Old 05-02-2006, 11:21 PM   #26
s73v3r
Really Experienced
 
s73v3r is offline
Join Date: Mar 2005
Location: Orange County
Posts: 117
Wow, I am amazed at how many geeks have shown up here. Geek Power!

My First order of business as Leader of the High Geek Council will be to officially welcome our Nerd and Dork bretheren to this thread. Even though verbally I may use the term Geek, I refer to us all. We are all united in our cause.

My Second order of business as Leader of the High Geek Council will be to sponsor the creation of a Geek Breeding Program. If the reports are true, and that within 2 decades there really will be less than 10 Geek births out of 100, we must take action! Therefore I am calling on all Geeks, Nerds and Dorks to do whatever they can to ensure the future of the Geek Race. I am calling on all to impregnate as many Geek women, and create Geek babies. Then, maybe we Geeks will have a chance.
 

Old 05-03-2006, 12:22 AM   #27
may-
cur·va·ceous.ness
 
may-'s Avatar
 
may- is offline
Join Date: Jan 2006
Location: california
Posts: 28,862
Quote:
Originally Posted by SexyCleric
Oh? I dunno...
I'm twelve gallons of nerdliness in a... 12 gallon meatbag.
Then I guess I'll drink and eat well.
 

Old 05-03-2006, 12:23 AM   #28
may-
cur·va·ceous.ness
 
may-'s Avatar
 
may- is offline
Join Date: Jan 2006
Location: california
Posts: 28,862
Quote:
Originally Posted by s73v3r
Wow, I am amazed at how many geeks have shown up here. Geek Power!

My First order of business as Leader of the High Geek Council will be to officially welcome our Nerd and Dork bretheren to this thread. Even though verbally I may use the term Geek, I refer to us all. We are all united in our cause.

My Second order of business as Leader of the High Geek Council will be to sponsor the creation of a Geek Breeding Program. If the reports are true, and that within 2 decades there really will be less than 10 Geek births out of 100, we must take action! Therefore I am calling on all Geeks, Nerds and Dorks to do whatever they can to ensure the future of the Geek Race. I am calling on all to impregnate as many Geek women, and create Geek babies. Then, maybe we Geeks will have a chance.
No more babies for me.. Lol.
 

Old 05-03-2006, 02:08 AM   #29
tolyk
Playgrounder #132
 
tolyk's Avatar
 
tolyk is offline
Join Date: Feb 2004
Location: With my camera
Posts: 41,197
Quote:
Originally Posted by may-
No more babies for me.. Lol.
My thoughts precisely... Three is enough for I.
__________________
-Tol
Finder of Lostgirls
Playgrounder #132 - Check out the revived Playgrounders thread! All are welcome

Make sure to check out all the wonderful artists over at the Visual Artists' Corner

My photography gallery new pics added September 30th, 2018
 

Old 05-03-2006, 02:55 AM   #30
s73v3r
Really Experienced
 
s73v3r is offline
Join Date: Mar 2005
Location: Orange County
Posts: 117
That is fine. I was mainly talking to Geeks who haven't passed on their proud Geek heritage. It appears as if you both have done your part to spread Geekiness to the next generation
 

Old 05-03-2006, 03:13 AM   #31
BlueATHeart
Really Experienced
 
BlueATHeart's Avatar
 
BlueATHeart is offline
Join Date: Mar 2006
Posts: 130
Quote:
Originally Posted by s73v3r
That is fine. I was mainly talking to Geeks who haven't passed on their proud Geek heritage. It appears as if you both have done your part to spread Geekiness to the next generation
Well I guess I could start by going on a date and kissing someone for the first time in my life...

God I'm sad...
 

Old 05-03-2006, 03:36 AM   #32
may-
cur·va·ceous.ness
 
may-'s Avatar
 
may- is offline
Join Date: Jan 2006
Location: california
Posts: 28,862
Quote:
Originally Posted by BlueATHeart
Well I guess I could start by going on a date and kissing someone for the first time in my life...

God I'm sad...
Well, damn.....Shoulda started like......yesterday.
 

