Afrikaans

Nirvanadragones said:
Ek was in Cambridge for twee weke in May :)
waas jy nou regtig.....waat doen jy toe daar....cambridge is sommer baie stilll net n paar lekker clubs hier en daar......

mense ek gaan kyk vir" just ginger "volgende week in califonia...eenige ander mens gaan?
 
snoep25 said:
waas jy nou regtig.....waat doen jy toe daar....cambridge is sommer baie stilll net n paar lekker clubs hier en daar......

mense ek gaan kyk vir" just ginger "volgende week in califonia...eenige ander mens gaan?

Nou in London. Wat doen ek hier? Ek bly hier.

Just ginger - nice!
 
Nirvanadragones said:
Nou in London. Wat doen ek hier? Ek bly hier.

Just ginger - nice!
londons ook lekker...ek het in oost london gewoon vir twee jaare...in canningtown.....

just ginger is regtig nice.....
 
Is daar iemand hie wie het fotos van die seksi Afrikaanse meisies?

Ek voon In engeland nou, daar is n baaie van ons hier ek dink
 
want...

afrikaanse meisies liek ander man....offie?......maar jy het nogals n goie punt!!
 
kom nou

meide suid afrikaaners waat slaap ons soo? waar is al die lekker stout mensies.....met lekker stories....ha???????

ek will van almal aaf hoor....fantasies en alles..

holla back mense!!!
 
Ek sien iemand hier beskryf haarself/homself as 'Virgin'. Wel, ek voel so want dis my eerste keer in 'n publieke forum. Omdat ek so baie rondreis, dag ek maar ek vat 'n kans en teken in. Hoe werk dinge hier?
 
hello ouens -- julle klink na 'n lekker klomp -- ek's so lus vir 'n lekker boere-naai - die Amerikaners weet nie wat hulle doen nie - enige iemand wat my kan uithelp?
 
lol

julle klompie laat laag my! ja man die yankies is sommer swaak!!!!!! waat maak julle?
 
dejavu_jade2003 said:
Ek sien iemand hier beskryf haarself/homself as 'Virgin'. Wel, ek voel so want dis my eerste keer in 'n publieke forum. Omdat ek so baie rondreis, dag ek maar ek vat 'n kans en teken in. Hoe werk dinge hier?

Mijn Afrikaans is een beetje roestig (ahum) maar ik begrijp je vraag wel (beetje late reaktie - maar onder het motto: beter laat dan nooit....)

Hoe de dingen hier werken? Wel, Literotica geeft je in eerste instantie een status aan de hand van het aantal posts dat je hier maakt (op de hele site, dus niet alleen in dit forum. Bij 30 raak je je "virgin" status al kwijt en word je experienced, en niet veel posts later word je really experienced, enzovoort.

Zo kan je ook niet meteen een Avatar uploaden; ook daarvoor moet je eerst meer 'posten'.... Als je dit (Nederlands) begrijpt, en meer wilt weten dan kan je verder lezen (en vragen) op het Nederlandse forum, Dutch Lit ... als je dat wil. Hier kan je (in het Nederlands) lezen hoe Lit werkt...

Welkom op Lit, by the way .....
 
Goed om te sien

hier is so ietwat lewe! Ek sal ook graag van ander Afrikaanssprekendes wil hoor wat in seks belangstel.

Groete
 
Gaan goed

Ek dag ek skryf eerder hier as PM. Ek stel belang in Afrikaanse erotiese stories, maar ek dink ek het al alles hier geleer. Enige ander moontlikhede?
 
Goeie storie, The_Dolphin

Dankie, ek het die storie geniet. Baie goeie gebruik van die Taal!
 
Halo. Ich könnnen nich Afrikaans, aber Ich wünschen Ich können diese sprache spreche. Ich kann Deutch Solala, aber es ist nur so ein deutsche mennsch mich verstehr. Nich viel, im anderen wort...

Ich wünschen ich sprechte Afrikaans. Und besser Deutsch... :eek:
 
Last edited:
Interesant né!

Ek is 'n Suid Afrikaaner die nou in die Nederland woon. Met Afrikaans as 2de taal (engels spreekend) vind ek dit raar om weer in jou taal te skryf. By voorbeeld;

In Nederlands, "Ik ben een Ziud Afrikaaner die nu in Nederland wonen. Met Afrikaans als tweede taal vind ik het raar om weereens in julle taal te schrijven".

Of course, I am english speeking so neither my afrikaans no my dutch is all that good. My dutch is now really a combination of afrikaans/dutch with dutch being the far more technical language of the two.

Dus, als ik mag, blijf ik nederlands schrijven. Een Afrikaans speekender Zuid Afrikaaner zal het altijd rederlijk makkerlijk vinden te begrijpen.

Een paar regelen te onthouden zijn; 'het' = the (english) or 'it', 'een' = 1 or 'n, 'zijn' = has (english) en zovoorts. Met werkwoorden hebben jullie 'het stam woord, stam woord met een t en spamwoord mer 'en'. bijvoorbeeld; werk (ik), werkt (jij) en werken (jullie).

Ik hoop nu dat jullie het een bietje makkerlijker vindeen dit to begrijpen.

Tot het volgeden . . .
Thorntak
 
Ich versteht was Sie wünschte sagen, aber nicht alle worten Sie Schriebt. Ich bin also hilft bei meine muttersprache, Scwedishe, das ist, um nicht samme, so (anyway) close enough.

Ich bin ein ignorante eurotrash...
 
Nicht ein post sind november. Mein Gott. Bump, ich sagen.
 
Back
Top