Leukste, spannendste, pijnlijkste of gewoon te gekke ervaring op Nederlandse bodem

dutchrain

* der Weisheit
Joined
Sep 6, 2012
Posts
12,542
Zoals de titel al zegt, hier is een plaats om je gekste, leukste, lekkerste, meest belovende, misschien pijnlijkste of spannendste ervaring op Nederlandse bodem te posten.

We zijn hier wel op Literotica, dus liever geen typische 'Marion' of andere vrouwenblaadjes Blunders a la "Ik had twee verschillende schoenen aan toen ik voor de eerste keer bij mijn aanstaande schoonmoeder op visite ging." Hoewel zoiets natuurlijk erg leuk is voor diegenen die zelf niet zo zenuwachtig waren, toen ze voor de eerste keer bij hun aanstaande schoonmoeder op visite gingen.
(Niet dat dat mij gebeurd is, ik had alleen maar het bosje fresia's dat ik voor de moeder van mijn eerste vriendje gekocht had, zo onder de snelbinder van mijn fiets geklemd, dat het er onmogelijk af kon vallen. Het is er dan ook niet afgevallen, maar ze moest de stelen wel heel erg inkorten om de bloemen nog rechtop in een vaas te kunnen zetten.)

Nee, hier zou een verhaaltje, wat je juist niet iedereen waarmee je in je gewone leven van alledag te maken hebt vertellen kunt omdat het met seks te maken heeft, heel goed passen.

Om een voorbeeld te geven, zal ik in de volgende post vertellen, wat ik met drie jonge heren beleefde, die alle drie dezelfde naam hadden. En nog hebben, neem ik aan.
 
De drie Ms ...

Het was een feestje, waarbij ik een deel van de organisatie was. We hadden het heel goed gepland, we mochten op een vrijdagavond de zaal van een restaurant voor ons feestje gebruiken, op voorwaarde dat we zouden helpen poetsen, omdat er op zaterdagmiddag een bruiloft in gevierd zou worden.

We hadden een lijst met mensen die we gemeenschappelijk uit zouden nodigen, daar stonden knap honderd namen op, en ieder mocht noch 25 mensen 'privé' uitnodigen. Totaal zouden er ongeveer tweehonderd man/vrouw komen.

Met drank etc hoefden we niet te slepen, want we konden nemen wat we nodig hadden, en hoefden alleen maar inkoopsprijs te betalen.

Een M stond op de lijst, die zat wel in een klas onder ons, maar hoorde toch bij ons. Een andere M stond ook op de lijst, die had al wel een jaar zijn diploma, maar hoorde toch bij ons. Om die twee uit elkaar te houden, hadden wij ons aangewend, om over Grote M, en Kleine M te praten. Niet dat Grote M nou zoveel groter was dan Kleine M, maar als er twee dezelfde naam hebben, moet je toch wat verzinnen. Een M nodigde ik privé uit. (Voor iedereen, die nu aan het twijfelen is, of het wel okay is om verder te lezen, of dat deze post misschien gemeld moet worden, ik heb het niet over een LTS, MAVO of HAVO diploma.)

Het feest was in volle gang, toen de dj (iemand die we heel goed kenden, en dus gratis was) weer eens een keer een verzoekje aan kondigde:

"En Nuuuu, voooor Duuutchrain, vaaaaaaaaan M! "I just called to say I love you" vaaan Steeevie Wonder!"

Ik keek natuurlijk meteen of ik Grote M zag, want met hem flirtte ik wel graag. Ik zag hem ook, maar hij bevond zich al in een innige omarming. Van achter werd er opeens een hand op mijn schouder gelegd.

"Ik heb mijn slaapzak vergeten, kan ik bij jou?", fluisterde een beetje hese stem, die ik toch wel goed kende, het was Kleine M, in mijn oor. Nu was Kleine M ook niet te versmaden, van een klasgenootje had ik ook al eens wat details gehoord, en dus zei ik:

"Ja hoor, moet je wel morgen helpen opruimen."

Kleine M zei nog dat okay was, dat L hem dat ook al gevraagd had en dat we mekaar dan later wel weer vinden zouden. ik kreeg nog een kusje in mijn nek, en weg was hij.

We vonden mekaar vrij snel toen iedereen die thuis zou slapen weg was, en vonden een plaatsje ver van de anderen, achter op het toneel van de zaal. Anderen maakten hun bedjes op aan het andere einde van de zaal, en een hele groep trok zich terug in het kleine kamertje dat aan de zaal grensde.

Kleine M en ik hadden veel plezier met elkaar, en aan elkaar, samen in de slaapzak, op de slaapzak, ik tegen de muur geleund staand en met een been over zijn heupen geslagen, en toen was de fluit op een gegeven moment gewoon leeg. We hebben nog een beetje geslapen, de volgende morgen een beetje geknuffeld, en met nog tien anderen als beesten gewerkt om de zaal, de wc's en de bar schoon te maken, de glazen af te wassen, alle koelkasten weer te vullen en toen dat klaar was, kregen we nog een schaal broodjes en gingen òf de fiets op, òf propten ons in in een paar auto's.

Na een half uur fietsen kwam ik thuis, viel afgepeigerd op de bank, waar mijn zusje zat te lezen (die was door een neef netjes om 12 uur s'nachts thuis afgeleverd) en leunde mijn hoofd tegen de rugleuning.

"Zeg, hoe vond je het lied dat ons M voor jou liet draaien?"

Ik schrok een beetje van het 'ons'. Mijn neef die er ook was, en die ik eigenlijk gevraagd had, omdat mijn zusje dus op tijd thuis moest zijn, en hij een auto had, en heel betrouwbaar was als het er om ging geen bier te drinken, heet ook M ...

"Ons M? Heeft ons M een lied voor mij laten draaien?"

"Ja. Dat van Stevie Wonder. Hij vroeg mij, wat jij leuk zou vinden, en toen zei ik hem dat", zei ze terwijl ze ogen niet van haar boek weghaalde.

Ik vraag mij nu nog af, of Grote M dacht dat Kleine M dat lied voor mij aangevraagd had, of dat Kleine M dacht dat Grote M het voor mij aangevraagd had, of dat hij dacht, dat ik het voor mijzelf aangevraagd had. In ieder geval heeft hij niks aan laten branden, en snel gereageerd...

*grins* En leuk was het!

(Nu is dit wel een heel verhaal geworden, *smile* een beetje korter mag ook wel hoor. Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen.)
 
(...)
Ik vraag mij nu nog af, of Grote M dacht dat Kleine M dat lied voor mij aangevraagd had, of dat Kleine M dacht dat Grote M het voor mij aangevraagd had, of dat hij dacht, dat ik het voor mijzelf aangevraagd had. In ieder geval heeft hij niks aan laten branden, en snel gereageerd...

*grins* En leuk was het!
Haha, mooi verhaal DutchRain. :) Als ik het goed begrijp heeft Kleine M dus veel geluk gehad dat Neef M dat plaatje aanvroeg, of zou je anders met Kleine M ook wel veel plezier hebben gehad? :)
 
Haha, mooi verhaal DutchRain. :) Als ik het goed begrijp heeft Kleine M dus veel geluk gehad dat Neef M dat plaatje aanvroeg, of zou je anders met Kleine M ook wel veel plezier hebben gehad? :)

Dank je VG, en *grins* eerlijk gezegd: geen idee.

En jouw verhaal?
 
Laat ik een leuke doen :)


Een paar jaar geleden was ik met een paar vrienden in een game cafe.
Het was goed druk, een of ander toernooi van een spel dat ik niet ken, en een vrijgezellenfeest.

Het Het toernooi was fanatiek bezig, en er werd duidelijk met teams gespeeld.
Het lawaai van het feest kon de gamers niet afleiden.

Maar op een gegeven moment, gebeurde er iets waarbij de "echte gamers" toch van de rest gescheiden werden.

Het vrijgezellenfeest was namelijk niet compleet zonder stripper.
Dus via een achteringang komt een blonde dame binnen, die binnen enkele minuten toch behoorlijk tegen de bruidegom aan staat te schuren in een stoeipoes uitfit.

Even later, is ze helemaal naakt, en heeft de helft van de spelers van het toernooi zijn nek verdraaid of staan half om over hun monitor heen te gluren.
Maar het leukste vond ik 1 persoon, waar sommige gamers oogkleppen ophadden en niets zagen probeerde 1 jongen beide te volgen.
Hij schudde snel met zijn hoofd heen en weer, schreeuwde nog fanatiek over de headset maar keek behoorlijk scheel met 1 oog op het scherm en 1 op de stripper. letterlijk, ogen tekort.

