Nieuwe verhalen

Nummer 1!

Even mezelf schandalig verheerlijken door middel van deze post: mijn verhaal "De winkelbediende - deel 1" heeft 10 stemmen vergaard en met een gemiddelde van 4.91 staat dit verhaal op de eerste plaats van beste verhalen!
Ik ben best wel trots op mezelf en wil iedereen bedanken die op dit verhaal (en andere verhalen en gedichten van mij) gestemd heeft. :heart:
 
Last edited:
Wat niet te doen op je eerste huwelijksnacht...

je leest het in mijn nieuwe gedicht: Wedding night (inderdaad, in het Engels). Wordt binnenkort geplaatst en kort daarna vervangen door een verbeterde versie.
 
Het heeft even geduurd...

maar ik heb weer een nieuw verhaal geschreven: De maagd van de Gaasperplas.

Het verhaal, geplaatst in Niet-menselijk, gaat over twee vrienden die in hun rubberbootje op de Gaasperplas (een kunstmatig aangelegd meer in Amsterdam Zuidoost, vlakbij waar ik woon) dobberen en in slaap vallen en zo de tijd vergeten. Ze worden weer wakker als de volle maan hoog aan de hemel staat.
Als ze weer op de wal staan zien ze een vreemd uitziend meisje, die hen uitnodigt voor seks. Alleen blijkt met het meisje geen mens (meer) te zijn, maar een geest...
 
Hopelijk wordt mijn productie binnenkort weer wat groter, ik heb in ieder geval weer een nieuw verhaal geschreven en geplaatst:

- Ben ik mezelf nog wel? - deel 1. Op een ochtend wordt Patrick wakker als vrouw. Uiteraard schrikt hij zich rot, maar op zijn werk aangekomen lijkt niemand het te merken. Langzamerhand leert Patrick, die nu door het leven gaat als Linda, hoe hij zich moet gedragen als vrouw en leert en passant respect op te brengen voor vrouwen. Het gaat steeds beter, totdat hij een vreemd bezoekje krijgt...
 
Last edited:
Zal mijn verhalen hier dan ook maar prostitueren. :)

- R and R
Twee Goth meisjes bezorgen een mazzelaar een hele mooie nacht.

- The Webcam
Zus betrapt broer bij webcam masturbatie

Al mijn verhalen zijn in het Engels. Ik schrijf veel beter in die taal dan in het Nederlands.
 
Adamus76 said:
Zal mijn verhalen hier dan ook maar prostitueren. :)

- R and R
Twee Goth meisjes bezorgen een mazzelaar een hele mooie nacht.

- The Webcam
Zus betrapt broer bij webcam masturbatie

Al mijn verhalen zijn in het Engels. Ik schrijf veel beter in die taal dan in het Nederlands.
Hey, welkom. Ben je (van oorsprong) Engels dan? Ik niet, maar ik moet zeggen dat ik me soms in het Engels ook beter kan uitdrukken dan in het Nederlands, geen idee waarom eigenlijk. Maar ik schrijf zelf niet, tenminste, geen verhalen voor Lit.

Anyway, leuk dat je hier ook even langs komt!

Groet,
M's
 
Nee ben door en door Nederlands, maar omdat ik al sinds mijn 18de alleen nog maar Engelstalige boeken lees kan ik me in geschreven vorm veel beter uitdrukken in het Engels.

Nederlands typen gaat me moeilijk af, ik moet me dan veel meer concentreren. Engels daarentegen vloeit bijna vanzelf uit mijn vingers.
 
Adamus76 said:
Nee ben door en door Nederlands, maar omdat ik al sinds mijn 18de alleen nog maar Engelstalige boeken lees kan ik me in geschreven vorm veel beter uitdrukken in het Engels.

Nederlands typen gaat me moeilijk af, ik moet me dan veel meer concentreren. Engels daarentegen vloeit bijna vanzelf uit mijn vingers.
Bij mij is schrijven in Nederlands en Engels ongeveer even goed/slecht, soms moet ik me concentreren om slechts Ă©Ă©n regeltje eruit te persen, andere keren gaat het als vanzelf (zie hieronder, in minder dan een uur geschreven). Tot vandaag had ik geen verhaal in het Engels geschreven.

- I remember. Mijn eerste verhaal in het Engels geschreven. Een man ligt op sterven en ijlt over zijn grote liefde die hij in diezelfde stad heeft ontmoet. Geplaatst onder Romance (heel wat anders dan mijn eerdere schrijfsels).
 
