Go Back   Literotica Discussion Board > Non-English Literotica Forums > Dutch Literotica

Reply

Thread Tools

Old 05-26-2013, 07:37 AM   #376
vg27
Experienced

vg27 is offline
Hoi,

Ik ben een 27 jarige man uit Nederland (geboren en getogen). Doordat de verhalen me aanspreken leek het me leuk om hier eens op het forum rond te hangen.

Beetje een beknopt verhaaltje zo, maar met de stilte in het Nederlandse gedeelte is het ook wel weer eens leuk als daar wordt gepost, dacht ik zo.
  Reply With Quote

Old 05-26-2013, 08:15 AM   #377
dutchrain
* der Weisheit

dutchrain's Avatar

dutchrain is offline
Quote:
Originally Posted by vg27 View Post
Hoi,

Ik ben een 27 jarige man uit Nederland (geboren en getogen). Doordat de verhalen me aanspreken leek het me leuk om hier eens op het forum rond te hangen.

Beetje een beknopt verhaaltje zo, maar met de stilte in het Nederlandse gedeelte is het ook wel weer eens leuk als daar wordt gepost, dacht ik zo.
Daar heb je gelijk in VG. Het is hier wel erg stil...

Stories
English:
Angel: Fallen
Once in a While

Deutsch:
Grabstein
Mein ist die Rache
Hin und wieder
  Reply With Quote

Old 05-26-2013, 08:42 AM   #378
vg27
Experienced

vg27 is offline
Quote:
Originally Posted by dutchrain View Post
Daar heb je gelijk in VG. Het is hier wel erg stil...
Ja inderdaad. Op zich maakt het natuurlijk niet uit (genoeg Engelse mensen immers), maar zo komt de Nederlandse sectie (van zowel het forum als de verhalen) natuurlijk nooit echt van de grond. Maar goed, met maar vier topics, afgezien van de sticky's, valt er ook niet op veel te reageren.
  Reply With Quote

Old 05-26-2013, 08:47 AM   #379
dutchrain
* der Weisheit

dutchrain's Avatar

dutchrain is offline
Quote:
Originally Posted by vg27 View Post
Ja inderdaad. Op zich maakt het natuurlijk niet uit (genoeg Engelse mensen immers), maar zo komt de Nederlandse sectie (van zowel het forum als de verhalen) natuurlijk nooit echt van de grond. Maar goed, met maar vier topics, afgezien van de sticky's, valt er ook niet op veel te reageren.
Ik heb ooit eens de tijd genomen en een paar oude threads doorgekeken. Er was hier wel eens meer leven...

Stories
English:
Once in a While

Deutsch:
Grabstein
Mein ist die Rache
Hin und wieder
  Reply With Quote

Old 05-26-2013, 09:03 AM   #380
doberinca
Virgin

doberinca is offline
Schrijf verhalen, becommentariseer verhalen. Doe jullie best.
Sommige posts die ik heb gezien bestonden alleen uit een nummer verhogen?
Maar start een serieuze discussie op - en wie weet - komt er idd response.

Ik heb wel een vraag voor als iemand het weet: ik heb zelf een (wel meerdere) verhalen geschreven, en een daarvan heeft meer dan 30000 hits. Ik kan me niet echt voorstellen dat er zoveel mensen zijn geweest die het gelezen hebben.
  Reply With Quote

Old 05-26-2013, 09:19 AM   #381
vg27
Experienced

vg27 is offline
Quote:
Originally Posted by doberinca View Post
Ik heb wel een vraag voor als iemand het weet: ik heb zelf een (wel meerdere) verhalen geschreven, en een daarvan heeft meer dan 30000 hits. Ik kan me niet echt voorstellen dat er zoveel mensen zijn geweest die het gelezen hebben.
Zie What counts as a 'view'?. En er is ook nog een oud topic daarover.
  Reply With Quote

Old 05-26-2013, 09:41 AM   #382
doberinca
Virgin

doberinca is offline
Bedankt. Ik heb je links gelezen. Ik had zelf ook al zoiets gedacht.
  Reply With Quote

Old 07-10-2013, 12:35 PM   #383
Decades999
Virgin

Decades999 is offline
Hoi, Decades hier!

