Old 10-02-2011, 09:48 PM   #151
Cipher
*Queen IDGAF*
 
Cipher's Avatar
 
Cipher is offline
Join Date: Feb 2002
Location: USA/UK
Posts: 17,476
Quote:
Originally Posted by LeftyT View Post
Hey Cipher!

Sexy Pics, hun, thank you for sharing.
Hey

Thanks!
 

Old 10-02-2011, 09:49 PM   #152
Cipher
*Queen IDGAF*
 
Cipher's Avatar
 
Cipher is offline
Join Date: Feb 2002
Location: USA/UK
Posts: 17,476
Here's more boob pics!!!
Attached Images
File Type: jpg boob1.jpg (1.5 KB, 213 views)
File Type: jpg boob2.jpg (2.4 KB, 212 views)
 

Old 10-02-2011, 09:50 PM   #153
Cipher
*Queen IDGAF*
 
Cipher's Avatar
 
Cipher is offline
Join Date: Feb 2002
Location: USA/UK
Posts: 17,476
Another one..
Attached Images
File Type: jpg boob3.jpg (2.2 KB, 210 views)
 

Old 10-02-2011, 09:50 PM   #154
Cipher
*Queen IDGAF*
 
Cipher's Avatar
 
Cipher is offline
Join Date: Feb 2002
Location: USA/UK
Posts: 17,476
And one more..
Attached Images
File Type: jpg boob4.jpg (2.0 KB, 256 views)
 

Old 10-02-2011, 10:03 PM   #155
FarmerTan
Literotica Guru
 
FarmerTan is offline
Join Date: Apr 2011
Posts: 2,237
You look good enough to eat babe
 

Old 10-02-2011, 10:04 PM   #156
JagerSaint
Experienced
 
JagerSaint is offline
Join Date: Sep 2011
Posts: 46
Boobylicious is such an accurate description for you
 

Old 10-02-2011, 10:05 PM   #157
Cipher
*Queen IDGAF*
 
Cipher's Avatar
 
Cipher is offline
Join Date: Feb 2002
Location: USA/UK
Posts: 17,476
Quote:
Originally Posted by FarmerTan View Post
You look good enough to eat babe

*Giggle*

Thanks Farmer
 

Old 10-02-2011, 10:05 PM   #158
Cipher
*Queen IDGAF*
 
Cipher's Avatar
 
Cipher is offline
Join Date: Feb 2002
Location: USA/UK
Posts: 17,476
Quote:
Originally Posted by JagerSaint View Post
Boobylicious is such an accurate description for you

Ah! Thanks! LoL
 

Old 10-02-2011, 10:06 PM   #159
FarmerTan
Literotica Guru
 
FarmerTan is offline
Join Date: Apr 2011
Posts: 2,237
Quote:
Originally Posted by Cipher View Post
*Giggle*

Thanks Farmer
*yum*
 

Old 10-02-2011, 10:07 PM   #160
Cipher
*Queen IDGAF*
 
Cipher's Avatar
 
Cipher is offline
Join Date: Feb 2002
Location: USA/UK
Posts: 17,476
Quote:
Originally Posted by FarmerTan View Post
*yum*

Oh jeez..

We could use chocolate sauce to make me more *Yum*
 

Old 10-02-2011, 10:09 PM   #161
FarmerTan
Literotica Guru
 
FarmerTan is offline
Join Date: Apr 2011
Posts: 2,237
Quote:
Originally Posted by Cipher View Post
Oh jeez..

We could use chocolate sauce to make me more *Yum*
Good to the last drop
 

Old 10-02-2011, 10:10 PM   #162
JagerSaint
Experienced
 
JagerSaint is offline
Join Date: Sep 2011
Posts: 46
Quote:
Originally Posted by Cipher View Post
Ah! Thanks! LoL
Anytime sexy
 

Old 10-02-2011, 10:11 PM   #163
Cipher
*Queen IDGAF*
 
Cipher's Avatar
 
Cipher is offline
Join Date: Feb 2002
Location: USA/UK
Posts: 17,476
Quote:
Originally Posted by FarmerTan View Post
Good to the last drop

LMAO isn't that a coffee slogan?
 

