Flap het er hier maar uit

Jammer dat M's girl lijkt weg te gaan
gemis voor de site


btw, ik dacht trouwens zelf ...laat ik maar weer eens een kijkje nemen .. kan ook niet garanderen dat ik weer helemaal terug ben .. ik zie wel :)
 
Jammer dat M's girl lijkt weg te gaan
gemis voor de site


btw, ik dacht trouwens zelf ...laat ik maar weer eens een kijkje nemen .. kan ook niet garanderen dat ik weer helemaal terug ben .. ik zie wel :)

M's girl is echt al een paar maanden van de aarbodem verdwenen (van Lit althans).
 
ik heb het gevoel dat er maar een paar mensen op dutch deel komen of heb ik het mis.
 
Sommige mensen lijken erop uit te zijn anderen het leven te verzuren.

(Hey, McKenna, goed van jou om hier aan te denken)
 
Soms wil ik dat iemand me vraagt, 'Hoe ging het vandaag? Is dat te veel om te vragen?
 
Toen een vrouw langs de slaapkamerdeur van haar dochter liep, hoorde ze een vreemd zoemend geluid. Ze opende de deur en zag dat haar dochter zich flink lag te verwennen met een vibrator. Geshockeerd vroeg ze:
"Wat in 's hemelsnaam ben jij aan het doen?"
De dochter antwoordde:

"Mam, ik ben 22 jaar, ongetrouwd en met dit ding lijkt het een beetje alsof ik een echtgenoot heb Ga alsjeblieft weg en laat me alleen."

De volgende dag hoorde de vader hetzelfde zoemende geluid aan de andere kant van zijn dochters slaapkamerdeur. De deur openend, zag hij zijn dochter gepassioneerde sex hebben met een vibrator. Op zijn vraag wat zij daar aan het doen was, antwoordde de dochter:

"Pap, ik ben 22 jaar, ongetrouwd en dit ding is zo'n beetje mijn echtgenoot. Ga alsjeblieft weg en laat me alleen!"

Een paar dagen later komen de moeder en dochter thuis van een middagje winkelen, zetten hun tassen in de gang en horen het bekende gezoem uit de woonkamer komen.

Ze gaan de kamer binnen en zien de vader, zittend op de bank, tv kijken. Naast hem op de bank de vibrator, trillend en zoemend als een gek. Vraagt zijn vrouw:
"Wat ben je in godsnaam aan het doen?"
Zegt de vader:

"Ik kijk naar een voetbalwedstrijd met mijn schoonzoon."
 
Ek gaan praat n bietjie :D

Jou oe is baie mooi **,

Maar wie is al die mense?!
 
Toen een vrouw langs de slaapkamerdeur van haar dochter liep, hoorde ze een vreemd zoemend geluid. Ze opende de deur en zag dat haar dochter zich flink lag te verwennen met een vibrator. Geshockeerd vroeg ze:
"Wat in 's hemelsnaam ben jij aan het doen?"
De dochter antwoordde:

"Mam, ik ben 22 jaar, ongetrouwd en met dit ding lijkt het een beetje alsof ik een echtgenoot heb Ga alsjeblieft weg en laat me alleen."

De volgende dag hoorde de vader hetzelfde zoemende geluid aan de andere kant van zijn dochters slaapkamerdeur. De deur openend, zag hij zijn dochter gepassioneerde sex hebben met een vibrator. Op zijn vraag wat zij daar aan het doen was, antwoordde de dochter:

"Pap, ik ben 22 jaar, ongetrouwd en dit ding is zo'n beetje mijn echtgenoot. Ga alsjeblieft weg en laat me alleen!"

Een paar dagen later komen de moeder en dochter thuis van een middagje winkelen, zetten hun tassen in de gang en horen het bekende gezoem uit de woonkamer komen.

Ze gaan de kamer binnen en zien de vader, zittend op de bank, tv kijken. Naast hem op de bank de vibrator, trillend en zoemend als een gek. Vraagt zijn vrouw:
"Wat ben je in godsnaam aan het doen?"
Zegt de vader:

"Ik kijk naar een voetbalwedstrijd met mijn schoonzoon."

Mooi verhaal! Jammer dat hij zich niet afvraagt waarom zijn dames andere hulp zoeken voor de bevrediging van hun behoeftes. Overigens zijn niet alle mannen geinterresseerd in voetballen
 
had niks te doen dus ging maar experimenteren

mijn vriend heeft me onlangs gedumpt, hij was 26 en ik ben 23 dus ik verlangde naar seks dus heb ik toen een seks date geregeld en sex gehad met een 55 jarige man en het was fantastisch :) wil zeker meer
 
Back
Top