Go Back   Literotica Discussion Board > Non-English Literotica Forums > Dutch Literotica

Reply

Thread Tools

Old 09-21-2018, 01:43 PM   #3101
Handpop
Virgin

Handpop is offline
Jeetje; Lydie van der Ploeg overleden... Werkelijk jaren niet meer in mijn gedachten geweest, maar gek genoeg raakt het me dan toch weer, als ik zoiets lees. Maar ik moet eerlijk zeggen, het eerste waar ik aan dacht was: ‘leeft Carry Tefsen eigenlijk nog…’ – die heeft toch een diepere indruk achter gelaten.

Inmiddels heb ik aardig vorderingen gemaakt met een vervolg van een verhaal, dat onder een andere naam uit moet komen. Het stond al een tijdje in de steigers; halverwege het schrijven verloor ik de interesse, en als het mij al niet kan interesseren… Ik zit met meerdere onbeëindigde verhalen en verhaal-ideeën, uit een periode waarin de zin in schrijven even weg was. Daarom ben ik op een gegeven moment meer gaan lezen. Misschien dat de muze me nu een tweede kans geeft; begin deze week heb ik m’n schrijfselen weer eens doorgelezen, en eigenlijk viel het me niet tegen. Hier en daar wat aanpassingen gedaan, en vervolgens verder gegaan bij waar ik gebleven was. Hopen dat ik er nu wel een eind aan kan maken.
  Reply With Quote

Old 09-22-2018, 06:46 AM   #3102
Herrie
Virgin

Herrie is offline
Vuurtjes in de tuin!! helemaal mijn grootste liefhebberij

Old 09-22-2018, 08:09 AM   #3103
Handpop
Virgin

Handpop is offline
Quote:
Originally Posted by Herrie View Post
Vuurtjes in de tuin!! helemaal mijn grootste liefhebberij
Vuurtjes in de tuin; play with Fire? Is het niet wat vroeg op de dag om nu de vuurkorf al aan te steken—ik vind dat meer een avond-activiteit—of is het ‘strictly business’?

Ik zag dat je Honda Shadow rijdt; ik heb er zelf een of twee keer op gereden, maar ben meer van een actievere houding. Heb een tijd een Transalp gehad, maar toen eerst de vrouw, en daarna de kinderen kwamen, glipte de tijd me door de vingers, en heb ik ‘m moeten laten gaan. Misschien dat er over een paar jaar weer een nieuwe tweewieler komt, maar zeker geen buikschuiver. Mezelf kennende kan ik niet omgaan met de potentie om onmeunig hard te gaan, vind ik het een teken van zwakte om dan niet constant vooraan te rijden, en eindig ik, voor ik er erg in heb, in de verbrandingsoven.

Vergeef me mijn onwetendheid, maarreh, wat is ‘kik’ precies? Ik heb het al wel vaker voorbij zien komen, maar geen idee wat het is, wat je er mee kan, en wat de voor/nadelen zijn. Is het uberhaupt iets dat ik wil weten, als betrouwbare en loyale echtgenoot?

Je zei ook dat je schrijft; kunnen we binnenkort wat van je verwachten? Wordt het dan Nederlandstalig, of ga je voor het grote publiek? Als ex-leraar Engels heb je natuurlijk een bepaalde verantwoordelijkheid…
  Reply With Quote

Old 09-24-2018, 09:34 AM   #3104
Hatsjikkiedee
Experienced

Hatsjikkiedee is offline
Kik kan je zien als een soort MSN (man, ik voel mij oud nu) maar dan voor de smartphone. Je gebruikt een emailadres ipv tel nr.

Old 09-24-2018, 04:01 PM   #3105
Handpop
Virgin

Handpop is offline
Quote:
Originally Posted by Hatsjikkiedee View Post
Kik kan je zien als een soort MSN (man, ik voel mij oud nu) maar dan voor de smartphone. Je gebruikt een emailadres ipv tel nr.
Ik leef met je mee—je bent immers zo oud als je je voelt

Kik is een soort van WhatsApp dus; ja, dat ken ik dan weer wel... Ik heb zelf ook even gegoogled, en kwam erachter dat Kik anoniem(er) is, en er was iets met aanmelden bij groepen. Misschien iets waar ik maar beter niet aan moet beginnen; ik kom nu al tijd te kort. Of misschien heb ik bezigheden te veel…

MSN ken ik alleen van naam; nooit de neiging gehad om er gebuik van te maken. Valt onder het kopje Hyves, Twitter en Facebook; alleen bij de laatste ben ik aangemeld, maar kijk er nauwelijks naar om. Ik word alleen helemaal gek van al die emails die me op de hoogte moeten houden van wat ik allemaal niet ga zien. Geef mij maar Teletekst

