ik ben een 27 jarige man uit Nederland (geboren en getogen). Doordat de verhalen me aanspreken leek het me leuk om hier eens op het forum rond te hangen. :)

Beetje een beknopt verhaaltje zo, maar met de stilte in het Nederlandse gedeelte is het ook wel weer eens leuk als daar wordt gepost, dacht ik zo. ;)

Daar heb je gelijk in VG. Het is hier wel erg stil...
 
Daar heb je gelijk in VG. Het is hier wel erg stil...
Ja inderdaad. Op zich maakt het natuurlijk niet uit (genoeg Engelse mensen immers), maar zo komt de Nederlandse sectie (van zowel het forum als de verhalen) natuurlijk nooit echt van de grond. :) Maar goed, met maar vier topics, afgezien van de sticky's, valt er ook niet op veel te reageren.
 
Back
Top