The Dutch Lit Café

Of 't liefde is, laat ik nog maar even in het midden. :rolleyes:
Maar we chatten heel wat af.

En als een gehoorzame vrouw ben ik dus 's avonds wel online, maar niet hier.

:D
 
Oh, gut, dat belooft nog wat. :D

Al zie ik mezelf als 50+ toch niet meer in het huwelijksbootje stappen. LOL

Jammer dat de zomer voorbij is hè?
De rosé kan de kast weer in tot volgend jaar, denk ik zo.

Warme chocolademelk met slagroom, dat lijkt me wel wat.

:D
 
Jemig, wat een oude wijven lopen er rond! :D

Geintje, leeftijd zegt namelijk helemaal niets over hoe je je voelt en hoe je in je vel zit; je bent zo oud als je jezelf voelt, om er maar een welbekend cliché tegenaan te gooien.

Voor alle duidelijkheid: ik zit nog aan de goede kant van de 20 (tot begin volgend jaar...).
 
Last edited:
Ik kan me nauwelijks nog herrinneren dat ik 20 was....:)

Zo ziet mijn basgitaar eruit...Een Rickenbacker uit 1977, een erg fijne bas met nog fijner geluid.

E.
 

Attachments

  • Rickenbacker.gif
    Rickenbacker.gif
    27 KB · Views: 108
EddySpaghetty said:
Ik kan me nauwelijks nog herrinneren dat ik 20 was....:)

Zo ziet mijn basgitaar eruit...Een Rickenbacker uit 1977, een erg fijne bas met nog fijner geluid.

E.
Ah, een klassieker. Mijn Thunderbird is ook een klassieker, ook al lijkt de vorm erg modern, hij is al in 1963 ontworpen door Gibson. Zie ook de Flying V en de Explorer (uit de jaren '50 zelfs) en de Firebird (jaren '60). De Epiphone Goth-uitvoering is wel vrij nieuw.
 
M's girl said:
Je hebt waarschijnlijk gelijk (hoewel, laat ik alleen voor mezelf praten) maar ook als je zegt dat je zo oud bent als je je voelt. En gelukkig schatten ze me meestal nog jonger in, hoewel dat soms ook door M kan komen die jonger is....

Oh well.... je hàd mijn zoon kunnen zijn .... leeftijdsgewijs :D

LOL Ik sta ook nog niet met één been in het graf, gevoelsmatig dan.
Soms denk ik dat het leven pas leuk begon te worden bij 50. :eek:

Zoon? Verrek, ik heb steeds gedacht dat Darkbee een vrouw was. :eek:

Sorry. Was zeker een senior moment dan.

:D
 
Raar? Nee, helemaal niet.

Ik heb jaren gezegd dat ik 45 wilde blijven. LOL
Dat voelde prima en ik had ook het gevoel dat ik niet ouder werd.

Ergens rond de 50 is dat veranderd. Ik vind het - op dit moment - niet erg om ouder te worden. Komt denk ik omdat ik gemerkt heb, dat er nog genoeg te beleven en te ontdekken valt. Ik voel me dus niet oud, in de zin van klaar met groeien.

Ik word overigens zelden op mijn juiste leeftijd geschat. Altijd jonger.

:D
 
Black Tulip said:
Zoon? Verrek, ik heb steeds gedacht dat Darkbee een vrouw was. :eek:

Sorry. Was zeker een senior moment dan.

:D
Eh, hoe kom je daar nou weer bij?
 
Sorry, Bee.

Gewoon half gelezen wat er stond de laatste tijd.
Even snel bijlezen, na weken afwezigheid.
Dat werkt dus niet.

:rose: :kiss: :rose:
 
Uh, inmiddels goedenmiddag. Is er nog koffie?

Ja, het blijft boeiend wat mensen zich voor identiteit aanmeten hier of elders op het net.

Ik realiseer me dat ik bij DarkBee volledig op de naam ben afgegaan. :eek:

Over het algemeen ga ik er maar vanuit dat mensen bewust een naam en een av gekozen hebben. Maar ja, dan neem ik dus wel mezelf als referentiekader. LOL

:D
 
Black Tulip said:
Uh, inmiddels goedenmiddag. Is er nog koffie?

