Nederlandse Lit-Leden - Stel jezelf voor.

Welkom aFairy!

Het Nederlandse gedeelte op dit forum is jammer genoeg nogal stil. Het zou leuk zijn als daar verandering in komt, maar tot die tijd vind je vast wat je zoekt in het Engelstalige gedeelte.

Hi Tales Uncut!

krijg bijna zin om heel luid te gaan zingen... ;)

Wie weet komt er weer wat leven in. tot die tijd dompel ik mezelf onder in de verhalen hier. x
 
60 year old English guy currently in the Den Haag area looking to explore the bi side of life - absolute beginner - anyone?
 
Jonge Heer uit Oost

"Have the guts to go Dutch!"

Fantastisch om hier Nederlands te zien en te lezen!

ik ben newbe, single blonde charmante jonge Hollander,
ik woon in oost en hou van oosterse orientaals
 
Hallo

Ik ben Hans en Lees graag NLincestverhalen. Ik heb zelf wel wat geschreven en ben benieuwd naar andere geïnteresseerden.
 
Hallo

Na jaren niet meer actief geweest te zijn op Lit nu toch maar weer eens kijken. Ik heb in het verleden een aantal verhalen gepost waarvan 1 ook die ik samen geschreven heb met een dame. Een kettingverhaal zeg maar waar zij het vervolg had geschreven op mijn eerste aanzet. Erg leuk om te doen.

Ik lees nog wel regelmatig de verhalen hier maar zelf schrijven heb ik lang niet gedaan. Toevallig heb ik afgelopen week een verhaal geschreven voor mijn nieuwe vriendin. Die heb ik hier (nog) niet gepost

Groeten, M uit Drenthe
 
Last edited:
Hi! Leuk te ontdekken dat er ook Nldrs hier rondhangen.
Ik bezoek al jaren deze site, de beste in zijn soort. Ik heb een voorkeur voor 'non consent'.
Niet erg 'politiek correct', maar fantasie en werkelijkheid zijn gelukkig twee hele andere dingen.
 
Last edited:
Hallo,

Zoals mijn gebruikersnaam waarschijn-lijk (wat is er mis met dit woord? als ik het aan elkaar schrijf, wordt het waarschi****jk) al doet vermoeden, is dit niet mijn eerste account voor Lit. In een ander leven ben ik al ongeveer drie jaar actief, en heb ik 20+ bijdragen, waarvan > 3/4 gewaardeerd met een rode H. Ik heb minstens een keer deelgenomen aan de verschillende contests, en ik post regelmatig op verschillende boards. Wiens handpop ik ben? Dat zeg ik niet.

Ik heb dit account geopend omdat ik benieuwd ben of er interesse is in Nederlandstalige verhalen. De reacties (of liever, het gebrek aan) op “Dutch Literotica” doen vermoeden van niet, maar misschien zie ik het verkeerd.
 
Last edited:
Nou ik wel. Was inderdaad ook even aan het onderzoeken hoeveel activiteit er is in de Nederlandse hoek.

Zelf best wat geschreven maar dan 1 op 1 via mail of PM. Die interactie maakt het zoveel spannender vind ik.

Ik hou veel van de erotiek van bepaalde spanning in situaties, gedeelde perversies en duistere verlangens en daar in elkaar verkennen. De weg daarin en de durf en kunst om je daar beide voor open te stellen vind ik interessanter dan puur de daad zelf.

Ik hoop hier wat creatieve wellustigen te vinden.
 
Wie is Herrie

Nee ik ben niet die 'kale' uit de keuken. Ik had Herrie al eerder gekregen. Een verbaatering van de uitspraak van mijn voornaam en het feit dat ik nogal vak 'herrie schopte'.
Met de jaren en een therapie ben ik wat milder geworden. Ik heb een eerder ergen iets gepubliceerd, ben vergeten waar, en schrijf graag. Bij vlagen aan een stuk door.
Mijn interesse is vooral naar vrouwen, geen meisjes, verleiden en verleid worden, toevallige ontmoetingen, activiteiten buiten.
Ik ben motorrijder, sinds 2002, als een soort onthaast therapie.
Ik woon in het bijna uiterste zuiden, ben er niet geboren.image.jpeg
 
Last edited:
Hi!

Aangenaam iedereen! Hatsjikkiedee hier. 33 jaar oud, man en redelijk eclectisch qua interesses, het ligt compleet aan mijn bui, soms non consent, soms weer iets heel anders, ik volg mijn geile bui. Nooit de forums gecheckt vooralsnog, hoop hier vooral extra gezelligheid en misschien uiteindelojk opwindende gesprekken te vinden!
 
