The Dutch Lit Café

M's girl said:
Yup! That was it. I'm a good girl, you know? ;)
I know ... well, I've read ... then again *winks* ... that's why your reference to sex took me aback
 
M's girl said:
Oh, but I like talking about sex (see, I have over 7000 posts to my name and less than 5% of those on the GB). It's an interesting subject and I have tons to learn still. I have tons to share too and I like that. What interests me most, though, is how everything works in the relationships between men and women. The love, the different points of view, the sex and so forth. I think men and women are less different than they think they are but there is still this .... I don't know what - that apparently makes it so much more important to put emphases on the differences than the similarities.

That's intriguing to me and I like to talk about those things. Sex is a part of it. I do talk sex, but never in PM's and never to 'amuse' (ahem) the other...
Excusatio non petita ... LOL

I know what you mean, love; do 'bore' me :D with the similarities you have spotted between M and yourself: I'm interested ;)
 
M's girl said:
How often have you said to a woman after hours or days (even) of debate "But honey, look, that is exactly what I want too, what are we fighting about anyway?"......
Now, this is interesting: you see, I always tell my lady I would never fight with anyone for free ... and you'd be amazed at how mad she gets at that :D

I guess what you describe is what takes place in what would be normal couples ... not always couples are normal though.

I have to go now, otherwise I'd have a fight to avoid :D

Nice chatting with you, love, take care :)
 
Niet alleen hier, maar bijna overal, dus ook aan de Engelse kant. Ik vraag me steeds meer af wat er gebeurd is... :confused: :confused: :confused:
 
DarkBee said:
Bijna al haar posts hier heeft ze verwijderd! Ik vraag me toch af waarom... :confused:

Ja, dat zag ik net ook vandaar mijn vraag of alles goed is.

Wat een werk...om alles te deleten...wow.
 
Soms kiezen mensen ervoor om Lit te verlaten.
Het ziet er naar uit dat M's girl dat ook heeft gedaan.

Jammer, maar het komt vaker voor.


:rose:
 
slavin said:
... Wat een werk...om alles te deleten...wow.
Ja inderdaad, ik zag tijden van 5AM tot 10PM (of andersom, en ik vergeet altijd wat nou 's ochtends en wat nou 's middags is...).
 
DarkBee said:
Ja inderdaad, ik zag tijden van 5AM tot 10PM (of andersom, en ik vergeet altijd wat nou 's ochtends en wat nou 's middags is...).


AM = ante meridiem ---> voor
PM = post meridiem ---> na

Ik onthoud 't door PS = Post Scriptem, na de brief nog wat schrijven.

:D

Eens een schooljuf, altijd een schooljuf.

:eek:
 
Black Tulip said:
Soms kiezen mensen ervoor om Lit te verlaten.
Het ziet er naar uit dat M's girl dat ook heeft gedaan.

Jammer, maar het komt vaker voor.

:rose:
Daar zat ik ook al aan te denken, maar ik snap niet waarom.
Dan hebben we waarschijnlijk ook een nieuwe moderator nodig, wolf2002 zie ik nooit posten.
 
Black Tulip said:
Soms kiezen mensen ervoor om Lit te verlaten.
Het ziet er naar uit dat M's girl dat ook heeft gedaan.

Jammer, maar het komt vaker voor.


:rose:
Da's waar. Ik ben zelf ook wel eens weg gegaan van Lit en ben toen na een jaar of wat weer terug gekomen onder een nieuwe naam. Ik heb nog steeds wel eens periodes dat ik even genoeg heb van het internet en dan neem ik even een stapje terug.

Maar ik vraag me toch altijd af of alles goed is als ik een persoon ineens zie verdwijnen.
 
Je kunt natuurlijk altijd PM'en.
Heb ik ook gedaan. ;)

En ja, ik heb ook bedacht dat we dan een moderator nodig hebben ...
als ze echt stopt.

:(
 
DarkBee said:
Ja inderdaad, ik zag tijden van 5AM tot 10PM (of andersom, en ik vergeet altijd wat nou 's ochtends en wat nou 's middags is...).
Ik heb het zelf ook een keer gedaan toen ik Lit eens verliet en ik had toen lang niet zoveel posts als M's girl. Ben ik toen een halve middag mee bezig geweest.
 
Black Tulip said:
Je kunt natuurlijk altijd PM'en.
Heb ik ook gedaan. ;)

Da's het eerste wat ik deed toen ik zag dat haar posts weg waren waren. :)


Black Tulip said:
En ja, ik heb ook bedacht dat we dan een moderator nodig hebben ...
als ze echt stopt.

Laten we hopen van niet. Misschien verandert ze alleen van gebruikersnaam.
 
Black Tulip said:
AM = ante meridiem ---> voor
PM = post meridiem ---> na

Ik onthoud 't door PS = Post Scriptem, na de brief nog wat schrijven.

:D

Eens een schooljuf, altijd een schooljuf.

:eek:
Dank u, juf Tulp, ik zal het proberen te onthouden ;)
 
Back
Top