Nederlandse Lit-Leden - Stel jezelf voor.

:confused: :confused: :confused:
Hey hoe doe je dat, met 4 posts je eigen customized tietel :D
Ik moest eerst door de hele virgin; experienced santemkraan en kan dat nog niet ;)
 
realwanderer said:
:confused: :confused: :confused:
Hey hoe doe je dat, met 4 posts je eigen customized tietel :D
Ik moest eerst door de hele virgin; experienced santemkraan en kan dat nog niet ;)
door een admin gedaan ;)
 
Hallo;

Ik was hier al eens eerder maar omdat ik een nieuwe gebruikersnaam heb en een tijd weg ben geweest, stel ik me toch nog eens even voor.

Ik ben een echte huismus, vrouw, 29 jaar oud en getrouwd. We wonen samen met onze diertjes in Limburg waar we het erg naar onze zin hebben.

Groetjes!

Huismus
 
Gezellige brabander

Hallo allemaal,

Ik ben een gezonde man van 34 jaar. Ben een echte levensgenieter. Ik surf graag op internet om spannende dingen te zien of te ontdekken.

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik op deze forum ben geweest, maar ik ga proberen om hier regelmatig te komen.
 
Even voorstellen

Iik ben Rake(50) en heb samen met mijn vrouw Hoe(46) een heel fijne relatie.
Ook op het sexsuele vlak vullen wij elkaar uitstekend aan en blijken we door de jaren ook nog eens veel dezelfde interesses te hebben.

Een daarvan is fotografie, eerst enkele jaren puur amateuristisch met een compact camera, maar tegen woordig toch wel erg professioneel, wat natuurlijk ook andere apparatuur verlangt.
Wat begon als liefhebberij (wat foto's maken van elkaar) is uiteindelijk uitgegroeid tot een groot deel in ons kleine, maar eigen bedrijfje.
Buiten model en portret fotografie, maken wij ook foto's van producten die in onze oorspronkelijke tuinbouw branche vorkomen. Veel van deze foto's zijn te vinden in vakliteratuur of worden gebruikt op beurzen.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat het voorstellen hier op Literotica vrij beperkt is, dit natuurlijk om privacy redenen.

Rest mij niets anders als een ieder een heel fijn en liefdevol 2007 toe te wensen,

Rake
 
Welkom! Ik geloof dat we hier wel meer (amateur-) fotografen hebben (ik dacht in ieder geval Burnflowers ook als ik me niet vergis). Ik fotografeer ook graag en heb sinds kort de smaak weer een beetje te pakken. Heb altijd met een Nikon spiegelreflex gewerkt (analoog). Heb er in eerste instantie een compact digitaal ding bij gekocht dat op zich prima foto's maakt. Vooral als de natuurlijke belichting oké is. 's Avonds is het (zonder goed bij-lichten) niks. Lang genoeg vond ik het wel lekker om niet met zo'n aparte cameratas te sjouwen, maar toen we laatst een paar dagen naar Parijs waren had ik een SONY Alpha (spiegelreflex, digitaal) mee (te leen) en ik ben helemaal verslingerd aan het ding.

Helaas heb ik 'm weer in moeten leveren maar hij staat nu dus erg hoog op mijn verlanglijstje. Ik heb nog niet eens alle opties kunnen uitproberen en heb niet genoeg tijd gehad om de camera goed te bestuderen (kreeg 'm de avond voordat we vertrokken en in Parijs hadden we andere dingen op het program dan een cursus SONY Alpha) maar allejezus wat maakt dat ding standaard al prettige foto's; ook 's avonds en zonder flits!

Op de Engelse kant van Lit is er een Visual Artists Corner waar je eventueel artistiek materiaal kan delen. Mocht je daar interesse in hebben....

Hoe dan ook.... enjoy Dutch Lit!
 
En hoi

DarkBee hier, vanuit de hoofdstad van Nederland stuur ik mijn ranzige gedachten in verhaalvorm de wereld rond.

Ook al ben ik pas sinds begin september hier ingeschreven en kom ik pas vandaag op het forum, daarvoor heb ik al wat verhalen geschreven. De meeste daarvan ben ik kwijt of zijn niet geschikt voor publicatie hier (ik ben ook lid van een andere site waar alles gepost mag worden omtrent erotica).

Ik ben al veel te lang single, dus gebruik ik mijn verhalen om mijn frustraties en fetishes van me af te schrijven. Meestal schrijf ik een verhaal in één keer, vaak na een goede ingeving.

De onderwerpen van mijn verhalen zijn er vele, vaak gecombineerd: incest, lesbische seks (mijn favoriet), plas- en poepseks, vuistneuken, BDSM, etc.

Er zitten nog genoeg verhalen aan te komen, dus verwacht nog veel van me in de nabije toekomst. Ook zou ik graag veel reacties op mijn verhalen willen, gewoon om te weten of jullie het wat vinden.

