Afrodisiacum

Ik denk niet dat je hier aan dacht toen je prikkelend schreef, maar ik heb eens een maaltje met rooie pepers klaar gemaakt voor een eerste date. Of dat de oorzaak was van de sex die er op volgde weet ik niet. Maar veel later vertelde deze vrouw me dat ze de pret niet wou verpesten, maar of ik SVP de volgende keer myn handen extra goed met veel zeep kon wassen omdat die rooie pepers verschrikkelyk gebrand hebben. (op een gevoelige plaats).

Oh, sorry!! Ik zal dat niet meer doen :eek:
 
Ik heb zelf geen warm gevoel gekregen bij oesters, walnoten, champagne met aardbeien, chocolade, sushi of een andere lekkernij. Mijn idee is dat de omgeving bepaalt waar je dergelijke lekkernijen eet belangrijker is dan het eten zelf.

Wat wel een goede stimulans is is alcohol. Misschien niet zo'n goed vergelijk maar het is wel een wondermiddel. Geldt niet voor iedereen maar wel voor mij en voor mijn partner.
Na een feestje met alcohol is het elke keer weer een spannende nacht!!!
 
Als er een stofje in voedsel zat dat je per direct geil maakte, was het allang geconcentreerd in pilletjes op de markt gebracht. Dus het heeft volgens mij weinig zin om een oester te eten en dan te wachten tot je geil wordt...

Het is wel wetenschappelijk aangetoond dat bijvoorbeeld chocolade een energie-opwekkend stofje bevat, maar dan moet je er denk ik zoveel van eten dat je misselijk bent voordat je de kans hebt gehad geil te worden... geen goeie combinatie...

Maar er zijn denk ik wel etenswaren die je in de juiste stemming kunnen brengen... het zilte en zachte van een oester heeft bij mij toch altijd een prettige connotatie... het zijn vaak ook typische feestelijke gerechtjes, die je in een goeie stemming brengen en dat is vaak ook bevorderlijk voor de sexuele sfeer...

Voor wat betreft drank, volgens mij is het vaak zo dat vrouwen er geil van worden en mannen irritant...;)

:rose:
 
Isabel Allende heeft een mooi boekje geschreven over afrodisiaca... recepten en de betekenis, met prachtige illustraties van befaamde erotische kunst... een aanrader voor een cookie als jij...

:rose:
 
Nu we dan van voetsel op drugs gekomen zyn, het schynt dat cocaine een zeer steke uitwerking heeft op vrouwen. Ik wil niets zelf incriminerens zeggen, :D maar iemand heeft me dat eens verteld :cool:
 
Coke geeft je een gevoel van euforie, dus het kan heel goed uitpakken in combinatie met sex... en inderdaad kan het, net zoals drank en andere vormen van drugs, zorgen dat je lekker loskomt, zodat je bepaalde remmingen die je anders hebt, laat varen... idd kan een vrouw daardoor een beest in bed worden...

Maar er is altijd de morning after... het moment dat je je in alle nuchterheid afvraagt wat er nou precies zo speciaal was dat je helemaal in euforie raakte... het antwoord is dan meestal dat er weinig speciaals was, behalve dan dat je wereldbeeld enigszins verstoord was door de drugs...

Dit is geen moralistisch praatje, wie nieuwsgierig is moet het zeker proberen. Het kan een leuke ervaring opleveren, maar het kan ook verkeerd uitpakken. En veel vrouwen kunnen ook zonder drugs of drank hun remmningen laten varen en een beest worden in bed. Sommige mannen ook trouwens.;)

:rose:
 
mmm interssant,
wat betreft drugs ben ik het met jullie eens. hoewel Ik niet tegen experimenteren ben. De ervaring met cocaine viel wel mee de volgende dag. het is dan ook een recreatie drug. Veel meer dan heroine. De kater die je van de vorige avond over houdt hangt dan ook veel meer van de relatie met je partner af dan met de drug zelf. Als je een vertrouwens relatie hebt hoef je je niet te schamen wat my betreft. De hele ervaring was al met al de moeite waard, maar niet voor herhaling vatbaar, om reden van het risico van verslaving.
 
realwanderer said:
Ik denk niet dat je hier aan dacht toen je prikkelend schreef, maar ik heb eens een maaltje met rooie pepers klaar gemaakt voor een eerste date. Of dat de oorzaak was van de sex die er op volgde weet ik niet. Maar veel later vertelde deze vrouw me dat ze de pret niet wou verpesten, maar of ik SVP de volgende keer myn handen extra goed met veel zeep kon wassen omdat die rooie pepers verschrikkelyk gebrand hebben. (op een gevoelige plaats).

Oh, sorry!! Ik zal dat niet meer doen :eek:

ha gelukkig had je geen capsium aan je handen (Capsium wordt gebruikt in de industrie om grote partijen voedsel smaak te geven, dit is hoogste graad qua heetheid ter vervanging van peper) :p
 
M's girl said:
Haha, ja wellicht. Toch schijnt het te werken ;)
Maar hoe weet je dat? Wel eens gedronken dan?
We schenken het niet in The Dutch Lit Café voor zover ik weet....
Ik heb een paar jaar in de voedingsbranche gewerkt, en heb het zodoende wel eens geroken, jakkie
 
M's girl said:
Haha, ja wellicht. Toch schijnt het te werken ;)
Maar hoe weet je dat? Wel eens gedronken dan?
We schenken het niet in The Dutch Lit Café voor zover ik weet....

Oh, dat wou ik nou net vragen :eek:
 
Schaamteloze plug: verhaal over afrodisiacs, wel in het Engels.
Categorie had ook humor kunnen zijn. LOL
In 2004 hebben we met een stel schrijvers uit de AH de Literotica Olympics geschreven. Was ontzettend leuk om te doen. Het schrijven van dit artikel trouwens ook.

THE LITEROTICA OLYMPICS: DAY 10 Rest Day: Doping Scandal Report

Kookboeken, ja, heb ik ook.

Kennen jullie deze: Vóór alles een dame, van Renate Dorrestein.
Staat bomvol recepten voor taart, voor iedere dag van het jaar één, plus een kort verhaaltje.

:D
 
Back
Top