Flap het er hier maar uit

er schijnt een site te zijn waar je allerlei puur nederlandse dingen kan bestellen voor de nederlanders in het buitenland :D

zal eens kijken of ik de url nog kan vinden
 
Ja, lekker he.
Ken je die witt eitjes ook met advocaatvulling? mmmmmmm
Hebben ze bij jullie ook van die specifieke producten die in bepaalde periodes worden gegeten?
 
M's girl said:
Ohja, enne, mooie Av trouwens McKenna!


:kiss: Dankjewel!



Ariane Wilhelmina Máxima Inez?! Zo groot een naam voor zo piepklein een meissie! :D "Ariane" is wel een mooie naam, in ieder gevaal.
 
M's girl said:
Ja, hoewel hij (de vader bij de aangifte die live op TV te zien was) volgens mij Ariaan zei (zonder de e aan het eind dus). Dit bericht had ik van een internet site overgenomen. Ik vind dat Inez ook wel leuk.... vernoemd naar de (een) zus van Máxima.

"Ariaan" is net als "Arjan"... ik vind het niet zo mooi als "Ariane."

Denk je dat hij (Alex) gaat door proberen tot dat hij een jongen krijgt?!
 
M's girl said:
Ja, ik vond Ariaan ook niet zo mooi, maar zie inmiddels wel overal 'gewoon' Ariane staan, dus het komt allemaal goed ;)

Ik heb geen idee eigenlijk, hij lijkt zéér tevreden met zijn drie meiden, nouja, vier eigenlijk dus. Voor de troonopvolging maakt het niets uit natuurlijk.

Hij heeft er 'hard' zijn best voor moeten doen (Maxima nog meer uiteraard) en 3 kinderen is geloof ik al steeds minder gebruikelijk.
 
komt wel bij dat de koningklijke familie (lees; uitvreters) gereformeerd zijn. Zou me niet verbazen als hij hem er intussen alweer in heeft geprikt en we over een jaar de volgende kunnen verwachten.

Moest wel lachen om het zinnetje "De prins had een dagje vrij".

Da's gek, ik wist niet dat hij ook werkte en om 6 uur s'ochtends op de fiets naar z'n werk moest :/
 
Vindt dat wel erg kort door de bocht.
Wat dan? Een president en zijn gevolg. Dat kost niets zeker.
En trouwens, als we gaan bekijken wat de oranjes kosten in verhouding met andere zogenaamde "uitvreters" valt het wel mee toch.
 
M's girl said:
McKenna! What happened?

Je ziet er uit als een (ik kan het niet mooier maken :D ) ....... aap!

:p


:D

Mooi, eh?

Soms wil ik iets geks doen. Ik ben wel een beetje gek. ;)
 
Ja gek is helemaal Toppie, behalve als je steeds je monitor onder :p kwijlt. Duhuh.
 
rakeandhoe said:
Vindt dat wel erg kort door de bocht.
Wat dan? Een president en zijn gevolg. Dat kost niets zeker.
En trouwens, als we gaan bekijken wat de oranjes kosten in verhouding met andere zogenaamde "uitvreters" valt het wel mee toch.


een koningin die een toespraak houdt waarin wordt gezegd dat de ouderen er "50 euro per JAAR op vooruit gaan" en daarna zegt dat ze een "bonus" krijgt van 50.000 euro dat jaar gaat mij te ver ja. En zeg nu zelf, wat doet het koningshuis? We zijn een democratie, ze hebben geen macht, en zijn alleen maar representatief. Enne, een president verdiend net zoveel als onze eigen jan-lul//// ik bedoel jan-peter. ga het maar na. In de tijd van Clinton verdiende Kok net zoveel als hij.

ook mooi trouwens.."onze Kok" die destijds zo erg tegen de topinkomens was krijgt dit jaar een extraatje van 230.000 euro. "de aandeelhouders keurden het goed".

Nee, ik werk me de tyfus voor een kutsalaris, dus die figuren van het koningshuis (die een SALARIS krijgen puur omdat ze van het koningshuis zijn, daar al over nagedacht?) mogen van mij de pot op. Weg ermee.
 
Back
Top