Je kan vuurtjes in de tuin hebben, maar bij ons zijn de kaarsen weer op tafel gekomen. Wij halen de gezelligheid in huis. Maar tot grote ergernis van de bazin kan ik het nooit laten om met het kaarsvet te spelen—dat is zoals zij het ziet. Ik probeer altijd de kaarsen in de juiste vorm te houden, en ze zo effectief mogelijk te laten branden. Dat houdt in dat er af en toe wat aan de randen geduwd moet worden, en ja, dan loopt er wel eens wat kaarsvet naar beneden. Dat wordt dan, zodra het hard genoeg is, weer keurig netjes terug gestopt, en met de juiste kaarsen kan je daar net zoveel tijd aan besteden als sommigen aan Facebook kwijt zijn…

Last edited by Handpop : 09-24-2018 at 04:05 PM.
  Reply With Quote

Old 09-25-2018, 04:56 AM   #3106
Hatsjikkiedee
Experienced

Hatsjikkiedee is offline
Hahaha. Ik voel mij vandaag redelijk oud ja, ik kan vooral slecht tegen de kou, dus loop in huis te zeuren en te zuchten en te steunen.

Al die media gebruik ik ook niet, het kost je wat je zegt teveel tijd, en heb al veel te veel hobby's wat dat betreft! Leuk hč, dat spelen met kaarsvet. Zolang het maar niet in de slaapkamer gebeurd

Old 09-26-2018, 01:53 PM   #3107
Handpop
Virgin

Handpop is offline
Ach, ik vind het niet erg als het er af en toe heet aan toe gaat in de slaapkamer—een beetje vuur en passie houdt de relatie warm—zolang het ’s ochtends, als de kinderen binnen komen, maar weer opgeruimd is

Maar ondanks alle kaarsen en andere romantiek, loop ik mooi weer met een zere nek rond. Toch nog een koutje opgelopen…

Ik kop 'm zelf maar in...

Ik denk dat het in m’n keel is blijven steken…
Attached Images
File Type: jpg 1a dinsd stok b.jpg (49.4 KB, 0 views)
  Reply With Quote

Old 10-06-2018, 12:11 PM   #3108
Handpop
Virgin

Handpop is offline
Ik heb net de heg onder handen genomen. Het is nu nog mooi weer, dus moest het maar gebeuren. Daarna in huis gestoft, vloer gedweild, en vervolgens hier nog even de ramen gelapt en een dweil over de vloer gehaald. Thuis kan ik af en toe de spinnen-locaties herkennen aan de spetters die eronder liggen; onder Lieneke’s favoriete plek heb ik maar een bak met kattengrit geplaatst, want anders is het niet te harden. Maar het is een lief beest; niet erg aanhalig, maar ik zie toch aanwijzingen dat ze van gezelschap houdt. Of zou het haar voedselvoorraad zijn…

Zijn er nog mensen bij wie dit bekend voorkomt?

Niet op ingaan, zegt de Fraudehelpdesk tegen de NOS

Quote:
"Gooi de mail weg. Betaal niet. Niets wijst er op dat er écht beelden zijn", zegt Tanya Wijngaarde van de Fraudehelpdesk.
  Reply With Quote

Old 10-28-2018, 06:26 PM   #3109
Handpop
Virgin

Handpop is offline
En, zijn er nog F1 fans aanwezig? Als chauvinistische Ollander kan ik toch niet ontkennen een beetje aan plaatsvervangende trotsheid te leiden, terwijl het autorijden me anders nooit kan schelen.Helaas kon ik het niet zien--ik moest zelf ook rijden--maar ik kon toch enigszins volgen hoe het ervoor stond. Het behalen van de 2e plaats van vorige week spreekt echter nog meer aan.

Enneh... hoe zit het met hooligans? Ik weet, het is een gevoelig onderwerp, maar ehhh... weer winst voor Go Ahead!

Of zijn er misschien nog turn-groupies; tennis-ballen; fiets-fanaten?

Over competitie gesproken; zijn er nog mensen die de Halloween-contest volgen? Helaas geen bijdrage van mij, ik heb er nog wel aan gedacht maar het kwam er (weer) niet van, maar de verhalen zijn wel weer de moeite waard. Net als dat ik normaal geen belangstelling heb voor autosport, heb ik normaal ook geen belangstelling voor horror (of voor Halloween in't algemeen) maar Lit is de uitzondering die de regel bevestigt.
  Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules