Afrikaans

Ek is lus vir 'n lekker nat poes, wat ek heel aand aan kan suig en naai
 
Ja Nee

Jy't seker gedink niemand sal ooit in Afrikaans hier vir jou skryf nie?
Alan hier van Jhb. en eks net so lus vir 'n lekker nat poes.
Kom nou, se nou vir my dat Afrikaanse dames darem ook vir jou geantwoord het? Want jy sal verstaan dis eintlik vir hulle wat ek in belangstel. :)
Groetnis,
Alan.
 
ek dink ek kan julle ouens uithelp hier...
wat het julle om aan te bied....???

myne is nat en warm... my vinger gly so lekker in en uit...
 
Ek wil ook in afrikaans naai ......op soek na n lekker naat poes wat wil uit gelek wort...dit moet n vars genaaide poes wees :kiss: :kiss: :kiss:
 
op soek

Ek wil ook in afrikaans naai ......op soek na n lekker naat poes wat wil uit gelek wort...dit moet n vars genaaide poes wees :kiss: :kiss: :kiss:
 
Ek het 'n hele paar stories in Afrikaans geskryf. Kry hulle almal hier en laat weet w

Glad nie sleg nie hoor! Hi, nuut hier op lit en soooooooooo bly om my taal hier raak te loop. Woon nou in UK en kry nie baie Afrikaans gepraat nie so mis dit n' bietjie. Ek dink ek gaan weer kyk na daardie stories. O ja, julle is doodreg manne, soutkoek is darem beter as soetkoek enige dag!
 
Takuza said:
Glad nie sleg nie hoor! Hi, nuut hier op lit en soooooooooo bly om my taal hier raak te loop. Woon nou in UK en kry nie baie Afrikaans gepraat nie so mis dit n' bietjie. Ek dink ek gaan weer kyk na daardie stories. O ja, julle is doodreg manne, soutkoek is darem beter as soetkoek enige dag!

ooo regtig... dis wat jy dink?? jy't nog net nie die regte soetkoek gehad nie my vriend....

soo. watter van die stories het jy die meeste geniet...??? met watter een het jy meer as een keer draad getrek???
my vibrator moes maar net verby kom......
 
niuweling

eks nuit! the dolphine...lekker stories hoor!....hou aan!...eks op soek na die onbeskofte storie ter wereld..in afrikaans.....someone point me somewhere toe?
 
Ik kan dit lezen

Hallo sorry om hier even tussen door te komen. Ik spreek geen afrikaans maar nederlands.
Maar ik heb geen probleem jullie posting te lezen.
het nederlandse forum ligt op zyn gat. michien zyn er niet genoeg nederlanders. michien willen yullie daar ook in het afrikaans posten. iedereen zou dat moeten kunnen lezen.
(het is natuurlyk niet de bedoeling jullie je identityd te ontnemen. dus vat het als je blieft niet zo op)
 
realwanderer said:
Hallo sorry om hier even tussen door te komen. Ik spreek geen afrikaans maar nederlands.
Maar ik heb geen probleem jullie posting te lezen.
het nederlandse forum ligt op zyn gat. michien zyn er niet genoeg nederlanders. michien willen yullie daar ook in het afrikaans posten. iedereen zou dat moeten kunnen lezen.
(het is natuurlyk niet de bedoeling jullie je identityd te ontnemen. dus vat het als je blieft niet zo op)

jy is nie die eerste een wat so met my kommunikeer nie. Dis nogal interessant!
 
Nirvanadragones said:
jy is nie die eerste een wat so met my kommunikeer nie. Dis nogal interessant!

Zo wat vind je van het idee om eens op zyn afrikkans op het nederlandse forum te posten. En dan kyken wat er van komt?
 
realwanderer said:
Zo wat vind je van het idee om eens op zyn afrikkans op het nederlandse forum te posten. En dan kyken wat er van komt?

dit kan baie interessant wees. Wat dink jy?
 
realwanderer said:
Hallo sorry om hier even tussen door te komen. Ik spreek geen afrikaans maar nederlands.
Maar ik heb geen probleem jullie posting te lezen.
het nederlandse forum ligt op zyn gat. michien zyn er niet genoeg nederlanders. michien willen yullie daar ook in het afrikaans posten. iedereen zou dat moeten kunnen lezen.
(het is natuurlyk niet de bedoeling jullie je identityd te ontnemen. dus vat het als je blieft niet zo op)


ek het sommer alles verstaan wat jy geskryf het.....ek hettie geweet dat julle taal so similar nie.....
lekker man

dis nogals vreemed of die taal op hierdie site te sien......waar woon almal?....ek woon in cambridge...maar is in florida op vekansie
 
snoep25 said:
ek het sommer alles verstaan wat jy geskryf het.....ek hettie geweet dat julle taal so similar nie.....
lekker man

dis nogals vreemed of die taal op hierdie site te sien......waar woon almal?....ek woon in cambridge...maar is in florida op vekansie

London!
 
Back
Top