Ik vind deze site geweldig, je kunt al je fantasieŽn kwijt en je kunt hier misschien mensen ontmoeten met dezelfde ideeŽn als jij!

Ik ben hier nieuw, maar ik kan hier denk ik de rust vinden die ik nodig heb.
De laatste tijd ben ik ineens heel erg met seks bezig en dat was niet altijd ten goede, ik hoop daardoor hier mensen (het liefst meiden/vrouwen) te ontmoeten waar ik mijn seksuele verlangen mee kan delen en dat ik hier hopelijk heerlijke en geile contacten op kan bouwen.

Groetjes,
Decades!

Old 07-10-2013, 01:05 PM   #384
doberinca
Virgin

doberinca is offline
contacten?

Lol - voor contacten zijn er andere sites.
  Reply With Quote

Old 07-10-2013, 09:23 PM   #385
dajokesonyou
Loves Spam

dajokesonyou is offline
Go behind the scenes

Next time you’re laying on the floor passed out with a bottle of whiskey in your hand, think about this video of Alex. It won’t help you whatsoever, but it sure will brighten up your day!
  Reply With Quote

Old 08-19-2013, 04:35 PM   #388
jupiter4686
Experienced

jupiter4686 is offline
Quote:
Originally Posted by DutchDom View Post
Geweldig ! Een Nederlandstalige tak van Literotica !

Het lijkt mij leuk om een beeld te krijgen van het aantal, en de diversitijd aan, Nederlandse (en/of Nederlands 'typende') Literotica-leden. Dus dacht ik: "Een introductie-thread zou leuk zijn".

Als ieder nederlandstalig Lit-lid hier een korte beschrijving van zichzelf geeft kunnen we straks aan het aantal 'posts' gelijk zien met z'n hoevelen we hier eigenlijk zitten, en kunnen we - uiteraard na het posten van ons eigen verhaal - gaan rondneuzen in de leventjes van onze medelanders (waar wij als Nederlanders zo gek op zijn).

Hint: 1 post per Lid dus... Anders klopt de telling niet meer !!

Damn... Bedenk me net dat ik nu zelf "het goeie voorbeeld moet geven" en mezelf even mag gaan voorstellen.

De naam is Berend,
Dominant 'jochie' van 33 uit het noorden des lands (Drachten), die na wat omzwervingen in de 'vanilla'-wereld er achter kwam dat 'gewone' seks - alhoewel best lekker -, en gewone relaties - alhoewel ook prettig - mijn dingen niet helemaal waren. Altijd een gevoel dat er wat aan ontbrak. En tja.. wat doe je dan? Je gaat op zoek. Hopt van de ene pono-site naar de andere, leest boeken met de seksuele belevenissen van de meest uiteenlopende 'perverse' medemensen. En je begint de overeenkomsten bij elkaar op te tellen, en de verschillen er af van te trekken. De slotsom was de D-kant van BDSM. Een behoorlijk ingekort verhaal, aangezien ik de omwegen achterwege heb gelaten, maar in grote lijnen is dat waar het op neer komt. Door die omzwervingen op het internet, en mijn zoektocht naar mezelf, vond ik dus ook mijn weg naar Literotica, en nu dus ook Dutch Literotica.

Welnu... Thats all for now... Ik heb mijn best gedaan. Nu zijn julie aan de beurt. En voor iedereen: "Veel lees, schrijf, ontdek, herken en verken plezier". Have fun!

Greetzz... DutchDom out.
i cnt understand ur language
  Reply With Quote

Old 08-21-2013, 04:02 PM   #389
Macx77
Virgin

Macx77 is offline
hoi:)

Hallo allemaal,

Ik zie dat het hier niet echt druk is maar ik stel mij toch maar even voor...
Hier ga ik door het leven als Macx77. De 77 staat voor mijn bouwjaar.

De afgelopen 14 jaar aardig wat relaties gehad. Wat seks betreft altijd wel geluk gehad met de dames, meestal redelijk wild tot goed kinky Literotica inspireert weer tot wat uitbreiding van het sexuele repertoire zodra de gelegenheid zich voordoet...

Sinds ik deze site ontdekt heb neus ik hoofdzakelijk rond in de verhalen sectie en bij de amateur pic feedback.