Last edited:
I remember

Dan maar in Non-Erotic geplaatst, is misschien ook wel logischer, er komt geen seks in voor. Ze zijn niet mals met hun becijfering... 1.63 na 8 stemmen. Auw! Toch maar in het Nederlands blijven schrijven denk ik, krijg ik tenminste voldoendes... :eek:
 
Niet echt nieuw verhaal, meer een van de oudsten eigenlijk....

Hallo allemaal,

Wat ontzettend leuk om het Literotica Board in het Nederlands te zien.
Ik ben er een paar jaar tussenuit geweest, maar zoals je kunt zien ga ik al een tijdje mee.. jaja.. kuche kuche.. een van de oudjes.

Ik denk dat ik een van de eerste was die een Nederlands verhaal op de story board heeft gezet. Haha.. moeilijk voor te stellen nu.

http://dutch.literotica.com/stories/showstory.php?id=15346
Dit is de link naar De Professor, het eerste verhaal wat ik geplaatst heb en het was niet zo heel erg moeilijk om genomineerd te worden als beste niet-engelstalig verhaal.Wat ik al zei: er waren er nog niet zo veel!

Het spel der verleiding tussen leerling en docent..

Leuk jullie hier te zien!
Groetjes,
MMD
 
Je dacht zeker: in het kader van Halloween even een dode thread tot leven wekken? ;)
 
Hi DarBee,

Nou inderdaad! En precies een jaar op de dag af, heb je het gezien? :D

Ciao,
MMD
 
Mike

Bij deze weer eens wat leven blazen in dit draadje, mijn dame heeft in haar account 2 Nederlandse verhalen staan geschreven door Mike:

http://dutch.literotica.com/stories/showstory.php?id=407745
Over hoe een "flirt" van haar, Mike, denkt over een massage met haar.

en:

http://dutch.literotica.com/stories/showstory.php?id=458344
Het waargebeurde verslag van Mike over hun 2e date.

Die laatste date is ook door Sin zelf beschreven in een Engelstalig verhaal wat ook in ons account staat maar natuurlijk niet on-topic is hier. We vinden het beiden in ieder geval altijd leuk om commentaar te krijgen op de verhaaltjes.

Ciao,

Sin & Jur
 
Swingen op de camping

Hoi, wij nieuw hier.

Hebben een waargebeurd verhaal van ons gepost. Nog even onbekend hoe we de link hier kunnen plaatsen.
 
Een reĂĽnie voor twee

Mijn eerste verhaal in het nederlands! Het is ook de eerste keer dat ik vanuit de 1e persoon schrijf en in de tegenwoordige tijd (ipv 3e persoon, verleden tijd), maar ik ben er best wel blij mee! :)

Een vriendschappelijke ontmoeting tussen twee voormalige klasgenoten loopt uit op meer.
http://dutch.literotica.com/s/een-reunie-voor-twee
 
In dit artikel ga ik op zoek naar de herkomst van dit zo dubbelzinnige teken. Je kan het zien als een duivelsteken, maar ook als de ster van Bethlehem. Het is een teken van de milde godin van liefde Venus, maar ook een teken van de duistere Morgaine. Toch is er een verband te leggen tussen al deze betekenissen.












is facethin a scam
 
Another reason you might be found attractive is because you're familiar. In a study at Brandeis University, there was a higher rate of agreement among close friends, siblings and spouses on what they considered attractive than among strangers, suggesting that attractiveness has a strong social component, too.
 
Roos

Ik heet Roos, ik ben 19 jaar en ik studeer Engels.
Het eerste hoofdstuk van mijn eerste verhaal (in het Engels) is vandaag gepubliceerd.

Edward and Emily Ch. 01

Edward en Emily zijn vader en dochter, en Emily is stapelgek op haar pappa. Dit eerste hoofdstuk verteld hoe Edward in de war raakt door de toenaderingspogingen van Emily.

Naast "Edward and Emily" ben ik ook bezig met "Emily en Edward" (jawel, dezelfde namen, maar in omgekeerde volgorde) en dat is eigenlijk hetzelfde de verhaal, maar dan verteld door Emily.

Edit: er zijn nu twee versies van hetzelfde hoofdstuk; de versie verteld door Edward (hierboven) en nu ook de versie verteld door Emily: http://www.literotica.com/s/emily-and-edward-ch-1b
De meeste lezers schijnen Emily's versie beter te vinden en eerlijk gezegd vind ik dat zelf ook. Commentaar is welkom.
 
Last edited:
Geen idee waarom ik dat eigenlijk in het Engels zei.

Maar goed, het zal wel duidelijk zijn; deel twee van mijn verhaal is nu (eindelijk) beschikbaar. Deel drie is trouwens ook al in de maak. :p

You probably said it in English so we could understand, too. It's a lovely story by the way.:)
 
Back
Top