Prostate milking

Uhm... nee dus. Hoewel ik inmiddels wel in de gaten heb dat het (of is het de?) prostaat een weak spot ( :rolleyes: ) bij mijn partner is. Ik heb gehoord (of eigenlijk meer gelezen) dat je, bij de juiste stimulans, een soort constante flow van voorvocht of sperma zou kunnen bewerkstelligen. Op zich interessant dus. Ik vraag me af of dat de zaad die vrij komt (de hoeveelheid) beïnvloedt (loop je - plastisch gezegd - langzaam leeg?) en ook het gevoel van het uiteindelijke orgasme.

Dat zeg ik: interessant om er meer over te lezen.
 
Nee ik niet, Ik heb even op je link gekeken:

"discharging them by means of massage without orgasm or ejaculation" :confused:

Wat heb je daar nou aan??? vraag ik me af.
Als ik vocht afstoot dat geen urine is wil ik daar wel by klaar komen :D
 
realwanderer said:
Wat heb je daar nou aan??? vraag ik me af.
Als ik vocht afstoot dat geen urine is wil ik daar wel by klaar komen :D

Nah, dat zou ik wel geil vinden moet ik zeggen. Maar ik ben geen man, so what do I know. Ik weet niet wat het feeling-wise zou doen, behalve dat het bewerken van de prostaat op zich een plezierig gevoel moet zijn. Of die beloofde constante stroom van zaad/voorvocht, wat is het, iets extra's doet? Geen idee.
 
M's girl said:
Nah, dat zou ik wel geil vinden moet ik zeggen. Maar ik ben geen man, so what do I know. Ik weet niet wat het feeling-wise zou doen, behalve dat het bewerken van de prostaat op zich een plezierig gevoel moet zijn. Of die beloofde constante stroom van zaad/voorvocht, wat is het, iets extra's doet? Geen idee.

Nou dat ga ik uit proberen: even by jou in het Literotica cafe een paar pullen bier drinken, en dan na een uurtje of zo moet ik wel zeker plassen. Zonder stimulatie welliswaar, maar het gevoel van het constant vloeien moet er wel zyn. Ik zal je laten weten hoe het voelt :cool:
 
realwanderer said:
Nou dat ga ik uit proberen: even by jou in het Literotica cafe een paar pullen bier drinken, en dan na een uurtje of zo moet ik wel zeker plassen. Zonder stimulatie welliswaar, maar het gevoel van het constant vloeien moet er wel zyn. Ik zal je laten weten hoe het voelt :cool:


Somehow....... I doubt that's the same, but who knows :D

Maarre, ik ben net naar huis (uit het café).... drinkze en tot morgen bij de koffie :D
 
In elk geval is het bier dan lekker geweest. Dat is gegarandeerd!!

Maar wat ik me afvraag, waarom zou ik allemaal ingewikkelde technieken uit proberen die op zyn hoogst een prettig gevoel kunnen opleveren.
terwyl de zelfde tyd gebruikt kan worden voor echte sex. (voorspel hoor ik iemand zeggen? wat is er mis met knuffelen?)
 
Ik heb het ze wel eens zien doen op een beurs, maar ik heb het nooit zelf bij mijn vriendjes geprobeerd. Nooit aan toegekomen. :rolleyes:

Misschien toch maar eens proberen.
 
Op een beurs....? Oké........

Wij hebben de Kama Sutra beurs op ons (verlang-)lijstje staan, maar komen er steeds niet aan toe om te gaan. Was het misschien daar? Kan je er iets meer over vertellen? Leek het te werken voor zover je kon zien?
 
Nee het was in Londen. Kan er niet echt veel over vertellen behalve dat die vent zijn kont eens moest scheren. Dat zag er voor mij iets te smerig uit. :rolleyes:

(En verderop waren ze met suspension bezig, dus ik was snel daarheen gehobbelt)
 
Ik vond deze nog.... De animatie is wel grappig. Het verklaart echter nog niet hoe stimulatie van het prostaat tot méér aanmaak van de melk-achtige substantie die er uiteindelijk sperma van maakt leidt, maar ik vond 'm leuk genoeg om hier te posten...
 
