Nederlandse Lit-Leden - Stel jezelf voor.

Ja inderdaad. Op zich maakt het natuurlijk niet uit (genoeg Engelse mensen immers), maar zo komt de Nederlandse sectie (van zowel het forum als de verhalen) natuurlijk nooit echt van de grond. :) Maar goed, met maar vier topics, afgezien van de sticky's, valt er ook niet op veel te reageren.

Ik heb ooit eens de tijd genomen en een paar oude threads doorgekeken. Er was hier wel eens meer leven...
 
Schrijf verhalen, becommentariseer verhalen. Doe jullie best.
Sommige posts die ik heb gezien bestonden alleen uit een nummer verhogen?
Maar start een serieuze discussie op - en wie weet - komt er idd response.

Ik heb wel een vraag voor als iemand het weet: ik heb zelf een (wel meerdere) verhalen geschreven, en een daarvan heeft meer dan 30000 hits. Ik kan me niet echt voorstellen dat er zoveel mensen zijn geweest die het gelezen hebben.
 
Hoi, Decades hier!

Ik vind deze site geweldig, je kunt al je fantasieën kwijt en je kunt hier misschien mensen ontmoeten met dezelfde ideeën als jij!

Ik ben hier nieuw, maar ik kan hier denk ik de rust vinden die ik nodig heb.
De laatste tijd ben ik ineens heel erg met seks bezig en dat was niet altijd ten goede, ik hoop daardoor hier mensen (het liefst meiden/vrouwen) te ontmoeten waar ik mijn seksuele verlangen mee kan delen en dat ik hier hopelijk heerlijke en geile contacten op kan bouwen.

Groetjes,
Decades! :)
 
Geweldig ! Een Nederlandstalige tak van Literotica ! :nana:


Het lijkt mij leuk om een beeld te krijgen van het aantal, en de diversitijd aan, Nederlandse (en/of Nederlands 'typende') Literotica-leden. Dus dacht ik: "Een introductie-thread zou leuk zijn".

Als ieder nederlandstalig Lit-lid hier een korte beschrijving van zichzelf geeft kunnen we straks aan het aantal 'posts' gelijk zien met z'n hoevelen we hier eigenlijk zitten, en kunnen we - uiteraard na het posten van ons eigen verhaal - gaan rondneuzen in de leventjes van onze medelanders (waar wij als Nederlanders zo gek op zijn). ;)

Hint: 1 post per Lid dus... Anders klopt de telling niet meer !!

Damn... Bedenk me net dat ik nu zelf "het goeie voorbeeld moet geven" en mezelf even mag gaan voorstellen. :cool:



De naam is Berend,
Dominant 'jochie' van 33 uit het noorden des lands (Drachten), die na wat omzwervingen in de 'vanilla'-wereld er achter kwam dat 'gewone' seks - alhoewel best lekker -, en gewone relaties - alhoewel ook prettig - mijn dingen niet helemaal waren. Altijd een gevoel dat er wat aan ontbrak. En tja.. wat doe je dan? Je gaat op zoek. Hopt van de ene pono-site naar de andere, leest boeken met de seksuele belevenissen van de meest uiteenlopende 'perverse' medemensen. En je begint de overeenkomsten bij elkaar op te tellen, en de verschillen er af van te trekken. De slotsom was de D-kant van BDSM. Een behoorlijk ingekort verhaal, aangezien ik de omwegen achterwege heb gelaten, maar in grote lijnen is dat waar het op neer komt. Door die omzwervingen op het internet, en mijn zoektocht naar mezelf, vond ik dus ook mijn weg naar Literotica, en nu dus ook Dutch Literotica.

Welnu... Thats all for now... Ik heb mijn best gedaan. Nu zijn julie aan de beurt. En voor iedereen: "Veel lees, schrijf, ontdek, herken en verken plezier". Have fun!

Greetzz... DutchDom out.

i cnt understand ur language
 
hoi:)

Hallo allemaal,

Ik zie dat het hier niet echt druk is maar ik stel mij toch maar even voor...
Hier ga ik door het leven als Macx77. De 77 staat voor mijn bouwjaar.

De afgelopen 14 jaar aardig wat relaties gehad. Wat seks betreft altijd wel geluk gehad met de dames, meestal redelijk wild tot goed kinky:) Literotica inspireert weer tot wat uitbreiding van het sexuele repertoire zodra de gelegenheid zich voordoet...

Sinds ik deze site ontdekt heb neus ik hoofdzakelijk rond in de verhalen sectie en bij de amateur pic feedback.

Wie weet verzamel ik ooit de moed om wat foto's te posten...:)
 
Ha Macx

Wees welkom!

Net toen ik dacht dat we geen Nederlanders meer zouden vinden :D
 
Hallo allemaal, ik ben Nicole, 31 jaar oud uit Delft.

Mijn hobbies zijn sporten (spinning!) en soms paardrijden. Ik werk in een supermarkt als kassiere. Ik wilde hier even kijken om meer te leren van 50 tinten grijs dingetjes enzo. Ja dus ben 1 van de duizenden, niet speciaal maar wel leuk.

Hoi!
 
Hallo allemaal, ik ben Nicole, 31 jaar oud uit Delft.

