The Dutch Lit Café

mmmhmmm.... en een lichté Rosé ...Perfect
Bring on the Sun......

"We" hebben toch wel een terras hoop ik.

ohh , is de salade met een vinaigrette of een dressing?
 
Ik heb (geloof ik) nog nooit virtueel geluncht. Voor alles een eerste keer was het toch?

What are you talkin' about Willis?!
Get back behind the bar and make some money !!!

oops, hopelijk Dial je nu niet M for Murder. :eek:
( Hitchcock)
 
Yo, het is borreltijd, ober doe mij maar een biertje...please :) en de muziek mag ook wat harder...... :nana:
 
M's girl said:
Ha! Welkom! Long time no see! Biertje? Wat voor? U zegt het maar.
Muziek harder? Kan ook, verzoeknummers (qua muziek dan hè?) doen we ook. U vraagt, wij draaien.

:p

Heineken is prima, en zet de nieuwe Sergio Mendez maar op....................
 
M's girl said:
Een Heineken voor meneer. Mendes? Graag. Goede smaak. Je hebt vast de laatste CD gehoord, maar ken je zijn oudere werk ook?

yep die ken ik wel, geinig hoor, proost btw..... wat drink jij?
 
Als ik meer van een affiche in het Dutch Forum, reist mijn geest terug naar wanneer ik in Nederland was, duur. Ik zou mijn ziel net nu voor een kom van frite :rolleyes:
 
M's girl said:
Ik denk dat ik maar eens aan de Cointreau ga. Met ijs. Jammie. Wat brengt jou hier?


Mmmmm nou schenk er maar een 1 en zet maar mijn rekening. Tsja wat brengt mij hier, nou de spanning die er wel heerst op LIT, denk ik..............
 
Nu moet ik naar mijn cel gaan en moet zien wat de gevangenen op zijn om een fantastische dag iedereen te hebben :rose: :)
 
M's girl said:
Ja? Werkt het? Mooi.

We moeten zien meer mensen hier heen zien te krijgen (café én Dutch Lit :D ) dus wie weet .... binnenkort loopt het over van de spanning :p Let maar op! ;)


Doet mij denken aan het nummer The heat is on, maar wie zong dat ook alweer?
 
M's girl said:
Agneta Fältskog, die blonde van ABBA.....

(you're asking the right girl!)
aaaaargh daar gaat de spanning :p Agneta brrrr..........
 
M's girl said:
Ohw... nah, ik was vroeger wel gek van ABBA hoor en ik vond haar wel leuk, maar what do I know (ben geen man).

Ander nummer dan maar. Looks like it's just you and me here, dus...
Enjoy the silence, Depeche Mode :rose:
 
M's girl said:

Zwijmel..............ja lekker nummer.............doe mij nog een biertje, please.........
 
Last edited by a moderator:
M's girl said:
Tuurlijk. Proost!

Wat ga jij straks doen, hierna?


Geen idee nog, blijf nog ff lekker zitten hier. Het is alleen niet echt druk. Jij nog plannen?
 
Back
Top