Nederlandse Lit-Leden - Stel jezelf voor.

Uhm, nee da's waar. Ik heb een hoop posts uit het café op mijn naam staan... niet allemaal even noemenswaardig - maar dat was om de gang er een beetje in te houden hier. Lukt soms, maar Dutch Lit is over het algemeen wel erg rustig.

Jammer, maar helaas....
 
hoihoi
nieuw lit lid vanuit belgie :nana:

joep medemembers ik ben dus sven een nog vrij jong iemand vaan 22 j
men hobby's of toch waar dak me het meeste mee bezig hou is,
snowboarden en motorijden :D .
int dagelijkse leven ben ik een lasser van beroep, in de weekends ben ik meestal te "spotten" op men bike treffens aant rijden.
en in de tijd dat me nog rest ben ek een websurfer

grtz xyl
 
Xylion said:
hoihoi
nieuw lit lid vanuit belgie :nana:

joep medemembers ik ben dus sven een nog vrij jong iemand vaan 22 j
men hobby's of toch waar dak me het meeste mee bezig hou is,
snowboarden en motorijden :D .
int dagelijkse leven ben ik een lasser van beroep, in de weekends ben ik meestal te "spotten" op men bike treffens aant rijden.
en in de tijd dat me nog rest ben ek een websurfer

grtz xyl
Welkom Xylion! Ik hoop dat je je draai een beetje kan vinden hier. Het leuke van Literotica vind ik dat er voor elk wat wils te vinden is. Op de 'engelse kant' is de meeste reuring en ik zie dat je daar al een post geplaatst hebt. In het How To forum en het aanpalende HT Café komen de iets serieuzere zaken aan de orde. De Nederlandse kant heeft geen subforums en daar is vooralsnog bewust voor gekozen. Ja zal ook zien dat het hier vrij rustig is maar ik kom in ieder geval regelmatig even binnen vallen.

Ik kan je vast melden dat persoonlijke oproepen (voor contact|chatten enzo) hier nauwelijks gehoor vindt omdat er gewoonweg te weinig reuring is. Ben benieuwd wat je van Lit vindt en wat je met ons te delen hebt!

Groet,
M's
 
M's girl said:
Uhm, nee da's waar. Ik heb een hoop posts uit het café op mijn naam staan... niet allemaal even noemenswaardig - maar dat was om de gang er een beetje in te houden hier. Lukt soms, maar Dutch Lit is over het algemeen wel erg rustig.

Jammer, maar helaas....

zijn we allemaal te bescheiden of zijn er weinig leden?
12 maanden tot trouwerij? wanneer is de grote datum of is dat een groot geheim ?
 
aerodeck said:
zijn we allemaal te bescheiden of zijn er weinig leden?
12 maanden tot trouwerij? wanneer is de grote datum of is dat een groot geheim ?
Er zwerven wel veel (nou ja) Nederlanders rond op Lit (dat trouwens ook op de Engelse kant erg rustig is de laatste tijd) maar veel ervan komen niet op Dutch Lit. Ik heb het ook lang links laten liggen, voornamelijk omdat er ook niet erg veel gebeurde.

Toen ik wel vaker kwam kijken werd ik meteen geronseld als moderator en sindsdien heb ik getracht de boel een beetje aan de gang te houden hier, maar zonder actief postende leden begin je uiteindelijk niet veel.

Er zijn een paar vaste 'klanten' die zo nu en dan binnen komen vallen en héél soms komt het zo uit dat het actually druk is hier - voor Dutch Lit's doen dan hè? Maar goed, we geven niet op.... er moet liefst een vast cluppie komen dat gewoon regelmatig aanwezig is en actief post, meepraat en antwoord, dan maak je het meest kans dat er nieuwe mensen bij komen. Maar ja, of dat ooit zal gebeuren? Ik zou zeggen: zet het op een posten; ik doe wel mee!

