Op zoek naar Nederlandse roleplay

Talia69

Virgin
Joined
Sep 19, 2014
Posts
1
Hallo allemaal! Ik ben Talia en ik hou van seksuele roleplay. Normaal schrijf ik in het Engels, waar ik dan ook veel meer ervaring mee heb, maar als Nederlandse immigrante mag ik mijn Nederlandse schrijfvaardigheid niet verwaarlozen. Vandaar dat ik hier ben om weer eens in het Nederlands geile verhalen te schrijven. Maar daar heb ik een partner voor nodig.

Ik ben open voor een hoop verschillende scenario's, te veel om op te noemen, dus geef ik maar wat info over mezelf en als het goed klinkt kan je me een berichtje sturen. Ik ben een biseksuele vrouw die ook als shemale kan spelen. Als vrouw speel ik het liefst met mannen of shemales, en als shemale het liefst met vrouwen. Ik kan alle leeftijden tussen 14 en 50 spelen, maar mijn voorkeur ligt onder de 30.

Ik hou van mannen in alle soorten en maten, maar vooral als ze grootgeschapen zijn. Vrouwen heb ik het liefst licht mollig, met grote (en dan ook echt grote) tieten en een lekker dikke kont. Ik kan zowel dom als sub zijn, maar ik hou het liever licht, dus geen harde BDSM. Qua seks hou ik van uitgebreid tongzoenen, pijpen en beffen, om daarna lekker in beide gaatjes geneukt te worden. Ik heb een lichte kleding fetish, vooral bij vrouwen, en ben ook helemaal open voor FFM of MMF trio's.

Er is nog zoveel meer te vertellen, maar ik laat het hierbij. Als je interesse hebt, stuur me een berichtje!
 
Back
Top