Krystitties said:
Nee het was in Londen. Kan er niet echt veel over vertellen behalve dat die vent zijn kont eens moest scheren. Dat zag er voor mij iets te smerig uit. :rolleyes:


:D Ja, daar kan ik me iets bij voorstellen :rolleyes:
 
M's girl said:
:D Ja, daar kan ik me iets bij voorstellen :rolleyes:

Mhm. Erg smerig.

Ik heb het daarna nog wel een paar keer gezien in een aantal sex films, maar die kun je nooit vertrouwen. :rolleyes:
 
Krystitties said:
Mhm. Erg smerig.

Ik heb het daarna nog wel een paar keer gezien in een aantal sex films, maar die kun je nooit vertrouwen. :rolleyes:

Zo zie ik dat ook voor me, nee dan is het bier experiment een stuk aangenamer *hick* :rolleyes: eerste kwalitys bier schenk je M's Girl!!!

verder ben ik een groot voorstander van het "KISS" principe. (wat my betreft met alles in het leven)
Keep It Simple Stupid !!!! :cool:

Als je binnen dat kader blyft kun je je concentreren op wat werkelyk van belang is, namelyk expressie geven aan je gevoelens tav je partner.
 
realwanderer said:
Als je binnen dat kader blyft kun je je concentreren op wat werkelyk van belang is, namelyk expressie geven aan je gevoelens tav je partner.

Ben ik deels met je eens, maar ik hou ook wel van 'sex voor de sex'. :rolleyes: Dan is daar niet altijd behoefte aan.
 
Zoals de gelinkte teksten al aangeven is prostaatmelken juist niet bedoeld als genotshandeling... mss dat het masseren op zich wel aangenaam is, maar het reultaat is een zaadlozing zonder orgasme...

In BDSM wordt het veel gebruikt voor orgasm denial... mannelijke subs die niet mogen klaarkomen, maar na verloop van tijd wel even geledigd moeten worden zonder dat ze een orgasme bereiken... wreed he?
 
wolf2002 said:
In BDSM wordt het veel gebruikt voor orgasm denial... mannelijke subs die niet mogen klaarkomen, maar na verloop van tijd wel even geledigd moeten worden zonder dat ze een orgasme bereiken... wreed he?

Ik vind het wel een geil idee eigenlijk.. :rolleyes:
 
Krystitties said:
Ik vind het wel een geil idee eigenlijk.. :rolleyes:

Nou ja, dat is ook de bedoeling uiteindelijk.

Hmmm, bespeur ik hier enige dominante trekjes?

:rose:
 
wolf2002 said:
Nou ja, dat is ook de bedoeling uiteindelijk.

Hmmm, bespeur ik hier enige dominante trekjes?

:rose:

Nee hoor, precies andersom eigenlijk. :rolleyes: Maar als ik een man was zou ik daar wel van genieten.
 
Krystitties said:
Nee hoor, precies andersom eigenlijk. :rolleyes: Maar als ik een man was zou ik daar wel van genieten.

No way, orgasm denial lijkt me het ergste wat er is...
 
Krystitties said:
Is toch geweldig?! :cathappy: Dat frustrerende is verrasend geil.


Sweetie, zo worden homicidal maniacs geboren, Uit frustraties not able to vent their lust or aggrevations.

Je moet een hele sterke man zijn om dat te kunnen in mijn opinie.

Sure, ik stel mijn orgasmes ook uit door middels ademhaling-technieken. maar als ik eenmaal klaar kom is mijn geilheid , for awhile , gestilt.

Maar om "klaar te komen" zonder geilheid in vermindering...
Can make me go 187 !!.

Kan me geen ergere faith bedenken ( op sex gebied) dan flacid zijn maar Supergeil !!.
 
o1216o said:
Sweetie, zo worden homicidal maniacs geboren, Uit frustraties not able to vent their lust or aggrevations.

Je moet een hele sterke man zijn om dat te kunnen in mijn opinie.

Sure, ik stel mijn orgasmes ook uit door middels ademhaling-technieken. maar als ik eenmaal klaar kom is mijn geilheid , for awhile , gestilt.

Maar om "klaar te komen" zonder geilheid in vermindering...
Can make me go 187 !!.

Kan me geen ergere faith bedenken ( op sex gebied) dan flacid zijn maar Supergeil !!.

Stel je eens voor hoe hard je dan wel niet zou gaan! Raaawr! :rolleyes:
 
Back
Top