The Dutch Lit Café

rikovandijk said:
bij deze een cola light.

Voor mezelf schenk ik een watertje in.

Hoe is het vandaag?

Koud!!

Ben druk bezig met inpakken want we verhuizen over een paar weekjes. Dat houdt me dan wel weer een beetje warm. :D

En met jou? Alles goed?
 
slavin said:
Koud!!

Ben druk bezig met inpakken want we verhuizen over een paar weekjes. Dat houdt me dan wel weer een beetje warm. :D

En met jou? Alles goed?


Momenteel met de verwarming aan gaat het nog een beetje, maar je merkt dat de winter er aan komt.

Verder is alles wel goed...beetje moe (of misschien eerder lui)
 
rikovandijk said:
Momenteel met de verwarming aan gaat het nog een beetje, maar je merkt dat de winter er aan komt.

Verder is alles wel goed...beetje moe (of misschien eerder lui)

Ja, ik ben zelf ook erg moe. Het is het weer denk ik. Of teveel hooi op m'n vork met het inpakken. :rolleyes:
 
Begrijp ik nou goed dat M's Girl het forum gaat verlaten?

Als ik dat goed heb wil ik haar vanaf hier even bedanken voor haar inzet om het forum een beetje gaande te houden.

Gaat best veel tijd inzitten, weet ik uit ervaring.

Dus een hartelijk dank van mij aan jou M's Girl. Je inzet is gewaardeerd.

Dank..

E.
 
EddySpaghetty said:
Begrijp ik nou goed dat M's Girl het forum gaat verlaten?

Als ik dat goed heb wil ik haar vanaf hier even bedanken voor haar inzet om het forum een beetje gaande te houden.

Gaat best veel tijd inzitten, weet ik uit ervaring.

Dus een hartelijk dank van mij aan jou M's Girl. Je inzet is gewaardeerd.

Dank..

E.
Het is inmiddels 11 dagen geleden dat ze praktisch al haar posts (7149 in totaal!) heeft verwijderd en nooit meer iets van zich heeft laten horen...
 
EddySpaghetty said:
Ja, ik zag 'deleted' bij haar posts staan, en Leaving bij haar naam...

Ze zal wel een goeie reden hebben.
Absoluut, maar niemand behalve zijzelf heeft enig idee welke dat is.
 
EddySpaghetty said:
Begrijp ik nou goed dat M's Girl het forum gaat verlaten?

Als ik dat goed heb wil ik haar vanaf hier even bedanken voor haar inzet om het forum een beetje gaande te houden.

Gaat best veel tijd inzitten, weet ik uit ervaring.

Dus een hartelijk dank van mij aan jou M's Girl. Je inzet is gewaardeerd.

Dank..

E.

Daar sluit ik me graag bij aan, Eddy.

Cheers, Girl.

:rose: :kiss: :rose:
 
Black Tulip said:
Daar sluit ik me graag bij aan, Eddy.

Cheers, Girl.

:rose: :kiss: :rose:
Helemaal mee eens.

Gaat iemand haar vervangen? KAN iemand haar wel vervangen (niet de functie, maar de persoon achter de functie)?
 
Last edited:
Darkbee: Ik denk het niet.

Maar het is inderdaad op zijn plaats om haar te bedanken voor haar werk en haar aanwezigheid op de Lit
 
De McDonalds waar ik werk is gisteravond overvallen... De enige (zeer licht) gewonde ben ik zelf.
 
Kut, kut, kut.
Ga je naar slachtofferhulp?
't Is echt goed om er over te praten.

:cool:
 
Kut, kut, kut.
Ga je naar slachtofferhulp?
't Is echt goed om er over te praten.

:cool:

Ja, McDonalds heeft professionele mensen daarvoor.

Vandaag aangifte gedaan bij de politie, morgen langs het GGD voor een medisch rapport en daarna weer gewoon aan het werk.:eek:
 
Last edited:
Ja hoor. Ik ga binnenkort met mensen van de Mc zelf praten, gewoon nog ff napraten over het gebeurde. Gisteren en eergisteren ben ik gewoon gaan werken, maar voorlopig nog even niet bij de drive, 's avonds na sluitingstijd...
 
Ja hoor. Ik ga binnenkort met mensen van de Mc zelf praten, gewoon nog ff napraten over het gebeurde. Gisteren en eergisteren ben ik gewoon gaan werken, maar voorlopig nog even niet bij de drive, 's avonds na sluitingstijd...

macfuckers !!
 
Back
Top