polyamorie liefhebbers hier?

Joined
Dec 17, 2003
Posts
23
Ik vroeg me af of hier Nederlandse liefhebbers zijn van polyamorie. Dit is een onderwerp dat mij steeds meer bezig houd. Op dit forum zijn er prachtige verhalen te lezen met polyamorie als onderwerp. Graag zou ik hier meer van willen weten van Nederlandse liefhebbers.
 
Ik vroeg me af of hier Nederlandse liefhebbers zijn van polyamorie.
Ik vind het een interessant idee, maar heb er zelf geen ervaring mee en ik zou dus ook niet weten of het voor mij in de praktijk werkt. Werkt het voor jou wel? :)
 
Ik vroeg me af of hier Nederlandse liefhebbers zijn van polyamorie. Dit is een onderwerp dat mij steeds meer bezig houd. Op dit forum zijn er prachtige verhalen te lezen met polyamorie als onderwerp. Graag zou ik hier meer van willen weten van Nederlandse liefhebbers.

Ik zocht laatst naar verhalen over dat onderwerp, maar kon helaas niks vinden. Kun je misschien wat links of zoekwoorden plaatsen?
 
Ik vroeg me af of hier Nederlandse liefhebbers zijn van polyamorie. Dit is een onderwerp dat mij steeds meer bezig houd. Op dit forum zijn er prachtige verhalen te lezen met polyamorie als onderwerp. Graag zou ik hier meer van willen weten van Nederlandse liefhebbers.

Ik heb een vorige vriendin een hele tijd met een ander gedeeld. Echt een super gave ervaring. Misschien was het meer cuckolding dan polyamorie maar liefde speelde een grote rol. Wat wil je weten? Wie het met wie deed?
 
Wanneer je zoekt op de tag polyamory dan vind je heel wat verhalen. Romantic1 heeft een hele serie goede verjhalen over dit onderwerp. Ook de discussie over wat polyamory is en hoe je bijvoorbeeld omgaat met jaloezie.
 
Back
Top