Old 10-02-2011, 10:11 PM   #164
Cipher
*Queen IDGAF*
 
Cipher's Avatar
 
Cipher is offline
Join Date: Feb 2002
Location: USA/UK
Posts: 17,476
Quote:
Originally Posted by JagerSaint View Post
Anytime sexy

Well..if that's the case..LoL
 

Old 10-02-2011, 10:14 PM   #165
JagerSaint
Experienced
 
JagerSaint is offline
Join Date: Sep 2011
Posts: 46
Quote:
Originally Posted by Cipher View Post
Well..if that's the case..LoL
I wonder what you're thinking
 

Old 10-02-2011, 10:14 PM   #166
FarmerTan
Literotica Guru
 
FarmerTan is offline
Join Date: Apr 2011
Posts: 2,237
Quote:
Originally Posted by Cipher View Post
LMAO isn't that a coffee slogan?
No, it's what one must surely mutter after getting acquainted with your boobs
 

Old 10-02-2011, 10:15 PM   #167
Cipher
*Queen IDGAF*
 
Cipher's Avatar
 
Cipher is offline
Join Date: Feb 2002
Location: USA/UK
Posts: 17,476
Quote:
Originally Posted by JagerSaint View Post
I wonder what you're thinking


Idk..you know i'm pretty wicked
 

Old 10-02-2011, 10:16 PM   #168
Cipher
*Queen IDGAF*
 
Cipher's Avatar
 
Cipher is offline
Join Date: Feb 2002
Location: USA/UK
Posts: 17,476
Quote:
Originally Posted by FarmerTan View Post
No, it's what one must surely mutter after getting acquainted with your boobs

LMFAO! Nicety!

Ah..i heart you farmer LoL You make me laugh.
 

Old 10-02-2011, 10:17 PM   #169
JagerSaint
Experienced
 
JagerSaint is offline
Join Date: Sep 2011
Posts: 46
Quote:
Originally Posted by Cipher View Post
Idk..you know i'm pretty wicked
Yes you are. I love it!
 

Old 10-02-2011, 10:17 PM   #170
FarmerTan
Literotica Guru
 
FarmerTan is offline
Join Date: Apr 2011
Posts: 2,237
Quote:
Originally Posted by Cipher View Post
LMFAO! Nicety!

Ah..i heart you farmer LoL You make me laugh.
 

Old 10-02-2011, 10:20 PM   #171
Cipher
*Queen IDGAF*
 
Cipher's Avatar
 
Cipher is offline
Join Date: Feb 2002
Location: USA/UK
Posts: 17,476
Quote:
Originally Posted by JagerSaint View Post
Yes you are. I love it!

Yeah thats what you say now..you won't be when i tell you i'm comin down route 9 LMFAO i'll call you from charlie browns steak house in Brick..LoL
 

Old 10-02-2011, 10:20 PM   #172
Cipher
*Queen IDGAF*
 
Cipher's Avatar
 
Cipher is offline
Join Date: Feb 2002
Location: USA/UK
Posts: 17,476
Quote:
Originally Posted by FarmerTan View Post

You blush?! Aww shit!



My mind is working..Hmm..
 

Old 10-02-2011, 10:22 PM   #173
FarmerTan
Literotica Guru
 
FarmerTan is offline
Join Date: Apr 2011
Posts: 2,237
Quote:
Originally Posted by Cipher View Post

My mind is working..Hmm..
What's it working on Chief Engineer?
 

Old 10-02-2011, 10:24 PM   #174
Cipher
*Queen IDGAF*
 
Cipher's Avatar
 
Cipher is offline
Join Date: Feb 2002
Location: USA/UK
Posts: 17,476
Quote:
Originally Posted by FarmerTan View Post
What's it working on Chief Engineer?

*pointing* here's the schematics i have for you..LoL

All this groping and rubbing..i'm sure you're ok with that..maybe a little lick here and there too

Does this plan fit your criteria?

Last edited by Cipher : 10-02-2011 at 10:25 PM. Reason: Spelling error.
 

Old 10-02-2011, 10:24 PM   #175
JagerSaint
Experienced
 
JagerSaint is offline
Join Date: Sep 2011
Posts: 46
Quote:
Originally Posted by Cipher View Post
Yeah thats what you say now..you won't be when i tell you i'm comin down route 9 LMFAO i'll call you from charlie browns steak house in Brick..LoL
I wish you were that close!!!
 
Closed Thread


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT -4. The time now is 09:25 AM.

Copyright 1998-2013 Literotica Online. Literotica is a registered trademark.