Nederlandse Lit-Leden - Stel jezelf voor.

M's girl said:
Cool! Dan val ik af. Op alle punten! :D

dan leer je me maar kennen in de draadjes :p
overigens dat tussen de regels door betekend natuurlijk niet dat, dames ofwel die op dit moment een relatie hebben, of ergens tussen de 18 en 35 zijn, of gewoon zin hebben in mij of mij pm sturen ...per definitie niet zouden mogen pm'en :kiss:
 
Avond,
Ik ben nieuw hier en dacht dat het een goed idee was om mezelf eens
voor te stellen. :)

Ik ben 21 jaar jong, man, en kom hier zo'n 2 maanden.
Ontdekte dat er ook een nederlands forum was en besloot eens te posten.
Anyways, hoop op wat reacties ;)
 
Parhelia said:
Avond,
Ik ben nieuw hier en dacht dat het een goed idee was om mezelf eens
voor te stellen. :)

Ik ben 21 jaar jong, man, en kom hier zo'n 2 maanden.
Ontdekte dat er ook een nederlands forum was en besloot eens te posten.
Anyways, hoop op wat reacties ;)

Welkom Parhelia,

Heb je de weg een beetje kunnen vinden op Dutch Lit? Als je vragen hebt dan hoor ik het wel. Doe vrolijk mee in de verschillende topics, of zwengel er zelf eentje aan als je iets wilt weten.

Have fun!

M's Girl
Moderator Dutch Lit
 
Parhelia said:
Avond,
Ik ben nieuw hier en dacht dat het een goed idee was om mezelf eens
voor te stellen. :)

Ik ben 21 jaar jong, man, en kom hier zo'n 2 maanden.
Ontdekte dat er ook een nederlands forum was en besloot eens te posten.
Anyways, hoop op wat reacties ;)

Welkom. Heb vooral veel plezier ...

en kom eens langs in het café.

:D
 
Parhelia said:
Avond,
Ik ben nieuw hier en dacht dat het een goed idee was om mezelf eens
voor te stellen. :)

Ik ben 21 jaar jong, man, en kom hier zo'n 2 maanden.
Ontdekte dat er ook een nederlands forum was en besloot eens te posten.
Anyways, hoop op wat reacties ;)

Parhelia,
Wat een mooie naam. daar kan ik me ook een hele mooie vrouw by voorstellen.
Welkom hier, ik hoop dat we nog veel van je zullen horen.
 
realwanderer said:
Parhelia,
Wat een mooie naam. daar kan ik me ook een hele mooie vrouw by voorstellen.
Welkom hier, ik hoop dat we nog veel van je zullen horen.
volgens mij kan ik het woordje man vlak daarboven ook quoten
maar je hebt wel een punt dat de nickname wel cool klinkt
 
coz752 said:
volgens mij kan ik het woordje man vlak daarboven ook quoten
maar je hebt wel een punt dat de nickname wel cool klinkt

Nou, dan heb je het precies begrepen.
 
Hoi ik ben corpsbal, 25 jaar en net verhuisd van Amsterdam naar Utrecht.
Ik ben een paar maanden geleden op de Amerikaanse Literotica terecht gekomen en na wat verhalen te hebben gelezen, besloot ik er zelf een te schrijven.

Ik droom er al langer van om schrijver te worden en erotische verhalen zijn een prima manier om te beginnen , dacht ik zo.

Op het moment ben ik iets meer geinteresseerd in interracial verhalen maar het begint een beetje af te nemen, dus ik denk dat ik gauw weer een andere obsessie krijg.
 
Ha!!! een echte corpsbal. Kerel dat is geweldig!!! :cool:
Welcom hier, en je bent ook een van de weinigen die deze website gebruikt waarvoor hy is, namelyk het schryven van erotishe verhalen.
Ik denk dat dit forum hier ook uit zal kyken naar een nederlands verhaal.
Dat zou een nieuw onderwerp van confersatie kunnen zyn.
 
corpsbal said:
Hoi ik ben corpsbal, 25 jaar en net verhuisd van Amsterdam naar Utrecht.
Ik ben een paar maanden geleden op de Amerikaanse Literotica terecht gekomen en na wat verhalen te hebben gelezen, besloot ik er zelf een te schrijven.

