seltsame Redaktion

lichtenberg24

Virgin
Joined
Jul 18, 2008
Posts
3
Hallo an alle,

habe gerade von einigen Lesern die Mitteilung erhalten, dass eine meiner Geschichten nicht mehr aufzufinden ist.
Habe nachgeschaut: kaum zu glauben; aber nachdem ich die Geschichte vor 4 JAHREN veröffentlicht habe, wurde sie jetzt von 2 Hilfsredakteuren namens Laurel und Manu, Moni oder sonst etwas gesperrt. Zumindest einer dieser slbsternannten Zensoren trägt seinen Namen wohl nicht umsonst.

Könnt ihr mir sagen, wie ich meine Geschichten selber bei Lit löschen oder zurückziehen kann. Der Kindergarten hier wird mir wirklich zu blöde.
Und für Empfehlungen einer anderen Plattform für solche Geschichten wäre ich sehr verbunden.
Danke

Gruß
lichtenberg24
 
Hallo an alle,

habe gerade von einigen Lesern die Mitteilung erhalten, dass eine meiner Geschichten nicht mehr aufzufinden ist.
Habe nachgeschaut: kaum zu glauben; aber nachdem ich die Geschichte vor 4 JAHREN veröffentlicht habe, wurde sie jetzt von 2 Hilfsredakteuren namens Laurel und Manu, Moni oder sonst etwas gesperrt. Zumindest einer dieser slbsternannten Zensoren trägt seinen Namen wohl nicht umsonst.

Könnt ihr mir sagen, wie ich meine Geschichten selber bei Lit löschen oder zurückziehen kann. Der Kindergarten hier wird mir wirklich zu blöde.
Und für Empfehlungen einer anderen Plattform für solche Geschichten wäre ich sehr verbunden.
Danke

Gruß
lichtenberg24

If your story was removed 4 years after posting, it probably means that somebody reported it for some sort of prohibited content. If you want to post it to another site, it would be a good idea to find out what the issue was (usually I think Laurel gives an explanation for rejected stories?) because other sites might reject it for the same reason.
 
Oh, yes.....the explanation was "too much violence"......
so, if that comes up after 4 years, which are the rules this platform is checking stories.....
if there was a complain, they should delete all my stories.

So anyway the best solution is for me to cancel my activities on lit. and to delete my stories published so far (and read more than 1.000.000 times all together)

Could you be so kind a nd tell me how I can delete my stories from this webpage. There must be a easier way than complaining by myself about my own stories to "activate Laurel"

Thanks and kind regards

lichtenberg24
 
Oh, yes.....the explanation was "too much violence"......
so, if that comes up after 4 years, which are the rules this platform is checking stories.....
if there was a complain, they should delete all my stories.

Probably they only got a complaint about one story, so they would only have checked & removed that one story.

Could you be so kind a nd tell me how I can delete my stories from this webpage. There must be a easier way than complaining by myself about my own stories to "activate Laurel"

If you have a few stories, you should be able to do it by using the instructions here:

http://www.literotica.com/faq/05235347.shtml#05313767

except instead of "EDITED" put "DELETE" - you will have to do this for each story.

If you have a lot of stories, or if you want to delete your account altogether, you need to send a private message to Laurel or Manu.
 
deine geschichten gehörten zum besten was hier zu finden ist. vor allem die interracial (afrika, asien) einflüsse gefallen mir sehr gut.

hast du mehr stories?

gruss
 
Back
Top