Je mag één vraag stellen....

mmhmmmm.... :devil:

Natuurlijk kan ik vragen wat is je borstomvang,Wat is M's volledige naam, wellicht je gewicht of waar je resideerd.....

Maar wat really is on everybody's mind.
Wat is je pincode?! :p

No Really, Wat is je Voornaam :D
 
Je weet dat je een halve antwoord heb gegeven.
wat is dan je rug omvang?!..... ?DD.

Maar goed , ik werk in de Mode industrie.
(niet echt verwacht of wel?!)

Iedergeval in theorie is het leuk om een vraag te stellen aan je boven buurman, maar op ten duur loop je wel in rondjes; jij vraagt mij wat , ik antwoord, Ik kan alleen maar jouw weer iets vragen and so on and so forth.
 
Precies. Vraag aan M's Girl: heb jij regelmatig contact met de Big Brothers van Lit? Hoe gaat dat dan?
 
deleted
 
Last edited by a moderator:
M's girl said:
Wanneer heb je voor het laatste sex met een vrouw gehad?


:eek: jeetje , daar moet ik even van blozen, je weet toch dat een heer zoiets niet verteld.

Toen een vriend van mij die vraag stelde onstemde dat mijn boy-friend, in which my mistress mij tot de orde riep met haar whip. Het geluid wekte mijn girl-friend die net in slaap was gevallen met mijn vrouw. needless to say the whole house was stirring. Maar het is meer dan logisch om intiem te praten na sex. ;)

Oké...., laten we zeggen dat het rond dezelfde tijd was dat de Vliegtuig uit Syrië met Evacués in Eindhoven landde. :D



mijn vraag aan jouw.....Wat zijn je beste ass'ets ... waar ben je het meest trots op van je lichaam.
 
Ik mag niet klagen wanneer het komt op uiterlijk.
:cool: <--- God's gift to .........my future wife ;)

But what seperates me from the Rest....
Is my mind... Special I be :D
 
Dan maar een vraag aan IEDEREEN! (al is dat hier een weinig omvattend begrip...). Wat was vandaag je beste moment, en wat je slechtste?
 
M's girl said:
Slechtste? Mwah... even denken.... geen slechte momenten nog... kan dat?


Slecht is een relatief begrip, er is altijd een 'slechtste' moment tussen veel goede momenten. Misschien ben je wel uitgeschoten met het scheermesje bij het verwijderen van wat haartjes en heb je nu een wondje waar je het niet kan gebruiken. Onbetekenend, maar wel het slechtste moment van je dag.
 
Het goede van mijn dag is dat ik al meer dan 12 uur op ben..
( veel werk gedaan kunnen krijgen.)

Het slechtte is...dat het pas 14.18 is !!!! (yawns).
 
o1216o said:
Het goede van mijn dag is dat ik al meer dan 12 uur op ben..
( veel werk gedaan kunnen krijgen.)

Maar jij bent toch ook 24 uur per dag alert hier? Wanneer wordt al dat werk dan gedaan?
 
Ik ben continue aan het multi-tasken.

Naast dit speel ik ook nog schaken met een mate in the states.
Bop ik mijn hoofd met de muziek van mijn keuze.
En probeer ik een paar rapporten door te lezen en te corrigeren.

Het is fortuinlijk voor mij dat er maar 5 mensen zijn die posten , dus de tempo ligt hier dus redelijk laag.

maarre je heb zelf niet geantwoord... iedereen means you 2 right?!
 
Last edited:
o1216o said:
maarre je heb zelf niet geantwoord... iedereen means you 2 right?!


Beste moment was het vinden van een mooie vertaling voor een lastige zin. Slechtste (maar relatief gezien zoals gezegd) een afspraak waarbij een gloednieuwe kennis niet verscheen, wat ik jammer vond.
 
lastmanonearth said:
Beste moment was het vinden van een mooie vertaling voor een lastige zin. Slechtste (maar relatief gezien zoals gezegd) een afspraak waarbij een gloednieuwe kennis niet verscheen, wat ik jammer vond.

Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is " to be stood up ".
Was het zo'n , als je komt WOOHOO...als je niet komt dan no harm no foul ?!.
Klinkt spannend.
 
o1216o said:
Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is " to be stood up ".
Was het zo'n , als je komt WOOHOO...als je niet komt dan no harm no foul ?!.
Klinkt spannend.

Ja, zo'n afspraak was het ongeveer. Ik voel me ook niet 'stood up', hoor (zo leer je nog eens wat Amerikaans hier). En de kansen zijn trouwens nog niet verkeken - de dag is nog niet voorbij.
Vraag aan jou: vanwaar je in deze hitte welhaast bovenmenselijke inzet voor dit forum? Moet je niet lekker in de zon, meid?
 
lastmanonearth said:
Ja, zo'n afspraak was het ongeveer. Ik voel me ook niet 'stood up', hoor (zo leer je nog eens wat Amerikaans hier). En de kansen zijn trouwens nog niet verkeken - de dag is nog niet voorbij.
Vraag aan jou: vanwaar je in deze hitte welhaast bovenmenselijke inzet voor dit forum? Moet je niet lekker in de zon, meid?

Ehhh Dude.....

Hopelijk door het zien dat er " leven" in dit board zit, het mensen doen besluiten om toch eens mee te doen aan dit forum waar iedereen in zijn waarde word gelaten en de mensen meer dan vriendelijk zijn.

Een plek waar je jezelf kan educateren en ervaringen meedelen in het spannende spel van liefde en Sex.

De Dutch Lit....Gezelligheid kent geen tijd maar wel een plaats. De Dutch Lit...

* sticks up thumb and smiles for camera* :D
 
Last edited:
Back
Top