Volgens mij is deel 2 uit mijn incest-serie het hoogstgewaardeerde verhaal op Lit, maar heeft nog niet genoeg stemmen om in de lijst te komen.
 
Goede dag allemaal
Ik ben een 27 jarige jongen uit Nederland
mijn voornaamste fetish zijn dames met piercings en tatoeages
Ik ben van plan hier veel rond te dwalen op zoek naar vanalles en niets
we zien wel wat er op mijn pad verschijnt
ik zal zodadelijk mijn eerste fotopost starten zodat jullie een beeld krijgen bij mij

iedereen met vragen opmerkingen suggesties

pm me maar

xxx
 
Nah, nogmaals welkom dus. Waar ga je die fotothread doen? Hier op Dutch Lit? Of op de Engelse kant?

Anyway.... ik hoop dat je je draai kan vinden hier. Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag. Kijk ook even naar de sticky's bovenaan de indexpagina met allemaal tips en weetjes.

Have fun, hoe dan ook, en breng gerust wat leven in de brouwerij; kunnen we wel gebruiken!
 
Hoi allen,

Ik ben een 18 (bijna 19) jarige meid uit het oosten van het land.
Ik woon op mezelf, werk bij een bedrijf in een secretarieel/administratieve functie (klinkt beter dan het is hoor).
Ik ben gek op dansen, shoppen, kleding, en op aandacht van mannen (en soms vrouwen) Hoewel ik hier schijn te beginnen als Virgin, ben ik dat IRL al jaren niet meer. Ik mag graag nieuwe dingen uitproberen, en ben er zo achtergekomen dat ik een licht onderdanige inslag heb.
Ik ben daarnaast gek op sexy kleding en lingerie (ook tijdens).

Wel, ik heb al veel verteld zo, vind ik zelf

Groetjes
Lisa
 
Lisa!

Van harte welkom op Lit! Leuk dat je even de moeite genomen hebt je voor te stellen. Ik denk dat er genoeg van je 'gading' te vinden zal zijn op deze site. Als je verder iets wil weten: vraag maar raak! Het Dutch Lit Café is de plek om elkaar te ontmoeten, hoewel het er de laatste tijd wat rustig is, maar daar kan jij, mede, verandering in brengen natuurlijk!

Ja, je begint hier als "virgin", maar dat is zo over hoor ;) . Het geeft je status weer en dat heeft te maken met het aantal posts dat je op je naam hebt staan. Zo mag je (pas) vanaf 100 posts een Avatar gaan gebruiken, bijvoorbeeld. Veel van dit soort dingen staan inde thread "Hoe Literotica werkt".

Wil je iets uitproberen qua posten zonder een willekeurige thread te 'vervuilen' dan kan je in "de TEST thread" terecht. En verder is een een Dutch Lit Directory, waar ik threads/topics een beetje op onderwerp gesorteerd heb.

Have fun! En nogmaals welkom!

M's Girl
Dutch Lit Moderator
 
Vlaams nieuw lid op LIT

Hoi allen,

Carl hier, kom net kijken op dit forum en...lijkt me allemaal heel leuk en soms zelfs een beetje spannend.

Wat gegevens over mezelf: ik ben 29, man, straight, woon en werk in Brussel.
Interesse in erotiek, (erotische) literatuur, en natuurlijke ook de praktijk.

Ben uitermate geïnteresseerd om ideeën hieromtrent uit te wisselen, en wie weet, mekaar wat op te hitsen ;-) ... bij voorkeur dan met het vrouwelijke deel van de community. Dus als aanwezige meiden/dames zin hebben in een babbel of meer ... stuur maar een PM en ik kom meteen terug !!

X-Carl
 
Welkom Carl!

Ik hoop dat je je draai een beetje kan vinden hier. Ik ben niet van de PM-erige en flirt ook niet te veel in de threads, dus aan mij heb je niet veel wat dát betreft. Maar ik ga wel graag de discussie aan over allerlei onderwerpen, waaronder seks. Maar ik houd het een beetje matter-of-factly als je begrijpt wat ik bedoel. Ik deel wel ervaringen en kennis (en ben daar niet preuts in denk ik zelf) als het onderwerp dat 'vraagt'.

Kijk maar eens rustig rond, neem een drankje in het café (ik ben meestal de gastvrouw maar moet zo de deur uit naar een afspraak) en stel je vragen als je dingen weten wilt. Als het over de functionaliteit van Lit gaan enzo mag je me wel een PM sturen, of het in de "Hoe Lit werkt" thread vragen (dan hebben anderen er ook nog wat aan).

Enjoy! En nogmaals welkom!
 
Ik ben Melissa. Ik kom uit Amerika. Mijn man is Netherlands en ik woon in Nederlands voor bijne drie jaars.

Mijn scrijven is niet so goed. Ik ben sorry voor gramantica and spelling fouten. Ik kom aan de Nederlands sectie voor praktijk.