Old 05-04-2006, 03:37 AM   #33
SexGuyAZ
Really Experienced
 
SexGuyAZ's Avatar
 
SexGuyAZ is offline
Join Date: Nov 2002
Location: In my own personal hell, or in my own personal oasis, depends on the day
Posts: 238
Gaming nerd, been gaming for years complete nerd ha.
 

Old 05-04-2006, 03:48 AM   #34
evilhanz
Experienced
 
evilhanz is offline
Join Date: Apr 2006
Posts: 35
Lmfao gaming nerd here too. Never guess it from the way I act in public, but I never miss a chance to play some halo 2 online, or some Elder scrolls. Lets not forget fable, Final fantasy series... But serious gamers know xenogears is the number one game out there. Yuh just figured id check in too lol.
 

Old 05-04-2006, 04:55 AM   #35
may-
cur·va·ceous.ness
 
may-'s Avatar
 
may- is offline
Join Date: Jan 2006
Location: california
Posts: 28,862
Quote:
Originally Posted by evilhanz
Lmfao gaming nerd here too. Never guess it from the way I act in public, but I never miss a chance to play some halo 2 online, or some Elder scrolls. Lets not forget fable, Final fantasy series... But serious gamers know xenogears is the number one game out there. Yuh just figured id check in too lol.
Omg. I loved playing Xenogears!!

That game kicked ass..

Heck. I would play it now if I had the game...grrr.
 

Old 05-04-2006, 02:33 PM   #36
SexGuyAZ
Really Experienced
 
SexGuyAZ's Avatar
 
SexGuyAZ is offline
Join Date: Nov 2002
Location: In my own personal hell, or in my own personal oasis, depends on the day
Posts: 238
Quote:
Originally Posted by may-
Omg. I loved playing Xenogears!!

That game kicked ass..

Heck. I would play it now if I had the game...grrr.
I love Xenogears, I own it. What an amazing game. However, I'm more partial to Chrono Trigger (SNES) that was to be my favorite console RPG ever!
 

Old 05-04-2006, 05:59 PM   #37
SexyCleric
Don't make me spank you.
 
SexyCleric's Avatar
 
SexyCleric is offline
Join Date: Feb 2006
Location: Pittsburgh, PA
Posts: 2,942
Quote:
Originally Posted by may-
Then I guess I'll drink and eat well.
Heh.
I'm usually served medium rare, with a white wine and a ceasar salad.
 

Old 05-04-2006, 06:59 PM   #38
may-
cur·va·ceous.ness
 
may-'s Avatar
 
may- is offline
Join Date: Jan 2006
Location: california
Posts: 28,862
Quote:
Originally Posted by SexGuyAZ
I love Xenogears, I own it. What an amazing game. However, I'm more partial to Chrono Trigger (SNES) that was to be my favorite console RPG ever!
I'm coming over to play. Heh.
 

Old 05-04-2006, 07:00 PM   #39
may-
cur·va·ceous.ness
 
may-'s Avatar
 
may- is offline
Join Date: Jan 2006
Location: california
Posts: 28,862
Quote:
Originally Posted by SexyCleric
Heh.
I'm usually served medium rare, with a white wine and a ceasar salad.
O.o

Lol...How about on a stick? Oh, Or in a Pie. Hehe.
 

Old 05-04-2006, 07:03 PM   #40
wondermankd
Really Experienced
 
wondermankd is offline
Join Date: Jul 2002
Location: UK
Posts: 279
may... i see that pic of yours and i just wanna sstart fucking u from behind...

oops

did i just say that loudly? lol
 

Old 05-05-2006, 01:06 AM   #41
SexyCleric
Don't make me spank you.
 
SexyCleric's Avatar
 
SexyCleric is offline
Join Date: Feb 2006
Location: Pittsburgh, PA
Posts: 2,942
Quote:
Originally Posted by may-
O.o

Lol...How about on a stick? Oh, Or in a Pie. Hehe.
Hell, I'd make a wonderful meat pie.
Or sausage pie?
And then, after some whipping, I'd be a cream pie!

Hee hee.
Pie. Mmm. Pie.
 

Old 05-05-2006, 03:09 PM   #42
evilhanz
Experienced
 
evilhanz is offline
Join Date: Apr 2006
Posts: 35
Some pie sounds good.
 

