Best of

koningsdag51_zpsb262c479.jpg

*grins*
 
First time in for a while...

Thought I'd bump this lovely thread with one of your first image posts:

tumblr_m7rrjz0NDX1r8bs07o1_500.jpg

Ta da!
Hope everyone is doing well! :rose:
 
Last edited:
Wat jammer, dat er hier zo veel plaatjes verdwenen zijn... Ik denk, dat die posts dan maar eens editeer, die lege plekken zijn jammer. Of ik ga gewoon verder zet hier weer leuke dingen in. Wie daar ook zin in heeft, gewoon doen!
 
Inspiratie voor het verhaal waar ik op dit moment aan werk. Ze voldoet niet helemaal aan het plaatje, maar dat maakt haar niet minder aantrekkelijk voor mij. Deze foto maakt het zeker makkelijker om de beschrijvingen te geven.

01ed4f4b678b4c310d4b557eb25620be.jpg
 
...

Hmm..Ik kan mijn favo gif niet klein genoeg krijgen, too bad. Maar sommige users hebben inderdaad een gif waar je spontaan geil van wordt.
 
Dus...jij wilt mannen die smeken?:p

Oh nee.
Hij smeekt niet.
Hij spreekt.

Eerst een vriendelijk "Kom eens hier."
Dann, twee vuisten tegen elkaar, licht ongeduldig, "Na?"
De vuisten worden gevouwen, het eind van het geduld is zo goed als bereikt "Wordt het nog wat?"
 
Ah natuurlijk. Nu zie ik het ook. Bedankt voor de uitleg. Wat maakt dat zo aantrekkelijk voor je?
 
Graag gedaan!

Wat maakt dit zo aantrekkelijk voor mij... Zijn kin en wangen en baardje en snorretje lijken een beetje op Sean Connery's onderste gezichtshelft, vind ik. Dat is een reden. Dan lijken de gebaren overduidelijk, omdat het in zo'n klein plaatje plaatsvind. Overheersend dus. Zo prominent als het in het ware leven nooit zijn kan. Dat is een tweede reden. En dan zijn daar de gebaren op zich zelf. Dat is een derde reden.
 
Sean Connery, inderdaad een aantrekkelijke man als ik het objectief bekijk. Als ik op hetzelfde geslacht zou vallen, zou ik het wel weten :p
 
Back
Top