Mijn hobbies zijn sporten (spinning!) en soms paardrijden. Ik werk in een supermarkt als kassiere. Ik wilde hier even kijken om meer te leren van 50 tinten grijs dingetjes enzo. Ja dus ben 1 van de duizenden, niet speciaal maar wel leuk.

Hoi!

Hi Nicole

Hartelijk welkom op Lit. *smile* Die 50 tintjes ... Kijk bij de verhalen, of begin een thread. Wie weet vind of hoor je iets wat je bevalt.
 
Geweldig ! Een Nederlandstalige tak van Literotica ! :nana:


Het lijkt mij leuk om een beeld te krijgen van het aantal, en de diversitijd aan, Nederlandse (en/of Nederlands 'typende') Literotica-leden. Dus dacht ik: "Een introductie-thread zou leuk zijn".

Als ieder nederlandstalig Lit-lid hier een korte beschrijving van zichzelf geeft kunnen we straks aan het aantal 'posts' gelijk zien met z'n hoevelen we hier eigenlijk zitten, en kunnen we - uiteraard na het posten van ons eigen verhaal - gaan rondneuzen in de leventjes van onze medelanders (waar wij als Nederlanders zo gek op zijn). ;)

Hint: 1 post per Lid dus... Anders klopt de telling niet meer !!

Damn... Bedenk me net dat ik nu zelf "het goeie voorbeeld moet geven" en mezelf even mag gaan voorstellen. :cool:



De naam is Berend,
Dominant 'jochie' van 33 uit het noorden des lands (Drachten), die na wat omzwervingen in de 'vanilla'-wereld er achter kwam dat 'gewone' seks - alhoewel best lekker -, en gewone relaties - alhoewel ook prettig - mijn dingen niet helemaal waren. Altijd een gevoel dat er wat aan ontbrak. En tja.. wat doe je dan? Je gaat op zoek. Hopt van de ene pono-site naar de andere, leest boeken met de seksuele belevenissen van de meest uiteenlopende 'perverse' medemensen. En je begint de overeenkomsten bij elkaar op te tellen, en de verschillen er af van te trekken. De slotsom was de D-kant van BDSM. Een behoorlijk ingekort verhaal, aangezien ik de omwegen achterwege heb gelaten, maar in grote lijnen is dat waar het op neer komt. Door die omzwervingen op het internet, en mijn zoektocht naar mezelf, vond ik dus ook mijn weg naar Literotica, en nu dus ook Dutch Literotica.

Welnu... Thats all for now... Ik heb mijn best gedaan. Nu zijn julie aan de beurt. En voor iedereen: "Veel lees, schrijf, ontdek, herken en verken plezier". Have fun!

Greetzz... DutchDom out.
Hallo
Net nieuw hier. vijftiger uit rotterdam. Altijd al interesse gehad in erotiek en sex. Ik heb wat ervaring met BDSM als dominant. De eerste kennismaking hiermee was de film L'histoire d'O. Hou van onderdanige vrouwen. Voorkeur voor oudere dames, dames in lingery, incest en cuckold of wifesharing. Ben zelf licht bi en vindt het geweldig als mijn vrouw de liefde bedrijft met een andere man. ik sta open voor allerlie soorten van contact
 
Hallo
Net nieuw hier. vijftiger uit rotterdam. Altijd al interesse gehad in erotiek en sex. Ik heb wat ervaring met BDSM als dominant. De eerste kennismaking hiermee was de film L'histoire d'O. Hou van onderdanige vrouwen. Voorkeur voor oudere dames, dames in lingery, incest en cuckold of wifesharing. Ben zelf licht bi en vindt het geweldig als mijn vrouw de liefde bedrijft met een andere man. ik sta open voor allerlie soorten van contact

Hi Hamstry

Hartelijk welkom op Lit, ik hoop (weet wel bijna zeker) dat je hier veel leuks zult ontdekken.

Veel plezier bij het bladeren, plaatjes (vooral in her engelse gedeelte zijn er veel leuke plaatjes en gifs te ontdekken) kijken en lezen.
 
Hallo,
Ik ben 22 jaar en woon in Rotterdam, overdag studeer ik in Delft.
's avonds breng ik veel tijd door op de dansschool en de sportschool.
Ik heb 2 jaar lang rond de wereld gereisd, maar weet nog steeds niet watvoor dame ik zoek.
Wie weet kan dit forum mij een steentje bijdragen!
 
Hallo,
Ik ben 22 jaar en woon in Rotterdam, overdag studeer ik in Delft.
's avonds breng ik veel tijd door op de dansschool en de sportschool.
Ik heb 2 jaar lang rond de wereld gereisd, maar weet nog steeds niet watvoor dame ik zoek.
Wie weet kan dit forum mij een steentje bijdragen!

Hi Narnia

Veel plezier hier en gewoon blijven zoeken. Eens zul je weten wat je zoekt en de passende dame vinden. Ondertussen gewoon nog meer plezier beleven.
 
Nou ik ben Bob
20 jaar geboren en getogen in nederland,
hobby's Literotica lezen, Voetbal, Tennis, Sportschool.
Daarnaast ook nog gewoon student! na al tijdje hier op literotica gelezen te hebben dacht ik, laat ik eens beetje op het forum rond kijken en misschien inspireert het me wel om eens een stuk te gaan schrijven! tot nu toe nog te veel plezier in 't lezen!

hallo!

Ps ja ik weet het :p 20 jaar best jong
 
Back
Top