Ik droom er al langer van om schrijver te worden en erotische verhalen zijn een prima manier om te beginnen , dacht ik zo.

Op het moment ben ik iets meer geinteresseerd in interracial verhalen maar het begint een beetje af te nemen, dus ik denk dat ik gauw weer een andere obsessie krijg.


Hallo Corpsbal,

Welkom op Dutch Lit! Ik denk dat Literotica zeker een goede plaats is om te beginnen met het schrijven van erotische verhalen. Immers, het wordt ook best serieus genomen hier, met editors enzo. Dus niet dat iedere pipo (bedoel ik verder niets mee maar bij gebrek aan ander woord dat me eerder te binnen schiet :D ) die iets erotisch blurt het zo maar kan posten. Er wordt wel degelijk gelet op een aantal zaken die het geheel leesbaar maken enzo. Je krijgt ook (meestal opbouwende) kritiek enzo. Lijkt me alleen maar goed!

Inderdaad, op de Nederlandse kant hebben we haast geen schrijvers, maar we hebben Black Tulip en dat is er dan meteen een uit de categorie doorgewinterd en top of the bill :D ! Dus.... misschien kan deze wijze dame je nog wat verder wegwijs maken in auteursland op Lit, mocht je daar behoefte aan hebben....

En verder? Houden we met een klein cluppie de boel hier een beetje overeind. Een voor een komen we het cafe af en toe binnen druppelen en af en toe snijdt er iemand een nieuw onderwerp aan. Je bent van harte welkom om mee te doen. We hebben niet, zoals op de Engelse kant, aparte subforums voor van alles en nog wat, daarvoor is Dutch Lit nog te klein. Maar als daar behoefte aan mocht zijn kunnen we voor de auteurs onder ons eerst aparte threads en later eventueel wel een subforum maken. Als je voorlopig in het Engels (blijft) schrijven dan is de Author's hangout enzo denk ik de plek voor jou om alles te vragen wat met het verhalen schrijven enzo te maken heeft.

Hoe dan ook, veel plezier op Lit, zowel op de Engelse als Nederlandse kant, en kom in ieder geval af en toe even in het cafe hier iets drinken... ;)
 
corpsbal said:
Hoi ik ben corpsbal, 25 jaar en net verhuisd van Amsterdam naar Utrecht.
Ik ben een paar maanden geleden op de Amerikaanse Literotica terecht gekomen en na wat verhalen te hebben gelezen, besloot ik er zelf een te schrijven.

Ik droom er al langer van om schrijver te worden en erotische verhalen zijn een prima manier om te beginnen , dacht ik zo.

Op het moment ben ik iets meer geinteresseerd in interracial verhalen maar het begint een beetje af te nemen, dus ik denk dat ik gauw weer een andere obsessie krijg.

Hallo en welkom.

Schrijf je in het Nederlands?
Dat deel van de site kan wel een opkikkertje gebruiken. LOL

In ieder geval veel plezier.

:D
 
Hmmm

Ik schrijf vrij veel, en zowel int engels als int nederlands. Maar zijn meestal korte episodes die ik schrijf/schreef aan de vrouwen waar ik contact mee had. Heb e echter nooit bewaard. Ik denk dat ze niet spectaculair waren. en vooral continuïteit was belabberd, maar opwindend en grensverleggend waren ze wel.Vooral degene die ontstonden door over en weer te mailen en de boel an te vullen. Baal ervan dat ik ze niet heb bewaard. Maar misschien post ik er binnenkort wel es wat. Mijn hoofd zit vol met naught stuff :p

No promises though!
 
makkie said:
Ik schrijf vrij veel, en zowel int engels als int nederlands. Maar zijn meestal korte episodes die ik schrijf/schreef aan de vrouwen waar ik contact mee had. Heb e echter nooit bewaard. Ik denk dat ze niet spectaculair waren. en vooral continuïteit was belabberd, maar opwindend en grensverleggend waren ze wel.Vooral degene die ontstonden door over en weer te mailen en de boel an te vullen. Baal ervan dat ik ze niet heb bewaard. Maar misschien post ik er binnenkort wel es wat. Mijn hoofd zit vol met naught stuff :p

No promises though!