De discussie tussen hardcore gamers en gluurders (van het verliezende team) daarna was helemaal fantastisch, "Kills" of "Tieten" wat was nou belangrijker :D Duidelijk de eerste keer voor sommige van de mannetjes, grappig hoe onder de indruk sommige waren :)
 
*grins*

En jij had echt de tijd om die gamers te observeren, Kudram?
 
Dank je VG, en *grins* eerlijk gezegd: geen idee.

En jouw verhaal?
Haha oké, dat maakt het verhaal wel des te meer bijzonder.

Mijn verhaal, och, laten we er geen slaapverwekkende thread van maken. ;)

(...)

Even later, is ze helemaal naakt, en heeft de helft van de spelers van het toernooi zijn nek verdraaid of staan half om over hun monitor heen te gluren.
Maar het leukste vond ik 1 persoon, waar sommige gamers oogkleppen ophadden en niets zagen probeerde 1 jongen beide te volgen.
Hij schudde snel met zijn hoofd heen en weer, schreeuwde nog fanatiek over de headset maar keek behoorlijk scheel met 1 oog op het scherm en 1 op de stripper. letterlijk, ogen tekort.

De discussie tussen hardcore gamers en gluurders (van het verliezende team) daarna was helemaal fantastisch, "Kills" of "Tieten" wat was nou belangrijker :D Duidelijk de eerste keer voor sommige van de mannetjes, grappig hoe onder de indruk sommige waren :)
Haha, inderdaad een leuke! Dat is wel bijzonder zeg dat ze zo in het spel opgingen, aan de andere kant ga je waarschijnlijk ook niet zo snel bij een groep dat een vrijgezellenfeest viert ergens anders in het café staan. :rolleyes:

Trouwens (even kort off-topic), ik dacht dat strippers doorgaans niet helemaal naakt gingen of dat ze in ieder geval dit 'classy' proberen te laten zien aan enkel diegene waarvoor ze de show opvoeren (de bruidegom in dit geval). Zoals in Veronica's Nachtwacht zeg maar. Of gaan ze normaal gesproken wel helemaal naakt? En dan alleen naakt, of ook nog andere 'kunsten' erbij?
 
Ik had vorig jaar een overheerlijke blonde zweedse meid ontmoet in een club in Eindhoven. Ze droeg een rode cocktail jurk en was met collega's van Philips aan het stappen.

Toen ik dr zag had ik dr meteen aangesproken en het was meteen intens en spannend. Ik pakte dr hand en wou haar naar de wc meenemen om te neuken maar dat wou ze niet..ook wou ze niet naar huis dus het bleef bij wat zoenen en op het einde nummers uitwisselen.

Twee weken later vroeg ze of ik zin had om in Den Haag langs te komen want ze had een hotel geboekt daar voor haarzelf en haar moeder, die niet langs kon komen omdat ze plots erg ziek was geworden.

We spraken af bij Den Haag Centraal en ze zag er enorm sexy en elegant uit. Elke vent die langs liep zat te staren - maar we wisten beiden dat ze die nacht voor mij was.

Vervolgens lopen we naar het Hilton Hotel...bleek dat ze een business suite had geboekt want haar vader had blijkbaar teveel geld en sponsort haar hier en daar (denkend dat hij daarmee de relatie met zijn dochter onderhoudt maar dat terzijde:))

We komen in de fantastische kamer..met een schitterende badkamer gescheiden met een mat glazen wand van de woonkamer.'

Vervolgens smeet ik haar op bed, maakte ik haar warm, en begon ze aan mijn harde pik te zuigen..Ik deed snel mijn kleren uit en zij die van haar. Vervolgens waren we nog geen 5 minuten aan het neuken of ze vroeg al of ik dr in haar kont wou neuken..dat had ik toen nog nooit gedaan maar het leek me wel wat.

Vervolgens hebben we de hele avond, nacht, en ochtend alleen maar geneukt en geslapen. Het was echt een stoute slet, en dol op zaad. Ze wou altijd dat ik haar in dr mond volspoot - wat ik ook met veel liefde deed overigens:).

Het hoogte punt was toen we na een paar keer te hebben geneukt, naakt onder de dekens biefstuk van 40eu hadden besteld op haar vaders rekening en samen naar een film met Denzal Washington hebben gekeken:)


Heb veel gekke dingen meegemaakt wat dat betreft...ook veel trio's..
 
Back
Top