Let me please introduce myself. I am a man of...

Hallo allemaal.
Ja, de titel is een stukje van een songtekst van de 'GlimmerTwins' (Kenners weten wie).
Ik heb het een tijdje zelfs gebruikt als inleidende zin bij sollicitatie brieven.
Ik ben van jaargang 1955, Woon in het Limburgse Heerlen, waar ik niet geboren ben.Ik was docent Engels en Economie, maar volledig afgebrand. Wel hersteld maar niet meer voor onderwijs beschikbaar.
Ik ben getrouwd... Rijd motor als hobby (Shopper VT 800) en schrijf af en toe verhaaltjes.
 
ik weet dat deze thread weinig gebruikt worden maar ik zal mezelf voorstellen. Ik heet Eric uit de Verenigde Staten. Ik leer Nederlands dus ik zal oefenen door verhaal leren. Sorry als mijn nederlands niet zo goed is, maar ik probeer het tenminste!
 
ik weet dat deze thread weinig gebruikt worden maar ik zal mezelf voorstellen. Ik heet Eric uit de Verenigde Staten. Ik leer Nederlands dus ik zal oefenen door verhaal leren. Sorry als mijn nederlands niet zo goed is, maar ik probeer het tenminste!

Hartelijk Welkom en veel plezier!
 
ik weet dat deze thread weinig gebruikt worden maar ik zal mezelf voorstellen. Ik heet Eric uit de Verenigde Staten. Ik leer Nederlands dus ik zal oefenen door verhaal leren. Sorry als mijn nederlands niet zo goed is, maar ik probeer het tenminste!

Het verbaasd me niks dat het hier zo stil is, zoveel nederlanders spreken een aardig woordje over de grens.

Er zitten wat pareltjes tussen de nederlandse verhalen, misschien dat je zo nog wat kan bijleren.
 
Weer een nieuwe Nederlands lit lid

Ik ben Jos 37 jaar en ik woon in een stadje aan de Ijssel. Ik ben nu weer single en ik lees graag spannende en opwindende verhalen. Ik vind mezelf redelijk open-minded maar de extremen zijn voor mij niet weggelegd.

Ik vind voor al verhalen over (bi) trio's leuk. en daar ligt dan ook meteen mijn seksuele voorkeur. Dat kan mmv maar ook vvm zijn. Ik heb dus zelf ook niey vies van een mooie harde penis maar zal nooit iets met een man alleen afspreken want de manier waarop dat er vaak toe gaat is mij wat te ranzig en ook gevaarlijk. Maar in de vorm van een trio met een leuk stel vind ik dit prima hoor, zelfs extra leuk. Ik heb al een leuk verhaal lijn in mijn hoofd en zal deze binnenkort uitwerken en hier plaatsen.
 
Hi

Hallo almal,ek is nie van Nederland,maar wel van Suid Afrika.

Hier is nie 'n Afrikaanse gedeelte op die forum nie en ek kan jul taal verstaan.

Ek hoop ek is welkom hier.

Dankie
 
Nederlandse erbij

Hallo,

Ik ben een vrouw van 30 uit Rotterdam. Lees al een tijdje literotica vehalen, maar sinds kort pas een account aangemaakt. Ik ben biseksueel en dat vind ik ook erg mooi om over te lezen. Verder vind ik bondage, Niet Toegestane, interracial en eerste keer verhalen erg intressant. Grootse fantasie is een trio met een koppel en dan tegelijkertijd genomen worden.

Xxx
 
Welkom. Misschien kunnen we beetje bij beetje dit forum heractiveren.
 
Ook nieuw hier

Hoi allemaal,

Toch maar eens een post erin gooien aangezien ik al eventjes hier rondhang. Kwam hier voor een verhaal en bleef maar terugkomen voor meer.
Na een tijdje toch nieuwsgierig geworden wat deze plek nog meer te bieden had.

Lees in verschillende categorieën al blijf ik vaak hangen op de bdsm en non-con verhalen.
Veel verhalen zijn in de ik-vorm geschreven wat ik soms lastiger vind om te lezen, alsof ik een dagboek van iemand lees.

Nou ja, genoeg gerateld voor nu. Op zoek naar een nieuw verhaal dat ik kan lezen totdat het gewone leven weer mijn aandacht vraagt.
 
Ik heb nog geen verhalen gelezen maar ik modder wel wat rond in de chat afdeling. Welkom Jeanine.
 
Back
Top