Wie weet verzamel ik ooit de moed om wat foto's te posten...
  Reply With Quote

Old 08-22-2013, 05:20 AM   #390
dutchrain
* der Weisheit

dutchrain's Avatar

dutchrain is offline
Hi Macx

Hartelijk welkom op lit.

Stories
English:
Once in a While

Deutsch:
Grabstein
Mein ist die Rache
Hin und wieder
  Reply With Quote

Old 08-22-2013, 08:04 AM   #391
Kudram123
Mental connections

Kudram123's Avatar

Kudram123 is offline
Ha Macx

Wees welkom!

Net toen ik dacht dat we geen Nederlanders meer zouden vinden

Special thanks to Respeito for the signature artwork
  Reply With Quote

Old 08-23-2013, 06:44 AM   #392
vg27
Experienced

vg27 is offline
Quote:
Originally Posted by Kudram123 View Post
Net toen ik dacht dat we geen Nederlanders meer zouden vinden
Niet zo pessimistisch, straks jaag je diegene die er zijn nog weg!
(just kidding)

Welkom Macx!
  Reply With Quote

Old 10-13-2013, 08:09 AM   #393
nicole001
Virgin

nicole001 is offline
Hallo allemaal, ik ben Nicole, 31 jaar oud uit Delft.

Mijn hobbies zijn sporten (spinning!) en soms paardrijden. Ik werk in een supermarkt als kassiere. Ik wilde hier even kijken om meer te leren van 50 tinten grijs dingetjes enzo. Ja dus ben 1 van de duizenden, niet speciaal maar wel leuk.

Hoi!
  Reply With Quote

Old 10-13-2013, 10:33 AM   #394
dutchrain
* der Weisheit

dutchrain's Avatar

dutchrain is offline
Quote:
Originally Posted by nicole001 View Post
Hallo allemaal, ik ben Nicole, 31 jaar oud uit Delft.

Mijn hobbies zijn sporten (spinning!) en soms paardrijden. Ik werk in een supermarkt als kassiere. Ik wilde hier even kijken om meer te leren van 50 tinten grijs dingetjes enzo. Ja dus ben 1 van de duizenden, niet speciaal maar wel leuk.

Hoi!
Hi Nicole

Hartelijk welkom op Lit. *smile* Die 50 tintjes ... Kijk bij de verhalen, of begin een thread. Wie weet vind of hoor je iets wat je bevalt.

Stories
English:
Once in a While

Deutsch:
Grabstein
Mein ist die Rache
Hin und wieder
  Reply With Quote

Old 11-01-2013, 03:47 PM   #395
Isis_from_the_netherlands
Virgin

Isis_from_the_netherlands is offline
Isis hier!

Hi, ik ben Isis uit de buurt van Arnhem.
Mijn interesses; sauna, uit eten, natuur,
Heb dominante inslag en mijn passie is spanking.
  Reply With Quote

Old 11-01-2013, 04:33 PM   #396
doberinca
Virgin

doberinca is offline
Er is hier genoeg te lezen. Mag ik je tevens wijzen op
http://tigger-n-brandy.net/LovingD_S.html

Vooral soulmates is een heel goed verhaal.
  Reply With Quote

Old 11-17-2013, 03:58 AM   #397
hamstry
Virgin

hamstry is offline
Quote:
Originally Posted by DutchDom View Post
Geweldig ! Een Nederlandstalige tak van Literotica !

Het lijkt mij leuk om een beeld te krijgen van het aantal, en de diversitijd aan, Nederlandse (en/of Nederlands 'typende') Literotica-leden. Dus dacht ik: "Een introductie-thread zou leuk zijn".

Als ieder nederlandstalig Lit-lid hier een korte beschrijving van zichzelf geeft kunnen we straks aan het aantal 'posts' gelijk zien met z'n hoevelen we hier eigenlijk zitten, en kunnen we - uiteraard na het posten van ons eigen verhaal - gaan rondneuzen in de leventjes van onze medelanders (waar wij als Nederlanders zo gek op zijn).

Hint: 1 post per Lid dus... Anders klopt de telling niet meer !!

Damn... Bedenk me net dat ik nu zelf "het goeie voorbeeld moet geven" en mezelf even mag gaan voorstellen.

