Är du från Sverige? Säg hej till oss andra!

Jag är inte från Sverige men jag älskar Sverige! Jag reste där i sommar och det var härligt. Bättre än Florida, haha.
 
Väl godkänd berättelse men varje stycke ska ha max 6-8 meningar enligt literotica

Väl godkänd berättelse men varje stycke ska ha max 6-8 meningar enligt literotica
 
Jag är inte lika aktiv med att skriva som jag önskar att jag vore men tycker själv att jag blivit lite bättre på det och det verkar gå helt okej för dom flesta av mina erotiska noveller här. Någon annan som skrivit något bra?
 
Jag är inte lika aktiv med att skriva som jag önskar att jag vore men tycker själv att jag blivit lite bättre på det och det verkar gå helt okej för dom flesta av mina erotiska noveller här. Någon annan som skrivit något bra?
Ja, jag skrev också om Star Wars. Vilka noveller? Skriv till mig, om det är hemligt.
 
Last edited:
Jag har många berättelser som har fått fyror

Jag har många berättelser som har fått fyror
 
Ja, jag skrev också om Star Wars. Vilka noveller? Skriv till mig, om det är hemligt.

Mina berättelser har fått 4.35 till 4.71

Senaste var det som fick 4.35 och det var en snabbis för en tävling på en annan sida. Svårt att skriva med begränsningar men det gick väl okej ändå.

Futanari Club och The Horny Elves heter mina två lite större serier. Inte så jättelånga men ett par sidor och jag tycker dom har blivit rätt bra mottagna med en rating från 4.59 till 4.71. Jobbar just nu på mer kapitel till the horny elves och jag hoppas att jag kan leva upp till dom förväntningar som verkar finnas på en fortsättning. Lite orolig att det kan gå över 20 000 ord. Har hittat ett ställe att dela upp kapitlet men det känns som om berättandet kommer lida av det. Ska bestämma hur den publiceras när den börjar närma sig till att vara klar.

Har också skrivit en del på en Star Wars novell. Skrivit ett kapitel än så länge. Inte vågat lägga ut det på literotica men på några mindre sidor. Inte fått så bra feedback (ingen som sagt något dåligt men bara 1-2 som sagt något bra,) så jag tror jag skall skriva några kapitel tillså att jag kan bygga upp storyn innan jag lägger ut dom här. Hoppas att det kommer hjälpa. Ska sägas att den utspelar sig i star wars universumet men har sin egen tidsperiod och karaktärer. Känner inte till så mycket om star wars vilket gör det svårt men det var roligt att skriva första kapitelet och planera resten. Ska ta mig an den så fort jag blir klar med the horny elves (vilket kan ta ett tag).
 
Ich sag zwar hej, aber ich bin nicht von Sverige. :) Sorry. I'm not even from Norge, I'm from Itävalta. ^^

Sorry, I was up there with you guys on Interrail. Just wanted to leave that one message right now ^^
 
tackar Sexnovella.

Det har varit lite tyst från mig under hösten men förhoppningsvis blir det lite skrivit snart. har du något på gång som ligger och skräpar?
 
Redigerande

Det är ett ständigt redigerande av andras och egna verk men även planering inför nästa år.
 
Själv har livet kommit lite i vägen för mitt skrivande och jag har tappat tråden lite på den serie jag håller på att skriva. Borde skriva ett sista kapitel för att ge läsarna ett avslut. Får se om jag får tummen ur i mellandagarna.
 
Nästa säsong

Det kommer att bli en paus tills nästa år innan jag publicerar något nytt så jag är mest på forumet just nu.
 
Bättre sent än aldrig.

Har visiterat denna sida under många år, långt innan jag blev medlem, men ändå lyckats missa denna tråd i forumet.
Är den fortfarande aktiv?

Hälsningar från Hallands sommarstad.
 
Ja den är aktiv.

Den brukar ha några besökare varje år.
 
Hej. Jag är från och bor i Sverige. Normal och småtråkig till vardags. Transa med extrema fantasier och behov. I garderoben. Hemligt förhållande med gift man.
 
Back
Top