Hallo Makkie,

Ik zie dat je je al eens eerder voorgesteld hebt, maar sindsdien niet actief met posten geweest bent. Prima hoor. Ik vroeg me af of er anders misschien behoefte was aan een auteurshoek op Dutch Lit. Jij schrijft en Black Tulip en Wolf ook. En newbie corpsbal heeft ook aangekondigd op Dutch Lit verhalen te willen plaatsen. Ik zal een nieuwe thread starten voor de auteurs onder ons en als daar behoefte aan is in een later stadium een subforum starten. Moet er wel genoeg animo zijn!

Anyway, welkom nogmaals. Kom eens een kop koffie of een drankje halen in het cafe als je zin hebt!
 
Hiya!

Nieuw hier, maar oh zo blij dat er een uitgebreid board is met NL afdeling, yay!! Ik ben 26, Nederlandse en heb tot nu toe hoofdzakelijk Engelse (erotische) schrijfervaring. Nederlands gaat een hele uitdaging worden, maar it's worth a shot denk ik dan maar. Op het gebied van erotica heb ik dit nog niet geprobeerd, het is tot nu to bij enkele artikelen voor e-magazines gebleven.

Mijn terreinen zijn vooral erotic horror, fantasy en dan met name weerwolven, vampieren en ander duister gespuis. Hoe donkerder hoe liever :)

Afijn, ik heb nu even weinig interessants te melden, maar ik vind het geweldig om hier te zijn en als iemand nog wat wil weten: fire away!

Liefs,
Burnt
 
BurntFlowers said:
Hiya!

Nieuw hier, maar oh zo blij dat er een uitgebreid board is met NL afdeling, yay!! Ik ben 26, Nederlandse en heb tot nu toe hoofdzakelijk Engelse (erotische) schrijfervaring. Nederlands gaat een hele uitdaging worden, maar it's worth a shot denk ik dan maar. Op het gebied van erotica heb ik dit nog niet geprobeerd, het is tot nu to bij enkele artikelen voor e-magazines gebleven.

Mijn terreinen zijn vooral erotic horror, fantasy en dan met name weerwolven, vampieren en ander duister gespuis. Hoe donkerder hoe liever :)

Afijn, ik heb nu even weinig interessants te melden, maar ik vind het geweldig om hier te zijn en als iemand nog wat wil weten: fire away!

Liefs,
Burnt

Hi Burnt!

Welkom op Dutch Lit! We kunnen wel wat vers bloed (..... :devil: ) gebruiken hier. Ben benieuwd naar je verhalen. Want was je ook van plan om voor Lit te gaan schrijven? Je kan hier veel hulp krijgen van editors en testreaders enzo. Verder hoop ik dat je je af en toe ook op het forum (hier) laat zien in de verschillende onderwerpen, en start vooral een nieuwe topic als je iets weten wilt (kan ook in het kader van research voor een verhaal zijn bijvoorbeeld!).

Fire away, zou ik zeggen!
En vermaak je... oh, en kom af en toe in het cafe langs als je dorst hebt ;)

M's Girl,
Moderator Dutch Lit
 
Dank je wel :)

Jawel, het plan is om me nu toch echt meer te gaan richten op original fiction, en Literotica is een super plek om verhalen te plaatsen. Tot nu toe heb ik hoofdzakelijk fan fiction geschreven, met hier en daar een drabbel eigen werk.
In sommige richtingen is het een hele uitdaging om een proeflezer/editor te vinden, maar hier is echt een uitstekend aanbod!

Vermaken, dat gaat zeker lukken ;) Ik ben een hopeloos forumverslaafde dus ik denk dat je me hier regelmatig tegen gaat komen (al duurt het soms even voordat ik echt goed op gang kom)

Liefs!
 
Dat is dan goed nieuws, want we hadden even last van een negatief momentum de laatste paar dagen.

En nu je dan ook een regelmateige gast hier aan het worden bent wip even langs in het cafe om een lekkere versnapering te frinken.
 
BurntFlowers said:
Dank je wel :)

You're welcome! Mogen we iets meer van je weten? Of je een man of vrouw bent en hoe oud ongeveer? Dat praat wat makkelijker, tenminste, dat vind ik. En misschien wat je (zo ongeveer) doet in het dagelijks leven, dat soort dingen.
 
