Coca Cola Light Break!

Ik heb een beetje een Mickey Rourke fetish.

mickeyrourkeonbedwithcigarette.jpg
 
Judd Nelson is ook een favorietvan mij. Ik denk dat ik van bad boys houd. Ik weet het eigenlijk wel zeker. ;)

Mijn Mickey Rourke fetish begon toen ik 13 was en Wild Orchid zag. Het was zo'n beetje mijn eerste volwassen film met een klein bdsm tintje hier en daar. Ik heb overigens ook een beetje een mannen-die-roken fetish. :D

0004.jpg


0001.jpg
 
sjonge, allemaal foto's van mij (zo'n 25 jaar geleden dan)
Nee, voldoe niet helemaal meer aan het profiel zoals op de foto's.
Hoewel, als je op je kop gaat staan klopt de body V vorm nog aardig.
 
Ligt het nu aan mij....
Bovernstaande (foto's van) heren zien er goed uit hoor, maar eigenlijk heb ik meer met bv een Sean Connery.
Goed, hij is wat ouder (maar erg lekker), maar het is in elk geval geen glamour-model. Die zijn wel leuk om naar te kijken, maar volgens mij net kauwgum, even lekker, maar (te) snel smakeloos.
 
Goh, gelukkig iemand die van een goed stukje kauwgum houd.

Hahaha, in mijn geval een hele mond vol maar altijd de zelfde smaak.
Duh!!
 
hahahahahaha, ik denk "zal dr ff een paar sturen. misschien is dr wel een deksel hier die op mij past"
 
M's girl said:
For those of you (English speaking) people who wonder what the fuck this has to do with Coca Cola....? There's this (Dutch?) commercial (well, on Dutch TV anyway) where a bunch of secretaries (or something - women in an office anyway) get all mesmerized when a (window-cleaner) hunk appears half naked on the other side of their office-window (Bill Gates has nothing to do with this version of office and windows combined :p ). They murmur "Coca Cola Light Break!" when they see him....

Just so you know. ;)

That commercial was shown in the USA too. It's one of my favorites. :)

Okay, guess I should be practcing my Dutch in here, so I'll shut up with my English now.
 
Back
Top