Are there any Dutchies about? / Zijn er nog Nederlanders?

Kudram123

Mental connections
Joined
Oct 10, 2010
Posts
24,905
As I am looking for my fellow Dutch Literoticans, I will write this in Dutch.

Goeiedag!

Ik vroeg me af of er nog Nederlanders te vinden waren, natuurlijk hebben we ons eigen forum onderdeel, maar daar is niet heel veel te doen helaas. Daarom dacht ik, ik probeer het hier eens.

Dus:
Zijn er nog Nederlanders?
gekleurde-emoticon-oranje.gif



Ik zelf dus wel ;)
Nederlander, in de twintig, Man, en uit het oosten des lands.

En ik denk dat we allemaal wel weten wat iedereen op lit zoekt!
Laten we samen verder zoeken
smiley_hollandflag.gif
 
Last edited:
Hi Kudram

Goed idee!

Nederlandse, niet in Nederland wonend, Sara net op bezoek gehad.
 
Aha :)

Dus toch wel :D

Nooit doorgehad dat jij ook een NLer was Thom, zo vaak je naam zien langskomen...
 
Ik ben Nederlands en wat ik hier doe?

Ik ben de laatste jaren aan het stoeien met mijn verlangen naar seks, ik hou van harde, ruige en rauwe seks.

Ik kon er niet zo mee overweg en ik wil heel graag seks, maar met een meid die ik leuk vind/waar ik verliefd op ben.
Tegelijkertijd ben ik wel steeds opzoek naar meiden die willen sekschatten, seksbellen en/of echte seks willen.

Door de drie bovengenoemde dingen, zit ik met mezelf in de knoop...
Maar de laatste twee weken kom ik steeds meer tot de conclusie dat ik gewoon moet accepteren dat ik van seks (liefst hard, ruig en rauw) hou, en dat ik een meid wil vinden die dat ook wil met mij. (en alleen met mij, ik duldt geen vreemdgangers)

Ik heb het gevoel dat Lit een aantal deuren kan openen voor mij, dat hoop ik althans en daarom ben ik hier (nog vrij nieuw).

Heel verhaal, hopelijk schrik ik niemand af. haha!

Groetjes!
 
Succes met je zoektocht Decades.

Helaas blijken er weinig Nederlanders te zijn, waarvan er ook nog eens een aantal niet meer in NL zelf wonen.
 
(...)

Ik vroeg me af of er nog Nederlanders te vinden waren, natuurlijk hebben we ons eigen forum onderdeel, maar daar is niet heel veel te doen helaas. Daarom dacht ik, ik probeer het hier eens.(...)
In dit gedeelte komen ook niet zoveel Nederlanders, zo te zien aan het aantal reacties op dit topic. :) Maar goed, ik ben dus ook Nederlander.

Het zou inderdaad wel leuk zijn als er wat meer Nederlandse aanwezigheid in het Nederland gedeelte van het forum komt.
 
In dit gedeelte komen ook niet zoveel Nederlanders, zo te zien aan het aantal reacties op dit topic. :) Maar goed, ik ben dus ook Nederlander.

Het zou inderdaad wel leuk zijn als er wat meer Nederlandse aanwezigheid in het Nederland gedeelte van het forum komt.

Hi VG

Dat zou inderdaad leuk zijn, Kudram en ik hebben voor een paar maanden geprobeerd de boel weer nieuw leven in te blazen, maar met z'n tweetjes is dat bijna onbegonnen werk...
 
Dat zou inderdaad leuk zijn, Kudram en ik hebben voor een paar maanden geprobeerd de boel weer nieuw leven in te blazen, maar met z'n tweetjes is dat bijna onbegonnen werk...
Ja klopt, zeker als je maar met enkele bent is het onbegonnen werk om die discussies dan aan de praat te houden. Misschien dat een interview topic (als in: wanneer heb je voor het laatst.., wat was je meest ...) wel leuk is zodat mensen op een eenvoudige manier even snel wat kunnen zeggen. Die zijn op andere Nederlandstalige seksfora wel populair zag ik. :)
 
Ja klopt, zeker als je maar met enkele bent is het onbegonnen werk om die discussies dan aan de praat te houden. Misschien dat een interview topic (als in: wanneer heb je voor het laatst.., wat was je meest ...) wel leuk is zodat mensen op een eenvoudige manier even snel wat kunnen zeggen. Die zijn op andere Nederlandstalige seksfora wel populair zag ik. :)

*grins* Hier in het engelse gedeelte ook.
 
In dit gedeelte komen ook niet zoveel Nederlanders, zo te zien aan het aantal reacties op dit topic. :) Maar goed, ik ben dus ook Nederlander.

Het zou inderdaad wel leuk zijn als er wat meer Nederlandse aanwezigheid in het Nederland gedeelte van het forum komt.

Let ik even niet op, hebben we een Nederlander gevonden :)

Goeiemiddag :D

Goeie suggestie ook, maar wat zouden we als topic kunnen doen *hmmm, denkt na*
 
Let ik even niet op, hebben we een Nederlander gevonden :)

Goeiemiddag :D

Goeie suggestie ook, maar wat zouden we als topic kunnen doen *hmmm, denkt na*
Haha :)

Goede vraag. Misschien een topic als 'wildest college experience' of iets van 'your sluttiest moment..'. Zelf zou ik het wel interessant vinden om te zien of die 'Amerikaanse toestanden' ook in Nederland gebeuren. Ik denk het zelf niet, maar wie weet. :)
 
Ik ook, ik heb zelf nog niet echt een knaller om te delen.
Het mist nog een wow-factor...
Ik ben zelf ook niet zo kinky, zeker niet in vergelijking met de andere verhalen hier op de site. :)

Zoiets legt de lat misschien ook wel (te) hoog voor veel mensen om te participeren.
 
Ik ben zelf ook niet zo kinky, zeker niet in vergelijking met de andere verhalen hier op de site. :)

Zoiets legt de lat misschien ook wel (te) hoog voor veel mensen om te participeren.

Denk ik ook. *grins* Ietsje minder zou wel goed zijn om mensen te animeren mee te doen.

Mijn drie Marcels waren ook niet kinky. Het was wel ... nou ja ... gek. Unforgettable!
 
Denk ik ook. *grins* Ietsje minder zou wel goed zijn om mensen te animeren mee te doen.

Mijn drie Marcels waren ook niet kinky. Het was wel ... nou ja ... gek. Unforgettable!
Misschien anders een topic met je leukste ervaring? Daar kunnen waarschijnlijk veel mensen aan meedoen.

En ook nog steeds interessant. :) Zo ben ik nu al benieuwd wat het voor je unforgettable maakte Dutchrain, behalve dat ze alle drie dezelfde naam hadden (hoe klein is die kans wel niet :) ).
 
Jullie hebben volledig gelijk!
Laten we de lat niet te hoog leggen.
 
Misschien anders een topic met je leukste ervaring? Daar kunnen waarschijnlijk veel mensen aan meedoen.

En ook nog steeds interessant. :) Zo ben ik nu al benieuwd wat het voor je unforgettable maakte Dutchrain, behalve dat ze alle drie dezelfde naam hadden (hoe klein is die kans wel niet :) ).

*grins*

Jullie hebben volledig gelijk!
Laten we de lat niet te hoog leggen.

Okay, we leggen te lat niet te hoog, *grins* lekker laag dus: "Wat was je leukste (wel dan niet seksuele) ervaring op Nederlandse bodem?"
 
Back
Top