The Dutch Lit Café

Ik heb de TV uitzending gemist maar kennelijk zijn woensdagavond de grootste taboes in Nederland uitgebreid aan de orde gekomen. Ik heb ze maar weer eens naar boven gehaald. Wellicht stof voor discussie?

Ik zet vast koffie en thee. De muffins zitten in de oven, dus kom maar op! :D
 
Mwah, prima hoor. Hoewel ik moet toegeven dat nog niet alle klokken in huis 'om' zijn. Over lui gesproken! :D Toch even het rondje afmaken......

Ik zet in die tussentijd ook even koffie. Iemand een 'bakkie' zo?
 
Black Tulip said:
Scheelde niet veel, maar ik ben d'r nog.
Doe maar koffie, met een slokje erbij voor de schrik.

:D


Kindje toch ;)

Ja, het was flink raak in het hoge noorden he? Hier viel het gelukkig mee, alleen wat bloempotten die een andere positie aangekomen hebben in de tuin :D Eentje heeft het niet overleefd... :eek:

Ik word altijd een beetje onrustig van storm. Ik doe dus met je mee; koffie en een neut erbij... voor de schrik ja! :rolleyes:
 
Ha! BT heeft een nieuwe Av... nou, daar proosten we dan maar op. Met koffie denk ik; het is nog te vroeg voor een borrel...... toch?
 
Hihihi, natuurlijk. Halloween is voorbij en voor Kerst is het nog te vroeg.

Kopje koffie on the run. Ben de rest van de dag op pad.

Amuseer jullie, en braaf spelen hè?

:D
 
Gisteren bon fire.
Onze katten hebben dat ook weer overleefd. een was er ontsnapt in de middag. Maar dat is de inelligentse, en nadat al het vuurwerk over was kwam hy aanlpoen alsof hy dat persoonlyk had beeidigd.

het is weer avond, dus wyn maar weer.
Overigens is het wel een betje rustig hier de laatste tyd. (ben ik zelf ook schuldig aan, maar ik hoop dat de drukte van voor geen weer zal keren.)
 
realwanderer said:
Gisteren bon fire.
Onze katten hebben dat ook weer overleefd. een was er ontsnapt in de middag. Maar dat is de inelligentse, en nadat al het vuurwerk over was kwam hy aanlpoen alsof hy dat persoonlyk had beeidigd.

het is weer avond, dus wyn maar weer.
Overigens is het wel een betje rustig hier de laatste tyd. (ben ik zelf ook schuldig aan, maar ik hoop dat de drukte van voor geen weer zal keren.)


Moet het de drukte van voorheen zijn, of hoop je juist dat de drukte van voor, geen weer zal vinden (keren?). I'm confused.... :eek:

Anyway..... ja, het is heel rustig, maar ik ben wel een beetje uitgeluld in mijn eentje hier. Ik kijk trouw iedere dag nog even want ben nog steeds mod... dus eventuele spam gooi ik trouw overboord.

Ik doe even niet mee met de wijn, heb zo al een zwaar hoofd :eek:
 
koooooffffffffffieeeee .. jumjum

vandaag lekker relaxen, morgen ook

stelletje gekken bij planning hadden bedacht dat ik het volgende rooster mag deze week
gister 9:45-18:15
vandaag 9:30-18:00
woensdag vrij
donderdag 9:30-18:00
en zaterdag 8:00-16:30

ben op zich beschikbaar ma - do .. tussen 9:30 en 22:00

eens in de zoveel weken verplichte zaterdag , ok .. ok .. maar waarom in vredesnaam om 8 uur 's morgens ... *zucht* .. fijn dat ze er geen rekening mee houden dat ik een uur onderweg ben met trein en lopen enzo

kan er dus geen *** aan veranderen van zeterdag

maargoed daarnaast , een collega moest dringend van zijn vrijdag af

en nu heb ik

gister 9:45-18:15
vandaag vrij
woensdag vrij
donderdag 9:30-18:00
vrijdag 8:00 - 12:00 !!
en zaterdag 8:00-16:30

nog niet perfect .. maar nu wel 2 dagen vrij achter elkaar
en voor de verandering eens gewoon alle avonden voor mezelf :D
 
Haha, tsja, wij zijn ook niet van die vroege vogels moet ik bekennen maar kunnen het werk daar redelijk goed aan aanpassen. Het lijkt me vervelend als je steeds weer moet afwachten hoe iemand anders jouw tijd indeelt... Niets voor mij denk ik. In de weekends werken (voor een baas dan he?) ben ik ook niet gewend maar ik kan me voorstellen dat dat ook voordelen heeft, zoals doordeweekse dagen vrij als het overal lekker rustig is.

Over vrije dagen gesproken: wij gaan er aanstaand weekend even lekker uit, van vrijdag t/m maandag. Lekker suf in zo'n huisje op de Veluwe hangen voor de open haard met een lekker drankje, je kent het wel... Je huis uit stappen en over de eekhoorntjes struikelen en meer van dat. Heerlijk. En we plannen verder niks! Boeken, muziek en films mee, that's it.

Nog 3 nachtjes slapen :D
 
Schenk mij maar een borrel in.
Net even aan de Engelse kant geweest, werd ik heel verdrietig van.

Voor geïnteresseerden: thread "Vana".

:(
 
Black Tulip said:
Schenk mij maar een borrel in.
Net even aan de Engelse kant geweest, werd ik heel verdrietig van.

Voor geïnteresseerden: thread "Vana".

:(

Ben wel nieuwsgierig ja, maar kan thread zo gauw even niet vinden.... In welk forum? En is "Vana" de titel of de threadstarter?

Doen we maar een borrel, lekker...
 
De naam van de thread is Vana. Maar er is inmiddels een nieuwe bijgekomen. Sorry, in de AH.

Placenta previa (?), ging al een tijdje niet goed.
Vannacht met spoed een keizersnee, kindje is pas 25 weken.
Zou hooguit 12 uur te leven hebben.

Laatste nieuws is dat beiden nog kritiek zijn, al is de 12-uurs grens gepasseerd.
Maar 't ziet er niet goed uit volgens mij, baby's brainscan laat bloedingen zien.

Nou ja, bidden of positieve energie zenden of weet ik wat, alle beetjes helpen, denk ik dan maar.

Ga zo slapen. Morgen héééél vroeg op: 6 uur. :eek:
 
Black Tulip said:
De naam van de thread is Vana. Maar er is inmiddels een nieuwe bijgekomen. Sorry, in de AH.

Placenta previa (?), ging al een tijdje niet goed.
Vannacht met spoed een keizersnee, kindje is pas 25 weken.
Zou hooguit 12 uur te leven hebben.

Laatste nieuws is dat beiden nog kritiek zijn, al is de 12-uurs grens gepasseerd.
Maar 't ziet er niet goed uit volgens mij, baby's brainscan laat bloedingen zien.

Nou ja, bidden of positieve energie zenden of weet ik wat, alle beetjes helpen, denk ik dan maar.

Ga zo slapen. Morgen héééél vroeg op: 6 uur. :eek:

Jezus (sorry) dat klinkt idd niet goed :(
De naam kwam me wel bekend voor, maar meer uit HT dan, kan dat? Ik ga zo even kijken en mijn steun betuigen.

Zes uur, wow. Dat zijn geen tijden BT! Nou ja, nog even en dan is het weekend. Wij gaan een lang weekend weg en het ziet er naar uit dat we beiden een griep voor de deur hebben staan... Ook cool: uitgriepen in een vakantiehuisje :eek:
 
Back
Top