Flap het er hier maar uit

M's girl said:


Je gaat trouwen in Frankrijk?! Leuk! Ik was in Jisp (heeeeel klein dorpje) getrouwd. Het was wel gezellig.

Goede vrienden zijn belangrijk voor dit soort dingen- zo veel om te plannen! Maar ja, hopelijk doe je dit maar een keer in je leven, ook. ;)
 
Last edited by a moderator:
Soms zie ik het, soms niet, maar het is wel leuk wanneer andere mensen het merken.
 
Ik wil een kusje.

Ik wil een kusje hier, op mijn nek.

Hou me vast met je sterke armen. Laat me niet los. Ik wil jou lichaam tegen mijn voelen.

Eeuwig en altijd.
 
Ik geef je een kusje.

Ik geef een kusje daar, op jouw nek.

Mijn armen staan voor je open, sla je lijf om me heen en onze lichamen worden een.

Veilig, geborgen en sereen.
 
Je geest is tot alles in staat....

Je berichtje raakte mijn hart en dat wilde ik je laten weten.

bedankt, McKenna :rose:
 
42....

twee-en-veertig...

Over enkele dagen wordt ik 42
Eigenlijk voel ik me hetzelfde als toen ik 24 was

kBen iets wijzer geworden,
maar er ook achtergekomen dat ik niet wijs ben

In plaats van zwart/wit is er nuance
verlegenheid heeft plaats gemaakt voor assertiviteit.

Ik heb wat meer herinneringen,
en die koester ik meer en meer

Vrienden waren voor eeuwig
Helaas hebben de meeste geen vrije tijd.

ik was onsterfelijk op mijn 24e
maar op je 42e is de dood weer naderbij

Liefde oh liefde,
nog steeds vlinders in mijn buik

Vlinders vol van levenslust
Ik fladder met ze mee, weg van de realiteit

Ik droomde van vrede,
nog steeds is de mensheid hier niet toe bereid

Toch zie ik kleur in het leven,
tis veel te kort voor zwartgalligheid

Het leven wordt steeds mooier
dat wilde ik hier kwijt.:)
 
Gefeliciteerd dan maar alvast!
Ik moet tot maandag wachten voordat ik 25 ben. Verdorie, dan zit ik aan de verkeerde kant van de 20! :D
 
Ik heb echt helemaal genoeg van dat ge-Joranvandersloot.

Eng mannetje.

(Ben trouwens ook niet echt gecharmeerd van meneer de Vries. )
 
meneer de Vries, die de afgelopen 2 jaar zich meer en meer is gaan gedragen als een goedkope, mediageile aandachtshoer, heeft die zaak dus ZO dusdanig verkracht en verziekt dat van der sloot nu wellicht nooit meer opgepakt zal worden.

Slimme zet meneer de journalist. Zo had ik de zaak ook aangepakt;


1 - laat je getuige wiet roken voor z'n "bekentenis"
2 - trek het verhaal VOORAL niet na (Die dauney, eigenaar van die boot, had dus op dat moment examens in rotterdam. En dat weet ik weer omdat een kennis van mij op dezelfde school zit..makkelijk na te trekken lijkt me)
3 - kondig het praktisch WERELDWIJD aan dat de zaak "compleet opgelost is", maar wacht 2 dagen met je programma, zodat je de hoofdverdachte wellicht de kans had gegeven te vluchten
4 - Laat justitie VOORAL niet eerst kijken of het materiaal bruikbaar is.


Dat terzijde, blij dat dat valentijnsgedoe weer voorbij is
 
3 - kondig het praktisch WERELDWIJD aan dat de zaak "compleet opgelost is", maar wacht 2 dagen met je programma, zodat je de hoofdverdachte wellicht de kans had gegeven te vluchten
4 - Laat justitie VOORAL niet eerst kijken of het materiaal bruikbaar is.

Dit is precies wat mij zo irriteert aan die man. Het gaat het hem duidelijk alleen om de kijkcijfers en niet om de goede afloop. (Joran achter de tralies naar mijn bescheiden mening). Die constante grijns die je ziet als hij weer eens een interview geeft over hoe hij de zaak "volledig" heeft opgelost vind ik gewoonweg irritant.
 
en het gaat ten koste van het onderzoek zelf. Nu is die van der sloot wereldwijd bekend als aartsleugenaar die alles en nog wat heeft kunnen verzinnen waardoor een bekentenis in de toekomst nooit betrouwbaar meer zal zijn.

Alhoewel ik moet toegeven dat de landelijke media de zaak OOK niet wilden laten rusten. Je kunt gerust stellen dat we er mee doodgegooid zijn.
 
Je kunt gerust stellen dat we er mee doodgegooid zijn.

Ja, het lijkt wel of de rest van de wereld niet meer bestaat. Het is natuurlijk vreselijk dat dat meisje zo aan d'r einde is gekomen en ik hoop ook absoluut dat de schuldige gestraft wordt maar bijvoorbeeld de situatie in Darfur verdient naar mijn bescheiden mening veel meer aandacht.
 
Het was moelijk omdat ik voelde het verder konden gaan. Maar je waarschuwing was genoeg om mij te verschrikken. Ik heb dat eerder gehoord, maar ik let er niet op. Het duurde twee, lang jaren voor dat ik daar overheen was. Ik wil dat niet een tweede keer. Ik wist het gisteravond, en ik weet het nu. Waarom dan voel ik nu zo verdrietig?
 
Ik ga vanavond vroeg naar bed; Ik ben erg moe. Ik heb geen idee wat de toekomst brengt. Ik moet erop vertrouwen dat het leven mij geeft wat ik nodig heb, maar niet altijd wat ik wil.
 
Ik ga vanavond vroeg naar bed; Ik ben erg moe. Ik heb geen idee wat de toekomst brengt. Ik moet erop vertrouwen dat het leven mij geeft wat ik nodig heb, maar niet altijd wat ik wil.

oi you

gratis advies #1

vlieg niet te dicht by de zon

gratis advies #2

Als het te goed is om waar te zijn is het waarschijnlijk niet waar

gratis advies #3

look after your knees, you'll mis them when they're gone


;):kiss:
 
gratis advies #2

Als het te goed is om waar te zijn is het waarschijnlijk niet waar

Inderdaad. Ben jij te goed om waar re zijn? ;)


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Ik ben een beetje verkouden. Ik voel me niet lekker en ik wil een dutje doen. Gelukkig heb ik kippensoep. Alles komt goed met kippensoep. :)
 
Back
Top