Ja, het blijft boeiend wat mensen zich voor identiteit aanmeten hier of elders op het net.

Ik realiseer me dat ik bij DarkBee volledig op de naam ben afgegaan. :eek:

Over het algemeen ga ik er maar vanuit dat mensen bewust een naam en een av gekozen hebben. Maar ja, dan neem ik dus wel mezelf als referentiekader. LOL

:D
Nja, ik moet toegeven dat ik me regelmatig vrouwelijke namen/personages aanmeet, zowel online als in computerspellen, dus het kan inderdaad verwarrend zijn.
 
M's girl said:
Hey, is dat Emma niet? Anyway, deze Av past beter bij je naam. Ik dacht in eerste instantie trouwens ook dat je een vrouw was door de naam. Ik heb soms het idee dat ik één van de weinige mensen ben op internet (nou ja, BT dan ook) die laat zien wie ze is. Ik geef mijn werkelijke identiteit niet graag prijs om allerlei redenen maar wat ik schrijf en vertel is waar en ben ik. Als iemand die mij kent de posts van M's 'per ongeluk' zou lezen zou hij/zij mij uit duizenden herkennen denk ik.

Wat betekent dat, DB, als je als man telkens achter vrouwspersoon-namen schuil gaat als man? ;)
Ja, dat is Emma Peel, ik ga als haar verkleed komende Halloween (ongeveer).
Laten we het er op houden dat ik het vrouwelijke in mezelf accepteer :p (ik hoef niet als vrouw door het leven te gaan, noch heb ik enige neiging daartoe).
 
Bee komt vanwege:

mijn achternaam, die met een B begint. Als artiestennaam, die ik gebruik om mijn muziek te maken, heb ik Big B gekozen. Omdat de B als Bee wordt uitgesproken, gebruik ik die variant ook regelmatig. Op 'mijn site', www.cu2.nl/darkbee, zie je hoe ik er in het echt uitzie.
 
Dark Bee, Big B.
En we hebben ook nog Mel B, jammer dat die nooit op Lit zit. Of was het LID in deze context.
Duh.
 
M's girl said:
Wat betekent dat, DB, als je als man telkens achter vrouwspersoon-namen schuil gaat als man? ;)
Ik zal de psychologie achter mijn naam en AV uitleggen:

ik moet bekennen dat ik graag kijk naar tekenfilms en tv-series die vooral gericht zijn op jongere vrouwen. Denk aan Totally Spies, Beugelbekkie, Lizzy McGuire, Winx Club, etc. Ik kijk sowieso graag tekenfilms op Foxkids en Nickelodeon.
Daarnaast beken ik ook dat ik de discografieën van onder andere K3 en de Spice Girls heb gedownload (al zijn Mel C's solowerk en de muziek van P!nk meer op volwassenen gericht). Aan Britney Spears c.s. ga ik me echter niet wagen. Hoe dan ook, metal in al zijn verschijningsvormen blijft toch mijn nummer 1 muziekkeuze, al mag ik graag naar veel verschillende stijlen luisteren.
In computerspellen meet ik me, indien mogelijk, een vrouwelijk personage aan of speel uitsluitend met vrouwen. In dit geval geldt dat voor Diablo II (Amazon) en Sims 2, waar ik een buurt, Amazonia genaamd, gecreeërd heb die uitsluitend wordt bewoond door vrouwen. Dit stamt deels van mijn ervaringen met Sims 1 (waarin koppels van hetzelfde geslacht uiteraard geen kinderen konden krijgen; in de Sims 2 kan je dat zelf bepalen bij stellen van verschillende geslachten), deels voor mijn voorkeur voor vrouwen/lesbiënnes of desinteresse voor mannen/homo's (niet negatief bedoeld) in het algemeen. Ook mijn interesse in mode speelt hierbij een rol.

Ik heb niet de neiging om als vrouw door het leven te willen gaan: op mijn kostuum voor komende Halloween na (Emma Peel, vorige AV), vind ik het best om een man te zijn en me als zodoende te gedragen en te kleden etc. Als de gelegenheid zich voordat, is het best leuk om je te verkleden en je anders te gedragen dan normaal.

Voor de rest zal het me worst zijn wat jullie van me denken, iedereen heeft zo z'n eigenaardigheden.
 
Last edited:
Back
Top