Oh, tuurlijk :)

Ik ben vrouw, 26 jaar en in het dagelijks leven werk ik parttime in de logistiek (douane zaken e.d., import & export stromen opzetten en administratieve afhandeling. Klinkt spannender dan het is). Maar... ik ben afkomstig uit de grafische industrie. Ik hoor jullie denken 'een hele omschakeling' en dat is ook zo. Maar ik kan niet aarden in de commerciele richting die je vind in fotozaken en andere grafische richtingen. Het is erg mainstream en voor mij na een aantal jaar niet spannend genoeg meer. Dus nu ben ik een beetje aan het netwerken en een mooi portofolio bij elkaar aan het sprokkelen om over een tijd toch voor mezelf verder te gaan in die richting. Dus naast schrijven vind je mij achter de camera en achter de pc, voor grafisch design en fotomanipulatie en met teken- of schildermateriaal in de hand. Ik maak nu voor de lol graphics op verzoek, gewoon forum setjes als signatures en avatars, erg leuk om te doen. Daarnaast hobby ik wat voor mezelf, net wat mijn inspiratie vangt.

Ik ben naast dit alles getrouwd en heb een zoontje van anderhalf. Twee lichtelijk gestoorde katten maken ons gezin helemaal compleet.

Obsessies? Harry Potter (ja, lach maar), weerwolven, vampieren, boeken (het zou zowaar een fetish kunnen zijn...) en muziek.
Ik neig behoorlijk naar de gothic/alternative/metal life style, niet verrassend dat je die sfeer terug vind in m'n maaksels :)

Woah, ik denk dat ik het zo ongeveer wel heb samen gevat, maar vraag gerust hoor, als je nog meer wil weten ;)
 
Cool! Dus we hebben onze eigen Av designer in huis? Je interesses spreken me aan (tot en met Harry Potter, jawel, geweldige verhalen!) en dan vooral de fotografie en het grafisch design. Ik houd me ook veel met vormgeving bezig.

Ik zou het leuk vinden om wat van je werk te zien dus als je dat wilt delen? Op de Engelse kant zijn daar subforums voor trouwens, maar ik houd je ook graag hier natuurlijk. Als jij iets wilt weten over Lit dan hoor ik het wel.
 
Hihi, ik denk het ;) Sure, ik zal wat opduiken en het plaatsen! Even goed spitten want ik heb pas back ups gemaakt, maar komt voor elkaar.
 
BurntFlowers said:
Hiya!

Nieuw hier, maar oh zo blij dat er een uitgebreid board is met NL afdeling, yay!! Ik ben 26, Nederlandse en heb tot nu toe hoofdzakelijk Engelse (erotische) schrijfervaring. Nederlands gaat een hele uitdaging worden, maar it's worth a shot denk ik dan maar. Op het gebied van erotica heb ik dit nog niet geprobeerd, het is tot nu to bij enkele artikelen voor e-magazines gebleven.

Mijn terreinen zijn vooral erotic horror, fantasy en dan met name weerwolven, vampieren en ander duister gespuis. Hoe donkerder hoe liever :)

Afijn, ik heb nu even weinig interessants te melden, maar ik vind het geweldig om hier te zijn en als iemand nog wat wil weten: fire away!

Liefs,
Burnt

Hallo en welkom. Ben benieuwd naar je verhalen, ik ben namelijk een fantasy fan. En dat schrijven in het Nederlands, zucht, ik doe het ook liever in het Engels.

Have fun.

:D
 
Mijn naam is Erwin. Ik ben net nieuw op dit forum.
Ben de eigennaar van een net nieuwe site en nog druk bezig om wijzigingen aan de site door te voeren en verder uit te breiden.
 
Last edited by a moderator:
Erolinks,

Volgens de forum rules / guidelines mag je niet posten met het doel andere sites te promoten ...


6. Any post or PM made with the intent of promoting another site or a product will be removed. Spam is strictly forbidden. You may not send unsolicited PM's or emails to other users trying to promote other websites or products. Literotica is not a place to promote other websites, and we are very strict on this issue. If you abuse this policy, you will be banned. If you persist, your ISP will be contacted.

Om die reden heb ik je post aangepast. Als je verder op Lit wil posten en meepraten over andere zaken ben je uiteraard van harte welkom!

M's Girl
Moderator Dutch Lit
 
Back
Top