De naam is Berend,
Dominant 'jochie' van 33 uit het noorden des lands (Drachten), die na wat omzwervingen in de 'vanilla'-wereld er achter kwam dat 'gewone' seks - alhoewel best lekker -, en gewone relaties - alhoewel ook prettig - mijn dingen niet helemaal waren. Altijd een gevoel dat er wat aan ontbrak. En tja.. wat doe je dan? Je gaat op zoek. Hopt van de ene pono-site naar de andere, leest boeken met de seksuele belevenissen van de meest uiteenlopende 'perverse' medemensen. En je begint de overeenkomsten bij elkaar op te tellen, en de verschillen er af van te trekken. De slotsom was de D-kant van BDSM. Een behoorlijk ingekort verhaal, aangezien ik de omwegen achterwege heb gelaten, maar in grote lijnen is dat waar het op neer komt. Door die omzwervingen op het internet, en mijn zoektocht naar mezelf, vond ik dus ook mijn weg naar Literotica, en nu dus ook Dutch Literotica.

Welnu... Thats all for now... Ik heb mijn best gedaan. Nu zijn julie aan de beurt. En voor iedereen: "Veel lees, schrijf, ontdek, herken en verken plezier". Have fun!

Greetzz... DutchDom out.
Hallo
Net nieuw hier. vijftiger uit rotterdam. Altijd al interesse gehad in erotiek en sex. Ik heb wat ervaring met BDSM als dominant. De eerste kennismaking hiermee was de film L'histoire d'O. Hou van onderdanige vrouwen. Voorkeur voor oudere dames, dames in lingery, incest en cuckold of wifesharing. Ben zelf licht bi en vindt het geweldig als mijn vrouw de liefde bedrijft met een andere man. ik sta open voor allerlie soorten van contact
  Reply With Quote

Old 11-18-2013, 07:53 PM   #398
dutchrain
* der Weisheit

dutchrain's Avatar

dutchrain is offline
Quote:
Originally Posted by hamstry View Post
Hallo
Net nieuw hier. vijftiger uit rotterdam. Altijd al interesse gehad in erotiek en sex. Ik heb wat ervaring met BDSM als dominant. De eerste kennismaking hiermee was de film L'histoire d'O. Hou van onderdanige vrouwen. Voorkeur voor oudere dames, dames in lingery, incest en cuckold of wifesharing. Ben zelf licht bi en vindt het geweldig als mijn vrouw de liefde bedrijft met een andere man. ik sta open voor allerlie soorten van contact
Hi Hamstry

Hartelijk welkom op Lit, ik hoop (weet wel bijna zeker) dat je hier veel leuks zult ontdekken.

Veel plezier bij het bladeren, plaatjes (vooral in her engelse gedeelte zijn er veel leuke plaatjes en gifs te ontdekken) kijken en lezen.

Stories
English:
Once in a While

Deutsch:
Grabstein
Mein ist die Rache
Hin und wieder
  Reply With Quote

Old 12-04-2013, 02:14 PM   #399
Narnia9
Virgin

Narnia9 is offline
Hallo,
Ik ben 22 jaar en woon in Rotterdam, overdag studeer ik in Delft.
's avonds breng ik veel tijd door op de dansschool en de sportschool.
Ik heb 2 jaar lang rond de wereld gereisd, maar weet nog steeds niet watvoor dame ik zoek.
Wie weet kan dit forum mij een steentje bijdragen!
  Reply With Quote

Old 12-04-2013, 04:10 PM   #400
dutchrain
* der Weisheit

dutchrain's Avatar

dutchrain is offline
Quote:
Originally Posted by Narnia9 View Post
Hallo,
Ik ben 22 jaar en woon in Rotterdam, overdag studeer ik in Delft.
's avonds breng ik veel tijd door op de dansschool en de sportschool.
Ik heb 2 jaar lang rond de wereld gereisd, maar weet nog steeds niet watvoor dame ik zoek.
Wie weet kan dit forum mij een steentje bijdragen!
Hi Narnia

Veel plezier hier en gewoon blijven zoeken. Eens zul je weten wat je zoekt en de passende dame vinden. Ondertussen gewoon nog meer plezier beleven.

Stories
English:
Once in a While

Deutsch:
Grabstein
Mein ist die Rache
Hin und wieder
  Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules