hva' med en dansk tråd...?

timaea

Experienced
Joined
Jun 20, 2007
Posts
37
har mest smugkigget, men har da set et par stykker fra danmark....er vi nok til at have vores egen lille tråd....gider i...?
 
Fint med en dansk tråd

Hej med jer.

Er ny her, kigger mig lige omkring, håber på et aktivt forum.

Ses snart igen
 
Fint at der er nogle danske, og andre forståelige skandinaver herinde. Det ville være skønt at nogle læser mine kommende historier. Den første er allerede sendt ind. Jeg havde jern på under det meste af skrivearbejdet, så nu håber jeg at andre også vil nyde den.

E.A.
 
Jeg er ikke ny, så hvad med en dansk tråd. Er vist lidt sent, men hvad fanden . Hejsa til alle :)
 
Og en til her!

Kunne være rart at vide hvor mange vi egentlig er her - er ikke selv stødt på mange!
 
Og en til her!

Kunne være rart at vide hvor mange vi egentlig er her - er ikke selv stødt på mange!

Hej AG82.

Jeg tror vi kan tælles på en hånd - højst to.

Det er et meget lille lokale vi skal leje til en Lit-komsammen i Danmark. :D
 
Jeg ønsker jer all en glædelig fredag. :)

(Selv om den snart er overstået.)
 
Hey folkens! sikke et livligt forum, er i her stadig? ;)

Anyways, en ung dansk fyr melder sig til flokken..

-har læst på lit i flere år, bare uden profil of har aldrig rigtig udforsket forums på siden, bruger i det meget?
 
Hey folkens! sikke et livligt forum, er i her stadig? ;)

Anyways, en ung dansk fyr melder sig til flokken..

-har læst på lit i flere år, bare uden profil of har aldrig rigtig udforsket forums på siden, bruger i det meget?

Hej, Joe. :)

Ja - jeg er her stadig. :cool:

Mit yndlings forum er Authors Hangout, og jeg kan virkelig godt li' ord-legene. :)
 
Hej, Joe. :)

Ja - jeg er her stadig. :cool:

Mit yndlings forum er Authors Hangout, og jeg kan virkelig godt li' ord-legene. :)

Hey Maj, så er der da lidt liv herinde, det er noget tid siden jeg selv har været forbi her, men jeg må indrømme at jeg ofte går på lit blot for at læse en fræk historie eller to..

Authors Hangouts siger du, skriver du selv historier herinde? Jeg har mest brugt forummet til at finde folk til online rp og generelt lidt fræk chat og snak om fantasier, det er jo nogle dejligt åbensindede mennesker man støder ind i herinde..
 
Hey Maj, så er der da lidt liv herinde, det er noget tid siden jeg selv har været forbi her, men jeg må indrømme at jeg ofte går på lit blot for at læse en fræk historie eller to..

Authors Hangouts siger du, skriver du selv historier herinde? Jeg har mest brugt forummet til at finde folk til online rp og generelt lidt fræk chat og snak om fantasier, det er jo nogle dejligt åbensindede mennesker man støder ind i herinde..

Hi Joe. :)

Jeg er på Lit næsten hver dag. Jeg holder meget at skrive og chatte på engelsk.
(Og jeg ELSKER at tale om fantasier!) :devil:

Jeg har udgivet 8 digte herinde. Det er endnu ikke lykkedes mig at skrive en erotisk
historie på engelsk, men i øjeblikket gør jeg endnu et forsøg.

Jeg blev inspireret da jeg var I Tivoli. Jeg forestillede mig en engelsk forlystelse med navnet
"The Spanking Tent", og jer er virkelig opsat på at fuldføre opgaven denne gang!

Ja - de fleste mennesker herinde er hjælpsomme, udadvendte og åbentsindede.
Der er dog enkelte individer man skal tage sig i agt for kaldet "Trolls". :eek:
 
Nej hvor sjovt; en dansk tråd på dette herligt anderledes sted! Godt nok ikke velbesøgt, men lidt har da også ret. Det bliver i hvert fald ikke bedre, hvis jeg ikke selv lige siger pænt goddag. ;)

Under alle omstændigheder er det sjovt at se, at man ikke er den eneste fra norden heromkring!

Personligt har jeg endnu ikke bevæget mig særlig meget rundt på siden - jeg koncentrerer mest min tid på skiftligt rollespil - nej hvor lyder det dog håbløst kikset på dansk...! - og det er fantastisk underholdende hvis man, som jeg, deltager for historiens skyld.
 
Nej hvor sjovt; en dansk tråd på dette herligt anderledes sted! Godt nok ikke velbesøgt, men lidt har da også ret. Det bliver i hvert fald ikke bedre, hvis jeg ikke selv lige siger pænt goddag. ;)

Under alle omstændigheder er det sjovt at se, at man ikke er den eneste fra norden heromkring!

Personligt har jeg endnu ikke bevæget mig særlig meget rundt på siden - jeg koncentrerer mest min tid på skiftligt rollespil - nej hvor lyder det dog håbløst kikset på dansk...! - og det er fantastisk underholdende hvis man, som jeg, deltager for historiens skyld.


Pænt goddag, Lord. :)

Prøv at forestille dig en erotisk historie skrevet på dansk:

Ole's overdimensionerede lem gled langsomt op i Rikke's fugtige skede.
Langsomt bevægede han hofterne frem og tilbage, og endelig var hans
pik så langt oppe den ku' komme. :devil:

Man kan få sig nogle vidunderlige grin hvis man har drukket et par elefanter
inden man begynder at skrive erotik på dansk. :D

Lige nu drukner vi nærmest I tordenvejr i danmark. :eek:

(Heldigvis sidder jeg på min pind på arbejde indendørs!) :cool:
 
Pænt goddag, Lord. :)

Prøv at forestille dig en erotisk historie skrevet på dansk:

Ole's overdimensionerede lem gled langsomt op i Rikke's fugtige skede.
Langsomt bevægede han hofterne frem og tilbage, og endelig var hans
pik så langt oppe den ku' komme. :devil:

Man kan få sig nogle vidunderlige grin hvis man har drukket et par elefanter
inden man begynder at skrive erotik på dansk. :D

Lige nu drukner vi nærmest I tordenvejr i danmark. :eek:

(Heldigvis sidder jeg på min pind på arbejde indendørs!) :cool:

Jamen hej, SweetMaj!

Som du skriver, er dansk erotik ikke altid videre ophidsende (i hvert fald ikke sådan, som det er tiltænkt!)

Jeg tænker ofte på, om andre sprog-brugere har det på samme måde med deres eget sprog - eller om det er en "dansk ting"? :D
 
Back
Top