Oh, en de grote dag is, nou ja, over een jaar dus hè? Vier september is de bedoeling. Duurt nog effe dus ;)
 
Hallo allemaal,

vers lid meldt zich : vrouw, begin 40, met een gezonde nieuwsgierigheid naar erotiek en sexualiteit en altijd op zoek naar nieuwe verhalen :)

Liefs,
WF
 
Warmfantasies said:
Hallo allemaal,

vers lid meldt zich : vrouw, begin 40, met een gezonde nieuwsgierigheid naar erotiek en sexualiteit en altijd op zoek naar nieuwe verhalen :)

Liefs,
WF
Welkom! Nou, verhalen zát hier, maar die heb je al ontdekt neem ik aan? Als je vragen hebt, dan hoor ik het wel. En kom af en toe eens in het Café binnen vallen als je zin hebt.

Gegroet, M's
 
Ben nu 28 jaar. Werkzaam in het onderwijs. Getrouwd met een schitterende en lieve vrouw.
Mijn hobbies zijn: lezen, films, science fiction en geschiedenis.
 
rikovandijk said:
Ben nu 28 jaar. Werkzaam in het onderwijs. Getrouwd met een schitterende en lieve vrouw.
Mijn hobbies zijn: lezen, films, science fiction en geschiedenis.
Welkom Riko! Een onderwijzer.... (neem ik aan) .... Cool! Laat me raden? Geschiedenis? Of is dat te makkelijk? Lezen en films zijn ook hobbies van mij dus ik ben benieuwd of we hetzelfde genre voor ogen hebben (vast niet, haha).

Anyway.... hoe kwam je zo op (Dutch) Lit terecht?
 
Ik heb inderdaad wel geschiedenis gestudeerd. Qua films en boeken heb ik een redelijk brede smaak, dus daar kunnen wel wat zaken om over te praten.
Ik ben eigenlijk op de lit terechtgekomen omdat de verhalen las en wilde weten welke personen ze hadden geschreven en ook om mensen te leren kennen eigenlijk.
 
Nou, nogmaals welkom dan. Kijk rustig rond, er is een hoop te lezen maar het is wel een beetje rustig hier op dit moment. Ik vind het altijd erg leuk om over van alles te discussieren (boeken, films, seks) maar ik moet wel tegengas hebben en discussiemateriaal. Heb lang genoeg tegen mezelf lopen "lullen" hier en dat houdt op een gegeven moment een beetje op natuurlijk.

Maar ja, je hebt misschien meegekregen dat ik de mod ben van Dutch Lit dus ik blijf de boel een beetje in de gaten houden hier en geef soms threads een zwieper, zeg maar. Verder vertoef ik (van oorsprong ook) veel op de Engelse kant en dan vooral in How To en het How To Café.

Ik moet zo weg maar als je iets te melden hebt zoek dan vooral de bijpassende thread erbij of start er één! Dan kom ik vanzelf voorbij en wie weet anderen ook!

Later!
 
Inderdaad een discussie is eigenlijk alleen interessant wanneer mensen verschillende standpunten hebben. Is het een idee om een algemeen filmtopic te open en daar over films te praten. Natuurlijk wel degenen die we gezien hebben, anders zijn we snel uitgeluld.
 
IJsbooty zegt hallo

Hey is ben dus ijsbooty.

Ik heb wat verhalen gelezen en heb toen besloten me hier aan te melden.
Ik zit zelf in deverse fora, ero en non-ero, dus is het ook niet meer dan logisch eigenlijk :D
\
Van welke verhalen hou ik:
De Lesbische verhalen en dan vooral:
Jong-Oud uit de Incest/taboo sectie

Fetish: Vooral de teasers met kleding, lingerie ed

Helaas moet ik voor de meeste verhalen naar de Engelse index.
Mss moet ik zelf maar 's gaan schrijven :rolleyes:
 
ijsbooty said:
Hey is ben dus ijsbooty.
[...]
Helaas moet ik voor de meeste verhalen naar de Engelse index.
Mss moet ik zelf maar 's gaan schrijven :rolleyes:
Inderdaad, het aantal verhalen op Literotica in het Nederlands is erg klein; er zijn tijden geweest dat ik elke week minstens één verhaal opstuurde, maar die tijden zijn voorbij, vrees ik, de inspiratiebron is ernstig aan het opdrogen: ik heb wel een paar leuke ideeën, maar geen idee hoe en ook niet zoveel zin meer om ze uit te werken.
 
Back
Top