Proeflezen

JuneSummers

Experienced
Joined
Nov 1, 2011
Posts
54
Ik vroeg me af of er belangstelling is om verhalen te proeflezen voordat ze op Lit worden gezet. Ik verklaar me bij deze alvast bereid om dit ook voor anderen te doen. ;)

Wie interesse heeft kan op onderstaande link mijn verhaal vinden die momenteel nog in de queue staat--en steeds weer achterin wordt gezet omdat ik allemaal foutjes blijf tegenkomen en die dan ook per direct wil verbeteren! Kritiek/commentaar/suggesties ter verbetering zijn ook welkom! (Ik kan er heus wel ertegen, haha!)

Titel: Een reünie voor twee
Categorie: Romantiek
Aantal woorden: 6000+
https://***************/document/d/17kXtWbQpl-cmMBmuNsj3GM4l7k25EX8FSWf6MUBeM5A/edit?usp=sharing
 
Goed idee June, en als ik weer eens wat in het Nederlands schrijf (of vertaal) zal ik je graag vragen om mijn werk te editeren, want met proeflezen is het bij mij niet gedaan; daarvoor ben ik te lang uit NL weg.
 
Zijn er nog leden die zich beschikbaar stellen als beta-readers?

Ik heb een verhaal gebaseerd op het televisieprogramma 'Beste Zangers'. Ik denk dat het onder 'Romance' valt, en ondanks dat het bijna 22.000 woorden heeft (~5 1/2 pagina's), is de erotische content beperkt.

Oorspronkelijk had ik het idee om een Engelstalige versie mee te laten doen met de 'Summer Lovin' contest', maar ik twijfel nu of dit een geschikt verhaal daarvoor is.

Mochten er vrijwilligers zijn om het verhaal van tevoren eens kritisch door te nemen, dan lees ik dat graag.
 
Back
Top