De TEST thread

lol! nee, ik probeer een avatar te plaatsen... maar het lukt niet. Ik moet er nog ff op zoeken.
 
lycantroph said:
lol! nee, ik probeer een avatar te plaatsen... maar het lukt niet. Ik moet er nog ff op zoeken.


Je kan/mag nog geen Avatar plaatsen. Daarvoor moet je eerst 100 posts op je naam hebben staan. Het is bijna als vroeger op school. Als je je best had gedaan kreeg je een plakplaatje in je schrift. Hier ook, maar dan anders :rolleyes:

Nog even door-posten dus! :p
 
Jeee!!! Plakplaatjes!!! Honderd is wel veel hoor, maar ik doe mijn best. Ik kan hier mijn ei wel kwijt...

tok!
 
lycantroph said:
Jeee!!! Plakplaatjes!!! Honderd is wel veel hoor, maar ik doe mijn best. Ik kan hier mijn ei wel kwijt...

tok!


Had je geen plakplaatjes? (Ik ben iets ouder dan jij geloof ik dus misschien komt het daar door. En anders was ik gewoon béter op school dan jij ;) :p )...

Maar goed, je zal inderdaad even door moeten posten, dan komt het allemaal goed. De titel (virgin) heeft daar ook mee te maken. In de "Hoe Literotica werkt" thread (kijk hier) kan je terugvinden welke titel met welk aantal posts verbonden is.
 
testies

Kan me niet meer herinneren dat ik maagd was...
*denkt terug*
Oh ja, nu weet ik het weer: ik was 14, en zij was 24....
Was er zelf eerder bij dan Rob de Nijs, maar het was ook zomer..... ;)

test:
happyfeet.jpg


shwr ben dover:
IMG_0354.jpg



Shoulder

:kiss:
 

Attachments

  • IMG_0406 modified.jpg
    IMG_0406 modified.jpg
    44.5 KB · Views: 472
Last edited:
Ik kan geen single posts helemaal weghalen. Jij (of ik) kan de inhoud hooguit weghalen en vervangen door een paar loze tekens. Wat mij betreft staat ie echter niet in de weg. En dit is de test-thread, dus (almost) anything goes.... ;)
 
vender reft der todesking, schetel van der link, pilates, un gatto nell cervello, der, profondo rosso
 
A psychic is a person who professes an ability to perceive information hidden from the normal senses through extrasensory perception, are you looking for a perfect psychic astrology, psychic palm readings and a psychic healing powers, you can call us at 877-763-3431.
 
handig zo'n klungelfunctie

ik geloof dat mijn signaturen niet werkt hihi
 
Back
Top