Old 05-07-2006, 04:04 AM   #43
may-
cur·va·ceous.ness
 
may-'s Avatar
 
may- is offline
Join Date: Jan 2006
Location: california
Posts: 28,862
Quote:
Originally Posted by wondermankd
may... i see that pic of yours and i just wanna sstart fucking u from behind...

oops

did i just say that loudly? lol
Lol....yea..sure was smooth...

:-/
 

Old 05-07-2006, 04:05 AM   #44
may-
cur·va·ceous.ness
 
may-'s Avatar
 
may- is offline
Join Date: Jan 2006
Location: california
Posts: 28,862
Quote:
Originally Posted by SexyCleric
Hell, I'd make a wonderful meat pie.
Or sausage pie?
And then, after some whipping, I'd be a cream pie!

Hee hee.
Pie. Mmm. Pie.
Lol....You are so versatile..

Cream pie.. YUM!!!
 

Old 05-07-2006, 01:23 PM   #45
SexyCleric
Don't make me spank you.
 
SexyCleric's Avatar
 
SexyCleric is offline
Join Date: Feb 2006
Location: Pittsburgh, PA
Posts: 2,942
Quote:
Originally Posted by may-
Lol....You are so versatile..

Cream pie.. YUM!!!
Lawl. Pie jokes never get old.
 

Old 05-11-2006, 09:57 PM   #46
Natasha_bernier
Experienced
 
Natasha_bernier is offline
Join Date: Jun 2005
Location: Quebec, Canada
Posts: 68
Focus people, focus! How's that crossbread coming along now?

Quote:
I love Xenogears, I own it. What an amazing game. However, I'm more partial to Chrono Trigger (SNES) that was to be my favorite console RPG ever!
omg, Chrono Trigger was the best thing since sliced bread! (ok, past doesn't work well in that expression...) Still the best game ever!

And... er... Chrono Trigger rule! yay! So yeah
 

Old 05-11-2006, 10:59 PM   #47
SexyCleric
Don't make me spank you.
 
SexyCleric's Avatar
 
SexyCleric is offline
Join Date: Feb 2006
Location: Pittsburgh, PA
Posts: 2,942
Quote:
Originally Posted by Natasha_bernier
Focus people, focus! How's that crossbread coming along now?


omg, Chrono Trigger was the best thing since sliced bread! (ok, past doesn't work well in that expression...) Still the best game ever!

And... er... Chrono Trigger rule! yay! So yeah
We'll just say that Chrono Trigger inspired the invention of bread.
Damn you temporal mechanics! DAMN YOU!
 

Old 05-13-2006, 01:22 PM   #48
Natasha_bernier
Experienced
 
Natasha_bernier is offline
Join Date: Jun 2005
Location: Quebec, Canada
Posts: 68
Quote:
We'll just say that Chrono Trigger inspired the invention of bread.
Really? I didn't know that *jots that down*


Quote:
Damn you temporal mechanics! DAMN YOU!
*shakes fist*
 

Old 05-13-2006, 02:40 PM   #49
s73v3r
Really Experienced
 
s73v3r is offline
Join Date: Mar 2005
Location: Orange County
Posts: 117
On Soviet SNES, Chrono Trigger plays YOU!

And if Chrono Trigger is greater than sliced bread (and I'm not saying it isn't, for it truely is), would that mean that Katamari Damacy is greater than ... banana bread?
 

Old 05-13-2006, 04:11 PM   #50
SexyCleric
Don't make me spank you.
 
SexyCleric's Avatar
 
SexyCleric is offline
Join Date: Feb 2006
Location: Pittsburgh, PA
Posts: 2,942
Quote:
Originally Posted by s73v3r
On Soviet SNES, Chrono Trigger plays YOU!

And if Chrono Trigger is greater than sliced bread (and I'm not saying it isn't, for it truely is), would that mean that Katamari Damacy is greater than ... banana bread?

Hmmm. If CT is better than sliced bread, then Katamari is better then bread laced with acid.

*Twitch* God... That game gave me nightmares for four days!
 
Closed Thread


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT -4. The time now is 08:35 PM.

Copyright 1998-2013 Literotica Online. Literotica is a registered trademark.