Ik ben 25 jaars oud. Ik ben gehuwd voor twee jaars aan en wonderful (Wat is de Nederlands woord voor dit?) maan. Wij hebben een hound, 7 katen, en een konijn. Ik hoop aan universatie ooit terug gaan. Dat is waroom ik heb nodig praktijk.

Ik ben hoop mijn gramantica is niet too slecht.
 
Hey!

Een Italiaanse schone van Amerikaanse afkomst die in Nederland woont? Geen slechte combi! ;)

Welkom op Dutch Lit; we kunnen wel wat Italiaans temperament gebruiken hier! Je Nederlands is goed genoeg. Ik begrijp precies wat je bedoelt en daar gaat het om. Als je hier ook een beetje je (goed) Nederlands wil oefenen help ik je graag. Moet ik je dan ook verbeteren op schrijf- en stijlfouten? Je zegt het maar hoor!

Als je weer gaat studeren, wat ga je dan doen?

Hoe dan ook.... voor een babbel op niets af moet je af en toe het café maar binnen komen vallen denk ik.... Hoop je daar te zien!

A ciao!
M's
 
Ik ben blij mijn grammatica is niet te slecht.

Mijn vader is van Italiaanse origion. Dat and zijn voornaam is het de twee dingen dat ik gekand (about) hem. Ik vind de Italiaanse en de Griekse culture haal mooi. Mijn man en ik ga naar Sicilie voor en laat (honeymoon). Ik voelde thuis daar.

Ik wil aan geterugen voor zoology. Ik weet niet de Nederlands woord voor zoology. Het is en persoon wie werken met de dieren in de dierentuin.

Ik vind Nederland leuk voor en dieren (lover).
 
Ik ben nog nooit op Sicilië geweest en ken eigenlijk alleen het noorden van Italië omdat ik daar eens op vakantie was. Het lijkt me een heerlijk land en ik ben (op papier, zeg maar) vooral gecharmeerd van Umbrië en Toscane (maar ja, wie niet hè?). Steden als Rome en Napels en Venetië zou ik ook wel eens willen bezoeken natuurlijk. Ik ben gek op Italiaans eten maar realiseer me heel goed dat het gemiddelde Italiaanse eten wat je hier (in de restaurants) krijgt toch al weer een beetje aangepast is aan de Nederlandse keuken, hoewel er (denk ik) een paar uitzonderingen zijn (ik ken er een paar in Amsterdam).

Ik weet wat je bedoelt met die studie maar ik weet ook even niet hoe de Nederlandse equivalent heet van die opleiding. Ik moet je ook eerlijk bekennen dat ik niet zo veel met dieren heb. Ik kan me op zich wel weer voorstellen hoe leuk het kan zijn (als je van dieren houdt) om in een dierentuin te werken. Ik vind het wel leuk om (vooral als er kinderen bij zijn) af en toe eens door een dierentuin te lopen en al die verschillende dieren te zien!

Ik hoop dat je je draai een beetje kan vinden op Dutch Lit!

M's
 
Ik ben het er mee eens (mijn man helpt me met dat sentence) met de Italiaanse restaurants in de Nederlands en Amerika.

Ik vind de dierentuin leuk in de Nederlands. De dieren hebben meer vreiheid.
 
Hallo,

Ik ben pas nieuw hier, ik heb gister twee verhaaltjes ingeleverd maar die zijn nog niet zichtbaar. Ben benieuwd wanneer ze op de site te lezen zijn.

Ook kan ik nergens mijn avatar opladen, vreemd...want ik kan wel een profile foto opladen maar de avatar functie blijft op 'heeft geen avatar' staan.

Jammer...

Enfin, hopelijk beleven de lezers en lezeressen veel plezier aan mijn verhaaltjes.
 
Soms duurt het een week of meer voor dat je je vehaaltjes zien. Soms is het minder.

Je kan geen avatar opladen voor dat je 100 posts hebt. Je moet eerst 100 posts hebben, dan krijg je "permissie" om een avatar op te laden.

O ja, welkom. :)
 
Okay, dank je voor deze info.

Nog 98 te gaan dus voor dat ik mijn avatar kan kiezen...ik heb ook al wat nieuwe verhalen in de pen zitten...
 
Hey Eddy!

Van harte welkom.... nou, je hebt al uitstekende info van McKenna gehad. Even door-posten dus inderdaad! Er zijn genoeg topics en je kan altijd zelf iets nieuws starten. En als je zo nu en dan langs komt in het café ben je voorbij je 100 posts voordat je er erg in hebt.

Maarre, vertel eens iets meer over jezelf en over het soort verhalen dat je schrijft?

Groet, M's
 
Hi M's,

Nou ja, ik schrijf van alles wat, het is maar net wat de inspiratie mij ingeeft op het moment. Ik heb nog nooit iets geschreven over SM en dergelijke praktijken. Daar heb ik totaal geen ideeen over.

Ik hoop dat de lezers mijn schrijfsels waarderen. Geen idee eigenlijk hoe het voor anderen is om het te lezen...

Ik zie wel of er reacties komen. Lijkt me wel leuk.
 
Back
Top